Auteur Topic: Scheren  (gelezen 368 keer)

Anoniemepientje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 juli 2019, 21:53:32 »
Hoi ik ben 12 maar ik vind dat ik best wel wat haar op m'n benen krijg, ik wil mijn benen dus graag scheren maar ik heb geen scheermesje ofzo en ik vind het niet fijn om het aan mijn moeder te vragen. Wat kan ik doen en heeft iemand nog tips?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2019, 11:51:41 »
Zelf kopen bij etos of kruidvat.
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2019, 12:42:49 »
Waarom durf je het niet te vragen? Scheren op je 12e is vrij normaal, en ik denk echt niet dat je moeder er raar van op zult kijken of jij vraagt of je je mag scheren. En anders idd, zelf kopen
la vie est belle

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 juli 2019, 16:47:29 »
Je hoeft je er niet voor te schamen, al had ik dat op jouw leeftijd ook wel. Zoals al gezegd, koop zelf een mesje en scheerschuim.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2019, 19:19:16 »
Ik zou het gewoon aan je moeder vragen, (goede) scheermesjes zijn niet goedkoop. Desnoods zet je het gewoon op haar boodschappenlijstje en dan begrijpt ze de hint vast wel..

Jessica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2019, 19:30:49 »
kruidvat ontharingsspray 'wel het huismerk' werkt erg goed.  :hamer:

Prive

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2019, 00:33:07 »
Heee ik vond het ook wat akward om te vragen maar liever dat dan haar op mijn been ik was vlgm 11 toen ik dat vroeg maar Mn moeder wou nog niet dat ik met een scheermesje aan de gang ging dus kreeg ik een ladyshave super handig voor n tijdje maar vanaf mijn 13 wou ik toch echt scheren dat heb ik gwn gevraagd nu scheer ik mezelf gwn met een scheermesje het is je moeder gewoon vragen zij is zelf ook een vrouw dus heeft hetzelfde meegemaakt! 💋