Auteur Topic: Van lichtblond haar naar dit haar,  (gelezen 757 keer)

amaranth

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 januari 2014, 15:43:31 »
Ik heb nu lichtblond haar met een heel klein beetje gelige gloed erover, het is geverfd, zou dit kunnen lukken en zoja wat voor kleur zou ik er dan over heen moeten verven ?
Het mogen ook meerdere kleuren zijn want volgens mij heeft Miley dat ook maar ik denk dat dat moeilijk zelf te doen is ? Maar hebben jullie tips om het richting die kleur te krijgen ?

Mettlesome

• My attitude is based on how you treat me.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2014, 15:53:00 »
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2014, 16:05:32 door mettlesome »
- soort van gestopt -          

serena

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2014, 15:53:06 »
Hoi Hoi,

Als je haar nu lichtblond geverfd is en je gaat het zelf naar bruin verven wordt het groen. Je moet het eerst voor pigmenteren en daarna de juiste kleur er overheen zetten. Op de foto heeft ze ook duidelijk highlights in haar haar, dus ik raad je aan om naar een kapsalon te gaan. Ik ben zelf in de opleiding voor kapster en geloof me je maakt je haar kapot als je het zelf doet.

Groetjes !

amaranth

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2014, 15:54:49 »
En hoe zou ik het dan voor moeten pigmenteren ? Zou ik dan eerst donkergoudblond met veel warmte erin ? ( roodtinten tegen het groen ? ) ofzo eroverheen moeten doen ?

serena

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2014, 16:09:24 »
Voorpigmenteren is geen verf. Dat kan je ook niet kopen in de drogist dat is alleen in een kapsalon. Omdat je haar lichtblond geverfd is zijn de meeste pigmenten uit je haar en moet je die weer terug instoppen om te voorkomen dat het groen wordt.

Ik zeg het niet omdat ik leer voor kapster maar omdat het zo is, je wilt toch niet eerst geld uitgeven aan de drogist en dan met een groen koppie de salon in komen? (; En ookal gooi je een pakje van de drogist erover heen en wordt misschien niet groen? Dan krijg je nooit de kleur die miley heeft want er zitten ook hightlights en misschien ook lowlights in.

Hoop dat je er wat aan hebt! Je moet het zelfweten maar ik raad je echt dik aan om naar een salon te gaan.

amaranth

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2014, 18:56:26 »
Okee dank je wel Serenalisa, ik ga inderdaad even goed nadenken wat ik ga doen. Misschien dan toch maar naar een kapper.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2014, 20:18:45 »