Auteur Topic: Steiltang!!!  (gelezen 389 keer)

Charelle

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 augustus 2019, 08:37:45 »
 Heeeiii!!

Ik ben zelf 13 ik heb hele hele erge krullen en ik wil heel erg graag steil haar ik heb van alles geprobeerd met een föhn steilborstel en nog veel meer maat dat lukt allemaal niet.  Alleen ik wil het nu dus heel erg graag steilen met een steiltang maar dat mag ik dus niet van me ouders me haar zelf steilen dus ik vroeg me af Vanaf welke leeftijd mogen/ mochten jullie je haar zelf steilen met een  steiltang!

Charelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2019, 14:03:28 »
!!!!! Vanaf welke leeftijd mochten jullie dat

xMelika

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2019, 21:27:44 »
Mensen willen altijd hebben wat ze niet hebben. Ik heb stijl haar en zou een moord doen voor je krullen.

xMelika

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2019, 21:28:07 »
Mensen willen altijd hebben wat ze niet hebben. Ik heb stijl haar en zou een moord doen voor je krullen.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2019, 21:50:32 »
Ik kocht mijn eerste stijltang toen ik 12 was. Maar het was niet zo dat ik dat pas vanaf een bepaalde leeftijd mocht ofzo... ik kocht er een toen ik dat wilde en dat hoefde ik echt niet te vragen verder. Zolang het m'n eigen geld was mocht ik er bijna alles mee kopen wat ik zelf wilde.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom ouders je een stijltang zouden verbieden en vind het ook wel een beetje gek eigenlijk. Ik heb ook nog nooit van vriendinnen gehoord dat ze geen stijltang mochten kopen van hun ouders...

Je haar gaat wel snel dood van dagelijks stijlen hè dus opzich maak je er gewoon een ander probleem van, namelijk dood haar ipv krullen.. Ik zou liever gezonde krullen hebben dan dood, stijl haar.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 augustus 2019, 02:27:01 »
Ik had van mezelf krullen, en toen ik 11 was ben ik begonnen met mijn haar stijlen (groep 8) dat heb ik ongeveer 3 jaar gedaan en toen was ik het zat, het was steeds snel dood enz en nu heb ik een jaar geleden een keratine behandeling laten doen voor permanent stijl haar, en nog steeds geen spijt 👍🏼.

Maar het is wel zo dat als je je haren echt gaat stijlen, dus elke dag stijl, dat je puntjes dan idd wel wat sneller dood gaan en je dus vaker naar de kapper moet, EN beter voor je haar moet zorgen (andere shampoo, conditioner, haarmasker etc)

Over het probleem met je ouders, vertel ze waarom je het zo graag stijl wil hebben (maakt je zelfverzekerder bijv). Ik zelf persoonlijk vind het sowieso raar dat ouders zich bemoeien met het haar van hun kind op 13 jarige leeftijd, maar dat is mijn mening.
la vie est belle

JBlstr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2019, 13:10:08 »
Ik was volgensmij 13 toen ik mijn eerste stijltang had gekocht, maar ik zou erg oppassen voor dode puntjes

JBlstr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2019, 13:10:18 »
Ik was volgensmij 13 toen ik mijn eerste stijltang had gekocht, maar ik zou erg oppassen voor dode puntjes

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 september 2019, 15:37:03 »
Wanneer ik wilde, denk ook 14 ofzo maar gewoon niet te vaak doen
handtekening

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 10 september 2019, 11:04:46 »
Denk eerder dat je ouders bang zijn dat je haar er dood van gaat. Of ze vinden het zonde van je mooie krullen ;)
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"