Auteur Topic: Showergel Kruidvat  (gelezen 499 keer)

TwinnieXo

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 september 2019, 22:37:26 »
Hey

Dit is misschien een gekke vraag,maar ik had laatst een showergel gekocht van de Kruidvat en ik gebruik het al een tijdje en wil ermee doorgaan tot het op is - ik heb alleen niet zo het gevoel dat het mij lekker laat ruiken ofzo. Dat het alleen is om het vuil weg te wassen. Als ik aan mezelf ruik ruik ik niks.

Kun je dat dan wel een goede showergel noemen? Ik stel deze vraag omdat ik eraan twijfel doordat het een goedkope showergel is of dat elke showergel zo is?

let me know :fieuw:

Mint

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 september 2019, 19:45:04 »
Er zijn ook wel showergels waarvan je wel (even) lekker ruikt, maar ik zou gewoon parfum dragen als je perse lekker wil ruiken. Lang blijft de geur van showergel toch niet hangen hoe duur ie ook is..
mooierd

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 november 2019, 19:40:55 »
De meeste douchegels blijf je niet echt ruiken, of het moet echt met parfum zijn. Als je lekker wil ruiken zou ik parfum gebruiken of een (bijpassende) bodylotion.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2019, 08:42:13 »
Er zijn ook wel showergels waarvan je wel (even) lekker ruikt, maar ik zou gewoon parfum dragen als je perse lekker wil ruiken. Lang blijft de geur van showergel toch niet hangen hoe duur ie ook is..

Nou... Ik douche altijd in de ochtend en ik heb wel eens gehad dat ik 's avonds aan mijn armen rook, nog de douchegel rook, maar wij verschillen thuis iedere keer van douchegel, dus geen idee welke dat was

Maar inderdaad, denk een bijpassende bodylotion gebruiken, parfum vind ik meteen heel anders ruiken
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

TwinnieXo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 november 2019, 17:58:41 »
Nou... Ik douche altijd in de ochtend en ik heb wel eens gehad dat ik 's avonds aan mijn armen rook, nog de douchegel rook, maar wij verschillen thuis iedere keer van douchegel, dus geen idee welke dat was

Maar inderdaad, denk een bijpassende bodylotion gebruiken, parfum vind ik meteen heel anders ruiken

Ah jammer! Ik ben niet zo'n fan van bodylotions tbh en ik wil gewoon dat ik nog naar de showergel blijf ruiken. Had ik anders ook gewoon water kunnen gebruiken als de geur niet blijft hangen...
Heb je het trouwens op dit moment nog steeds? dat je je showergel ruikt? zoja,welke gebruik je op dit moment?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 november 2019, 21:32:34 »
^^Zeep gebruik je om vuiligheid weg te wassen he, en niet alle viezigheden krijg je weg met water. Sowieso is zeep met geurtjes niet heel goed voor de huid.

Maar, wij hebben thuis vaak Fa of Palmolive
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?