Auteur Topic: tattoo ontwerpen voor overlede vader?  (gelezen 1312098 keer)

meisjeD

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 november 2009, 23:50:59 »
hee meiden,
ik wil heel graag een tattoage voor mijn overleden vader,
rechts onder mijn navel en dan net onder of net boven mijn bikinie broekje,
maar ik weet niet zo goed welke lettertype enzo er mooi zou staan,
willen jullie advies achterlaten:)?

( ik  zelf had in gedachte 'papa' met 3 sterretjes )

marglytta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 november 2009, 23:59:49 »
Om eerlijk te zijn vind ik de plek nogal fout. Maar goed het word jouw tattoo niet het mijne.

Ik weet niet echt wat voor lettertype je kan gebruiken, zou geen Old English doen voor zo'n tattoo.

Eendjuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 november 2009, 00:25:27 »
Ik vind de plek ook niet echt mooi, tis natuurlijk jou keuze maar ik vind zoiets te sexy voor zo'n mooi gebaar. Je vader hoort daar niet ;) Zelf wou ik ook een tattoo voor mijn overleden vader, weet het oook nog niet precies, ga je topic in de gaten houden voor ideeen

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: 09 november 2009, 00:35:19 »
wat eendjuh zegt:
misschien een beetje een rare plek als eerbetoon voor je vader..
zou gewoon mooie sierlijke letters erbij laten doen.. wel een heel mooi idee trouwens :)

BurmaShave

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 november 2009, 07:13:09 »
Ik wil dat ook, maar dan in mn nek. En dan ook iets van een tekst ofzo. Ben er nog niet helemaal uit...
We sail tonight for Singapore  // We're all as mad as hatters here

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5 Gepost op: 09 november 2009, 08:24:59 »
Ik vind het voor zo'n tattoo ook niet echt een mooie plek.
Dan zou ik het eerder als je ong bij die plek wilt bij je ribben doen,maar het is jou tattoo dus dat moet je zelf bepalen!En sierletters lijken mij wel mooi,gewoon simpel

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 november 2009, 09:12:31 »

Ik vind de plek ook niet echt mooi, tis natuurlijk jou keuze maar ik vind zoiets te sexy voor zo'n mooi gebaar. Je vader hoort daar niet ;) Zelf wou ik ook een tattoo voor mijn overleden vader, weet het oook nog niet precies, ga je topic in de gaten houden voor ideeen

pamsterrr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 november 2009, 09:15:21 »
ik vind het ook geen mooie plek nee, die plek wat jij net zei, vind ik meer iets voor een normale tattoo.
maar ikzelf zou zoiets nemen, maar dan wel kleiner en in je nek:

en dan kan je altijd nog een ander lettertype nemen, maar dit vind ik zeker een mooiere plek dan die wat jij net zei.

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 november 2009, 09:20:33 »

ik vind het ook geen mooie plek nee, die plek wat jij net zei, vind ik meer iets voor een normale tattoo.
maar ikzelf zou zoiets nemen, maar dan wel kleiner en in je nek:
[afbeelding]

en dan kan je altijd nog een ander lettertype nemen, maar dit vind ik zeker een mooiere plek dan die wat jij net zei.

Ughh,, dat lettertype is lelijk. Maarja, het gaat om het idee.

pamsterrr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 november 2009, 09:25:46 »

[...]

Ughh,, dat lettertype is lelijk. Maarja, het gaat om het idee.

Jaa, oke. Maar ik bedoelde de plek van de tattoo, ik vind het lettertype zelf ook niet mooi voor zoiets. Zelf zou ik sierletters nemen. En iets hoger en kleiner laten zetten.

Pipootje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 09 november 2009, 10:50:09 »
Ik zou gewoon voor sierlijke letters gaan .. Zoek gewoon eens op Google naar Fonts, dan kom je heel veel mooie tegen !

En gewoon een algemene tip .. Ik vind het een heel mooi gebaar om een tattoeage voor je vader te laten zetten, maar ik zou er echt een tijd mee wachten voordat je hem laat zetten, aangezien je nu nog niet eens precies weet wat je wilt en hoe .. Als je eindelijk een vast idee hebt, denk hier dan minstens 2 maanden over, dan weet je zeker dat het geen impuls-actie is.

heleboelnummers

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 november 2009, 11:28:55 »
Bij je navel en net boven je bikinibroekje vind ik niet een plek om een tattoo neer te zetten ter eerbetoon aan je vader.

Lettertype weet ik niet. Je zou natuurlijk ook voor een afbeelding gaan die je vader kan symboliseren. Iets wat jullie bijvoorbeeld beide samen leuk vonden
-

Candy

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 09 november 2009, 12:04:34 »

Bij je navel en net boven je bikinibroekje vind ik niet een plek om een tattoo neer te zetten ter eerbetoon aan je vader.

