Auteur Topic: Waar naartoe voor tepelpiercing?  (gelezen 150 keer)

sams

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2019, 15:59:45 »
Hey iedereen

Ik wil al een tijdje een tepelpiercing laten zetten, maar wil dit echt laten doen bij een piercingshop met heel wat ervaring, die professioneel is en goede reviews heeft. Ik kom uit Antwerpen, en piercingshops zoals Roxy of Pirates, zijn niet echt de shops waar ik wil binnenstappen voor zo'n piercing. Kennen jullie een oprecht goede zaak of waar zijn jullie naartoe gegaan voor de mensen die er ook eentje hebben laten zetten?

Mercikes!

xxx

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2019, 14:15:50 »
Hallo Sams,

Ik woon niet bij je in de buurt, dus kan je geen shop bij jou in de buurt adviseren.

Wel wil ik tegen je zeggen dat je het best zelf kan oriƫnteren op een goede piercingshop.
Ga zelf het internet bij langs en kijk naar goede reviews.
Kijk bij welke je het beste gevoel krijgt en ga desnoods eerst langs op gesprek om te oordelen of je het wat lijkt.
Het is inderdaad belangrijk dat het schoon en hygiƫnisch gebeurd, dus let daar goed op.

Zelf ga ik altijd naar house of pain(t) in Stadskanaal.
Deze heb ik ook zelf gevonden op dezelfde manier en heb er mijn tongpiercing, wenkbrauwtattoo en tattoo over een groot litteken laten zetten.

Iedereen heeft wel een mening en oordeel.
Het is belangrijk dat jij er een goed gevoel bij hebt en je goed hebt ingelezen.

Ik hoop dat je hiermee verder kan!