Auteur Topic: Tampon zit niet meer goed  (gelezen 378 keer)

Anonymousxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 februari 2021, 16:05:18 »
Hoi!
Ik draag al zo’n 2 jaar tampons als ik ongesteld ben, en dit is altijd goed gedaan. Maar de afgelopen paar menstruaties zitten de tampons die ik altijd draag nooit meer goed. Ik voel ze altijd zitten en tijdens het inbrengen lijkt het ook alsof ik ze minder ver kan duwen dan voorheen. Je zou bijna denken dat er nog een tampon in zit die ik er ooit ben vergeten uit te halen, maar dat zou ik dan onderhand wel moeten merken toch? Ik heb nu al zo’n 4 menstruaties (en daarmee ook 4 maanden) last van dit probleem en vind het ontzettend vervelend, aangezien ik tampons altijd heel fijn vind. Ik heb al light days o.b. tampons geprobeerd in plaats van de normal o.b. tampons die ik normaal gebruik tijdens mijn eerste & tweede dag van de menstruatie, maar ik zou bijna zeggen dat ik die light days tampon nog beter voel zitten zelfs. Daarbij voel ik ze niet alleen, maar lijkt het ook alsof ze er makkelijker “uit zakken”. Hier had ik tijdens het dansen namelijk last van.

Iemand tips? Alvast bedankt!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 februari 2021, 16:29:01 »
Als ze er uit zakken, zitten ze dan niet vol? Dan glijden ze er makkelijker uit toch?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Anonymousxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 februari 2021, 16:40:37 »
Als ze er uit zakken, zitten ze dan niet vol? Dan glijden ze er makkelijker uit toch?
Klopt inderdaad, maar als ik het me goed kan herinneren zat de tampon toen nog niet erg vol & ik voelde toen ik hem er net in had gedaan dat hij niet zo diep als gewoonlijk zat. En normaal hoor je hem überhaupt niet te voelen als je hem diep genoeg stopt maar ik kan telkens niet dieper... 🤨

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 februari 2021, 19:59:12 »
hey! ik denk dat als er een tampon nog in zit dat je dat wel merkt na zo lang! en als je daar serieus over twijfels kun je wel met je vingers voelen eventueel toch (bijv. wat glad maken met glijmiddel of spuug?). Als je er last van hebt (heb ik ook wel gehad) is een tip om snachts niet te gebruiken een tijdje en de laatste dag van je menstruatie niet gebruiken maar een inlegkruisje. dan is het na 1-2 maanden weer beter.

Anonymousxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 februari 2021, 07:43:56 »
hey! ik denk dat als er een tampon nog in zit dat je dat wel merkt na zo lang! en als je daar serieus over twijfels kun je wel met je vingers voelen eventueel toch (bijv. wat glad maken met glijmiddel of spuug?). Als je er last van hebt (heb ik ook wel gehad) is een tip om snachts niet te gebruiken een tijdje en de laatste dag van je menstruatie niet gebruiken maar een inlegkruisje. dan is het na 1-2 maanden weer beter.
Klopt heb ik wel eens gedaan! Maar daar zit niks meer in, daar geloof ik niks van. ‘S nachts draag ik sowieso geen tampons maar idd misschien kan ik de laatste dagen van mijn menstruatie vermijden. Misschien is het ook gewoon een periode? Mijn menstruaties zijn de afgelopen keren ook steeds erger geworden met meer klachten en meer bloed etc. dus in combinatie met dit zitten tampons misschien nu niet meer lekker. Bedankt!! :)

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 februari 2021, 11:24:51 »
Fijn, hoop dat het helpt of weer overgaat! Succes! en als je meer wil weten vrgen over vertellen kun je me ook prive contacten hier!