Auteur Topic: Pijn bij borsten  (gelezen 228 keer)

immy21

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 mei 2020, 10:10:15 »
Hoi hoi,

Ik heb al een tijdje last van pijn bij mijn borsten. Ik denk dat het voornamelijk bij mijn ribben zit en net het bot boven mijn borsten, die is behoorlijk pijnlijk als ik erop druk. Het ligt meestal aan de positie waarin ik lig of zit en het is een drukkende pijn. Soms gaat het ook weg als ik even in en uit adem. Nu is het mij opgevallen dat mijn borsten ineens zijn gaan groeien en niet zo'n beetje ook. Zou deze pijn met het groeien te maken kunnen hebben? Alvast bedankt!

Groetjes

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2020, 20:13:07 »
Hoi hoi,

Ik heb al een tijdje last van pijn bij mijn borsten. Ik denk dat het voornamelijk bij mijn ribben zit en net het bot boven mijn borsten, die is behoorlijk pijnlijk als ik erop druk. Het ligt meestal aan de positie waarin ik lig of zit en het is een drukkende pijn. Soms gaat het ook weg als ik even in en uit adem. Nu is het mij opgevallen dat mijn borsten ineens zijn gaan groeien en niet zo'n beetje ook. Zou deze pijn met het groeien te maken kunnen hebben? Alvast bedankt!

Groetjes

Heyy,

Ik ben geen dokter dus kan je helaas niet verder helpen. Hoor wel eens van meiden dat hun borsten idd gevoelig waren toen ze groeide. Ikzelf heb hier geen last van gehad. Weet niet hoe oud je bent? Daar heeft het ook mee te maken denk ik. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even contact opnemen met een dokter of een online huisarts of iets (of misschien even met je ouders overleggen afhankelijk van je leeftijd). Niet om je bang te maken, maar je kan voor de zekerheid beter even laten checken. Xx