Lettertype weet ik niet. Je zou natuurlijk ook voor een afbeelding gaan die je vader kan symboliseren. Iets wat jullie bijvoorbeeld beide samen leuk vonden

Jantje

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 09 november 2009, 15:44:39 »

A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, en leaves before she is left.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #14 Gepost op: 09 november 2009, 15:51:28 »
Persoonlijk vind ik het woord "papa" met 3 sterretjes echt iets voor huppelvaginas.

Misschien de betekenis van je vaders naam? Tenminste als het een mooie betekenis heeft.

Of iets waar hij erg van hield?

ANTIMATTER

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 09 november 2009, 15:59:53 »

Om eerlijk te zijn vind ik de plek nogal fout. Maar goed het word jouw tattoo niet het mijne.

Ik weet niet echt wat voor lettertype je kan gebruiken, zou geen Old English doen voor zo'n tattoo.

+ als je zwanger bent kan het gaan lubberen daarna.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #16 Gepost op: 09 november 2009, 16:08:17 »

Persoonlijk vind ik het woord "papa" met 3 sterretjes echt iets voor huppelvaginas.

Misschien de betekenis van je vaders naam? Tenminste als het een mooie betekenis heeft.

Of iets waar hij erg van hield?

Hier moest ik om lachen xD
Maar ot: inderdaad geen geschikte/mooie plek.

Poezzy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 09 november 2009, 16:12:20 »
ik zou wel voor iets sierlijks gaan (over de plek van de tatoeage heb je nu al genoeg commentaar gehoord) natuurlijk, maar je kunt toch naar een tattoo-winkel gaan en daar vragen naar lettertypes? die hebben vast wel een boek met zoiets ofzo:)
3 sterretjes vind ik persoonlijk niks... het heeft toch niks persoonlijks met je vader te maken (of wel, dat weet ik niet natuurlijk). ik zou GEEN sterretjes nemen omdat dat nu in is, daar krijg je later echt spijt van! ik zou er wel iets persoonlijks van maken. waar hield je vader van? waar hield hij zich mee bezig? laat zoiets erbij zetten (een mooi plaatje ofzo)
mijn vader is ook in maart dit jaar overleden, zijn grote passie waren jukeboxen maar ik weet niet of ik me een jukebox zou laten tatoeeren.. :/ anyway wel een heel leuk idee om een tattoo te laten zetten, ik had daar zelf niet eens aan gedacht.. maar het is wel een heel mooi gebaar.

Suikerspiin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 09 november 2009, 16:24:26 »
Ik zou er geen sterretjes bij laten zetten,

Messchien net in je nek of achter je oor messchien..?
sierlijke letters of gewoon beetje normaal..   neit te overdreven

marglytta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 november 2009, 16:29:28 »

Ik zou er geen sterretjes bij laten zetten,

Messchien net in je nek of achter je oor messchien..?
sierlijke letters of gewoon beetje normaal..   neit te overdreven
Ja doe dan dat, met de eerste letter van zn naam en dan een sterretje erbij.
« Laatst bewerkt op: 09 november 2009, 16:29:41 door marglytta »

Ciambella

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 09 november 2009, 16:33:13 »
ik zou een datum erbij zetten !

Squidward

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 09 november 2009, 16:34:10 »
Ik vind het persoonlijk heel mooi als je de betekenis van z'n naam opzoekt en die laat tattoëren,
of als je 'papa' in chinese tekens (of een andere taal) op je pols, rug, of kuit laat tattoëren.

Ik vind boven je bikinibroekje trouwens ook niet zo'n geschikte plaats, maar dat is jouw keuze.
Shake your house like a motherfucking earthquake

Suikerspiin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 09 november 2009, 16:42:00 »
De datum is inderdaad ook mooi, of de betekenis!
Achter je oor, of in je nek :)

Defenestration

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 09 november 2009, 16:42:52 »
Citaat
[nohtml][message=4275250,noline]CITROENXD schreef op 09 November 2009 @ 16:34[/message]:
Ik vind het persoonlijk heel mooi als je de betekenis van z'n naam opzoekt en die laat tattoëren,
of als je 'papa' in chinese tekens (of een andere taal) op je pols, rug, of kuit laat tattoëren.

Ik vind boven je bikinibroekje trouwens ook niet zo'n geschikte plaats, maar dat is jouw keuze.[/nohtml]

mee eens!
Believe you can and you're halfway there. - Ik was Excogitation.

bovengemiddeld

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 09 november 2009, 16:51:30 »
ik ken iemand en die heeft een tattoo voor haar overleden broertje.
zij heeft de datum in arabische letters aan de buitenkant van haar arm gedaan, net onder haar pols.
een super mooie plek vind ik zelf (: