Auteur Topic: Stopweek overslaan, hoe moet dit?  (gelezen 248 keer)

Yasmine

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2019, 23:01:43 »
Ik heb volgende week mijn stopweek, maar i.v.m. vakantie sla ik deze liever over.

Mijn strip bestaat uit 3 weken en dan moet ik het een week niet innemen om 'ongesteld' te worden.
Maar klopt het dus dat ik deze week gewoon een nieuwe strip moet starten als ik mijn stopweek wil overslaan??

En hoeveel weken moet ik dan wachten als ik volgende x wel mijn stopweek wil. Is dit gewoon wanneer de nieuwe strip op is, of moet er een week bij / af om de gemiste stopweek te compenseren.

Het is heel erg verwarrend, kan iemand misschien uitleggen hoe dit werkt?

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2019, 23:29:30 »
Ik zou je adviseren om de bijsluiter te bekijken aangezien wij niet weten welke pil je gebruikt.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 januari 2019, 00:02:14 »
Ja, op het moment dat je eigenlijk moet ‘stoppen’, een nieuwe strip aanbreken en doorslikken. Het makkelijkste is (denk ik, vind ik) de nieuwe strip ook gewoon op te maken en daarna je stopweek te houden. =)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2019, 22:54:50 »
Ligt eraan welke pil je gebruikt, maar bij de meeste pillen kun je na een strip gewoon direct aan de volgende strip beginnen en een stopweek inlasten wanneer jij dit wil. Ik slik zelf altijd de pil door en stop pas als ik een doorbraakbloeding krijg of ga spotten, dat is na ongeveer 3 maanden bij mij.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 januari 2019, 14:13:27 »
Ik zou je adviseren om de bijsluiter te bekijken aangezien wij niet weten welke pil je gebruikt.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''