Auteur Topic: Venus Breeze  (gelezen 1149 keer)

Jildou

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2009, 19:52:26 »
Hee,
Ik zit al een tijdje te twijfelen om de venus breeze te kopen maar vind het toch vrij duur en wil dus geen miskoop doen  ^_^
Dus ik vroeg me af, heeft iemand van jullie er ervaringen mee?
Scheert het wel goed, en is dat schuim niet súpersnel op?
Alvast bedankt :angel:
Xxx
« Laatst bewerkt op: 07 januari 2009, 20:01:03 door J_girl »

alexturner

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 januari 2009, 20:06:42 »
ja het scheert net zoals gewoon venus, alleen ik vind het echt een miskoop eerste klas. op de reclame lijkt het net alsof er uit dat kussentje vloeibare zeep komt ( net zoals die vaatwastabletjes in plastic spul:D tenminste dat vond ik, anyone? ) maar dat kussentje is eigelijk gewoon een stukje zeep, pretty useless. verder, als'ie een tijdje ligt, gewoon in de douche, valt het zeep eraf. en kan je het scheermesje ook gelijk weggooien.
hee niet voor niks dat'ie bij onze albert heijn nu al met een 35procentkorting sticker ligt:)

_xChrissie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 januari 2009, 21:46:45 »
Ik heb hem ook en ik vind hem wel chill. Maar ik ben altijd te lui om scheergel te gebruiken, en als dat dus gewoon in het mesje zit is dat probleem ook weer verholpen ;) en ik heb hem gehaald voor 10 euro, ik vind dat dus niet echt duur.. maar hij scheert heel makkelijk en het voelt lekker glad aan, ik heb nooit last van snijwondjes (ik ben zo onhandig als het maar zijn kan, dus ik snij me altijd met gewone scheermesjes) en het is beter voor mijn huid vanwege mijn luiheid. Maar je moet hem wel echt onder de douche gebruiken, want die zeepstukken werken pas als het in contact komt met water.
Ik gebruik hem trouwens om de twee dagen en heb hem al 3 weken, en ik heb nog geen nieuw mesje erop hoeven te zetten! Die zeepstukken gaan echt vet lang mee en ik scheer dan mijn oksels & hele benen (ook bovenbenen). Mijn zeepstukje is zelfs amper kleiner dan toen ik hem net kocht.
« Laatst bewerkt op: 07 januari 2009, 21:48:21 door _xChrissie »
Love was made for me & you

Anonymous

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2009, 13:05:55 »
Het is supergoed scheermesje, ik heb em dus ook :P,  maar je meot het gewoon niet in de douche laten liggen (anders gaat je scheergelkussendinggeval zacht worden en dan droogt ht niet meer goed op...). Hij is heel goed, ik doe er lang mee en geen snijwondjes/overgebleven haartjes. Je haartjes worden er ook nog eens extra zacht van, zodat het scheren makkelijk word en hij ruikt gewoon lekker :)

Ik heb er 13,50 voor betaald dacht ik.

SASKIA0123

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2009, 10:24:34 »
ik gebruik ook altijd venus breeze
het is echt super handig en bij mij gaat het ook best lang mee
ik denk trouwens ook niet dat het zoveel duurder is dan een gewone venus?

Jildou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2009, 17:27:20 »
Okee, meer positieve reacties dan negatieve reacties, ik wacht nog ff af, maar denk dan dat ik hem ga kopen..:P

Bedankt voor de reacties! Meer zijn altijd welkom :angel:
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2009, 17:32:04 door J_girl »

hoihoihoi

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2009, 16:41:55 »
up voor jou

ChiPui_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2009, 19:11:38 »
Ik vind em eerlijk gezegd niet zo heel geweldig ;)
Na een paar x vielen die zeepdingetjes er gewoon af -.-
Geef mij maar de normale :)