Haai, ik heb 3 vragen.
1, Ik ben in september 09 geopereerd aan mijn rug (spondylodese operatie). Ik ben in totaal 7,5 uur onder narcose geweest en ik heb echt nog veel last van die narcose, ik ben nog veel moe en kan mij niet goed concentreren. Weet jij of dit normaal is en wanneer dit ongeveer weg moet gaan?
2, Ik heb een neuroom in het topje van mijn middelvinger. Daar word ik ook binnenkort aan, nou geopereerd vind ik een groot woord, maar die word er dus uit gehaald. Nu houd ik echt totaal niet van spuiten ik vind het gewoon verschrikkelijk dus wilde ik het liefst onder narcose. Maar omdat ik er nog zoveel last van heb (van de narcose van de spondy), vraag ik me af of dat ik dan gelijk weer erg moe word..
3, ik heb echt heel vaak een ontstoken pees aanhechting in mijn schouder of dan weer een slijmbeursonsteking in mijn knie. Maar door mijn rugoperatie kan ik hier nog geen fysio voor doen. Maar zijn er andere dingen waardoor ik het een beetje kan voorkomen? Want als ik het al een beetje aanvoel, bijvoorbeeld bij mijn schouder, gebruik ik hem zo weinig mogelijk, is dit goed? Of is het beter om hem dan juist te gebruiken?
Ik hoop dat je er antwoord op kan geven!