haha handig topic!
mij kan je niet helpen vrees ik xD niemand weet wat et is 
en verder heb ik niks xD ja ik zweet teveel whaha =) zelfs onder de douche nog =) maar is vast niks aan te doen =)
k hoop alleen dat niet verkeerde dingen gezegd zullen worden en mensen niet meer naar de dokter willen gaan =) van achter een pc is idd erg moeilijk om het een beetje te kunnen weten wat ze nou echt bedoelen 
Ja inderdaad, daar ben ik me ten volle van bewust, daarom ben ik erg voorzichtig met wat ik zeg.
Zodra ik een 'niet-pluis' gevoel heb zal ik altijd doorverwijzen naar de dokter.
Over je zweetprobleem:
overmatig zweten noemt men hyperhidrosis. Het is een aandoening die bij 1 op 100 mensen boorkomt, en het begint meestal tijdens je tienerjaren.
De oorzaak weet men niet. Het kan voorkomen in de familie.
Er is een overactiviteit van 1 soort zweetklier, en die zit vnl in je oksels, handpalmen en voetzolen.
Als je het overmatige zweten over je hele lichaam hebt kan er ook een andere onderliggende aandoening in het spel zijn, bv een probleem van de schildklier. Dit moet dus eerst nagekeken worden.
Er zijn verschillende soorten medicatie die het probleem kunnen verhelpen.
Om te beginnen kan je deo's met aluminiumhydroxide proberen (antiperspirant). Ik neem aan dat je deze al wel gehad hebt en dat het niet werkt?
De volgende stap is medicatie die inwerkt op je autonome zenuwstelsel (dat je organen bestuurt), en zo het zweten te doen verminderen.
Als zelfs dit niet helpt kan men een operatie doen.
De medicatie en zeker de operatie (die onomkeerbaar is) brengen wel nevenwerkingen met zich mee, dus je moet goed nadenken hoe vervelend je je probleem vindt vooraleer je hieraan begint.
(Er was zo ooit eens een geval van een pianiste die die operatie had gehad, omdat ze zoveel zweette tijdens het spelen dat haar handen uitgleden op de toetsen)