Auteur Topic: poederdoos gevallen, wat nu?  (gelezen 8964 keer)

vintageflash

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 januari 2009, 17:49:33 »
dezemorgen deed ik, zoals elke morgen, een beetje poeder van mijn moeder op. Op de een of andere manier vloog dat poederdoosje helaas uit mijn handen, enja, heel de poeder was aan diggelen (het doosje niet, de poeder was gewoon in stukjes). laughing7. Mijn moeder zal best kwaad zijn als ze erachter komt, want het was poeder van chanel dus. Nu is mijn vraag dan ook: weet iemand miss een trucje om ervoor te zorgen dat die poederstukjes terug een geheel vormen? En dat je ze dus terug normaal kan gebruiken?

PLEASE HELP ME! x :nee1:

Anonymous

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2009, 17:51:09 »
nee kan niet.. gewoon vertellen benk bang voor

Vera12

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2009, 17:52:45 »
Het schijnt dat je het kan maken, moet je ff kijken op girlscene/beautygloss. Dat dacht ik tenminste..
Behind every great love is a great story.

NOBODYHERE

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2009, 17:57:09 »

Het schijnt dat je het kan maken, moet je ff kijken op girlscene/beautygloss. Dat dacht ik tenminste..

ik heb het ook gehoord, maar ik kan je verder niet helpen!
chocola is topXD.

ChartjeeeS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2009, 18:25:48 »
dit berichtje heb ik een tijdje terug gevonden op een site en toen opgeslagen, ik daght : altyd handig !! ":

Ik heb toch een ontdekking gedaan! Paar dagen geleden heb ik mn poederdoos van Dior uit mn handen laten vallen! Peperduur, dus ik vond het echt zonde. Helaas heb je niks aan een doosje in 10 stukken maar ik vond het zonde het zomaar op te geven dus heb ik het poeder in een kommetje overgegooit. Vervolgens hier een beetje water bij gedaan en het goed gemengd. Dit in een klein doosje overgegoten en een paar dagen laten staan. En ja hoor, een paar dagen later was het weer gewoon poeder en dit keer in een heel doosje! Echt heel fijn want dat scheelt me veel geld door zelf een beetje te knutselen!

mischien iets voor jou ???

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2009, 18:32:53 »
Ja, daarover is een artikel op www.misslipgloss.nl
Ook heeft Enkore op youtube een filmpje over jouw probleem, hij lost het op door 'powder pressing'

Deze dus: http://www.youtube.com/wa...D5Iw&feature=channel_page
Lessons on lessons on lessons ~

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2009, 18:36:51 »
Lessons on lessons on lessons ~

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2009, 21:31:28 »
nieuwe kopen
I've had a good day doing things the wrong way

Limeade

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2009, 16:14:59 »
DIT IS ECHT N HANDIGE OPLOSSING:

mijne valt ook vaak en dan moet je zorgen dat t volledig poeder word, dus geen blokjes maar poeder. (dmv pletten met lepel, stokje etc) dan roer je er alcohol door, geen bier ofzo maar van die ontsmettings alcohol. krijg je ook wel eens als je oorgaatjes ontstoken zijn. Dat word dan een papje en als t opdroogt: TADAA mooie poeder :)
werkt echt super
xx

Tusha

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2009, 16:18:01 »
wat je ook kan doen als je het snel meot doen en geen alcohol in huis hebt
dan doe je de poeder in je doosje zorg dat het wel een beetje recht ligt
dan ga je met zo een wattenschijfje erop en druk je de peoder zeg maar aan elkaar
en adan als het goed is iss het ook weer hard alleen neit zo mooi las je het met alcohol zouu doen.

HOIIIe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2009, 16:18:43 »
nieuwe kopen:)

senormoustache

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2009, 16:22:55 »
hihi ik heb geen poederdoos, ik vind die zo cool met die enorme puffs uit assepoester ;3

Limeade

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2009, 16:28:04 »
oh en trouwens, ik liet ook eerst die van mn meoder vallen toen ik m stiekem gebruikte, en toen legde ik m terug zonder er wat van te zeggen.
komt ze een week later bij me: hee mn poeder is gevallen, jij wist toch hoe je t moest maken?
dacht ze dat ze t zelf gedaan had :$

NIETJATTENDEACC

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 januari 2009, 16:41:48 »
Als je een klein broertje hebt kun je hem de schuld geven (A)
Je kunt ook de poeder helemaal aan diggelen maken dat je zegmaar weer poeder hebt, dat valt ook niet op desnoods duw je het met je vinger op iets anders plat of koop andere goedkope bijv. van essence en verwissel de doosjes.

elientjeeeuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2009, 16:46:22 »
ik heb ook is iets gelezen met het helemaal te pletten en dan terug in het potje en dan in de diepvries zetten

carpediem

• a year from now, I wish I started today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 januari 2009, 17:16:47 »
Als ik snap wat jij bedoelt?, Gewoon weer de gebroken poeder stukjes erin doen dan servetje erover heeen beetje aandrukken, servetje eraf en is het weer heel,
maar volgens mij bedoel je iets anders? [a]
Trek het je niet aan, het past je toch niet.

Rosalita

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 januari 2009, 17:21:29 »
overgieten in kom dan water bij doen weer in ut doosje gieten.
paar daagjes laten staan en klaar ben ik

Mirjam

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 20 januari 2009, 17:24:55 »

mijne valt ook vaak en dan moet je zorgen dat t volledig poeder word, dus geen blokjes maar poeder. (dmv pletten met lepel, stokje etc) dan roer je er alcohol door, geen bier ofzo maar van die ontsmettings alcohol. krijg je ook wel eens als je oorgaatjes ontstoken zijn. Dat word dan een papje en als t opdroogt: TADAA mooie poeder :)
werkt echt super
xx

Ik zou het idd ook zo doen. Alcohol droogt véél sneller op dan water.

xxJulez

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 20 januari 2009, 17:27:19 »
met theelepeltje teruglepelen, en met de bolle kant aandrukken.

Eemmee

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2009, 17:29:03 »

Als je een klein broertje hebt kun je hem de schuld geven (A)
Je kunt ook de poeder helemaal aan diggelen maken dat je zegmaar weer poeder hebt, dat valt ook niet op desnoods duw je het met je vinger op iets anders plat of koop andere goedkope bijv. van essence en verwissel de doosjes.

Sorry maar die oplossingen vink gewoon iets wat je écht niet doet. Vooral dat verwisselen :S.

Maar als ik jou was zou ik idd ze gaan pressen mbv alcohol, de filmpjes die al eerder gepost zijn, zijn vet handig. En toch dan maar eerlijk opbiechten tegenover je moeder, want ze gaat het denk ik sowieso doorhebben...

PRADAGIRL

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 20 januari 2009, 17:39:59 »

werkt echt super
xx

xxpqwoei

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 20 januari 2009, 18:02:52 »
ja je kan hem idd  weer opnieuw 'pressen' met alcahol. op youtube staan er een hoop filmpjes over , of een andere kopen en hem verwisselen
als de appel de wereld was, was de school de rotte plek

ikISpresident

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 24 januari 2009, 18:00:40 »
helemaal tot poeder maken en in een potje doen ,, dan heb je gewoon poeder (nooit geprobeert)

Estherrrrr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 26 januari 2009, 20:58:53 »
Mijn perfecte wet 'n wild blush is gevallen =(
dus ga het ook proberen.
I will fall in chocolat