Auteur Topic: Ring in wc: smetvrees  (gelezen 301 keer)

Eva

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 december 2018, 11:45:05 »
Beetje raar verhaal maar:

Ik had mijn ring om de verkeerde vinger waardoor die afgleed in de wc terwijl ik net een grote boodschap had gedaan. Nu heb ik hem eruit gehaald met mijn handen en heb daarna snel mijn handen gewassen met zeep en daarna nog met afwasmiddel en warm water.
Kan ik hier ziek door worden?? Ik heb een beetje last van smetvrees dus sorry als dit een domme vraag is. Maar ik stress zo erg omdat ik met mijn hand in de wc heb gezeten (en dat vieze water heb aangeraakt).

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 december 2018, 13:17:19 »
Als je alles hebt afgewassen wat afgewassen kan worden, moet je niet stressen. Je kan misschien nog met handgel (wat ontsmet) doen maar doe dat in kleine maten.

Ik denk dat iedereen wel smetvrees heeft, als het gaat om de wc en alles wat erbij hoort. Geen zorgen!Ik denk ook wel, dat je  smetvrees iets te snel in de mond neemt. Als iemand serieuze smetvrees zou hebben , zouden ze zelfs niet met de bloten hand erin gaan maar met een plastic zakje/rubbere handschoen/...
Ain't no rest for the wicked!

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 december 2018, 14:26:01 »
Je zou hem nog in de vaatwasser kunnen doen als je die hebt (in zo'n waszak voor bh's bijvoorbeeld).
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 december 2018, 21:46:03 »
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Eva

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 december 2018, 11:11:45 »
Dankje voor de reacties! Ben tot nu toe niet ziek geworden dus ik mijn stress is wel weg haha.

En Soundsoldier, je hebt gelijk, ik had het woord smetvrees misschien niet moeten gebruiken, wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden!