Auteur Topic: Oren stretchen (nodige info, vragen, webshops)  (gelezen 21213153 keer)

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 06 juni 2011, 14:02:02 »
Yay nieuw topic!

Mijn vriend had vanochtend een pus oorlel. Zoiets had ik wel verwacht, hij ging in 1 keer van 18 naar 20.

Subway

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 06 juni 2011, 14:08:26 »
Woohoo, een nieuw topic :']

Beats

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 06 juni 2011, 14:28:20 »
Aaargh ik wil dit echt graag. Heeft iemand wat argumenten om m'n pa te overtuigen? Of ben ik er toch echt te jong voor?
Don\\\'t shoot for the moon// Fucking colonize it!

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 06 juni 2011, 14:31:40 »
^ nou ik vind je eerlijk gezegd wel wat jong ja. Ik snap wel dat je het graag wilt, maar je moet er wel bij stil staan dat het permanent kan zijn. Je oren kunnen weer terug 'groeien' maar dit is niet altijd zo.

Beats

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 06 juni 2011, 14:38:39 »
@MoonPie

dat is inderdaad ook het enige wat me een beetje tegenhoud, dat ik al op jonge leeftijd m'n oren heb verpest. Misschien is 2 jaartjes wachten wel beter.
Don\\\'t shoot for the moon// Fucking colonize it!

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 06 juni 2011, 14:40:49 »
zou ik wel doen, gewoon nog even er over nadenken. Als je vader het dan alsnog niet goed vind kun je altijd zeggen dat je er heel lang over hebt gedacht en het echt zeker weet ;)

oxymoron

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 06 juni 2011, 14:53:34 »
@ Odjur,

Zou je misschien foto's willen maken van je oor wanneer je net gestopt bent met het dragen van plugs/tunnels en dan na een tijdje? Ik ben erg nieuwsgierig naar het 'genezings'proces van je oorlel :)

Nadia

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 06 juni 2011, 20:24:18 »
Ben ik ook heel benieuwd naar haha. Maar zal ik doen :)

Al heb ik maar 8mm trouwens dus ik weet niet hoeveel er te zien is haha.
« Laatst bewerkt op: 06 juni 2011, 20:24:42 door Odjur »
Insert all Muse lyrics here

Slie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 07 juni 2011, 11:32:12 »
eindelijk pakketje binne x)

L

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 07 juni 2011, 11:45:49 »
hopelijk vinden jullie dit niet erg, maar ik verkoop wat tunnels:

Meest linkse: 5 mm (2 euries)
Met glitersteentjes: 5mm (3 euries)
Doorzichtig: 5 mm (2 euro 50)
Zwarte: 8 mm (3 euro p. st.)
Heb ook nog doorzichtige (een paar) in 8mm

Trouwens belachelijk goede beginpost Alerion! :D
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 07 juni 2011, 12:56:05 »

Als je net gestretcht hebt, kun je het beste sieraden van staal of glas dragen. Wat absoluut afgeraden wordt, zijn sieraden van organische materialen zoals hoorn, hout en been. Deze materialen zijn poreus, je weefsel kan zich daar aan vastzuigen, dan krijg je je plug er dus niet meer uit, behalve door het te forceren, en dan ben je niet blij. Het is geen probleem deze materialen te dragen in geheelde oren (dus na minstens één maat na het stretchen). Wel wordt aangeraden dan alsnog deze sieraden goed in te smeren met olie voor en na dat je ze hebt gedragen. Het laagje olie zorgt ervoor dat het echt niet zal vastzuigen. Ook zijn siliconen niet geschikt om te dragen in een verse stretch, dit kan ook vastzuigen op dezelfde manier.

Dat dikgedrukte, moet dat zijn 1 maand? Of ben ik nou gek? :p

Haha ja klopt oops x]

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 07 juni 2011, 16:08:40 »
Schynzel ik wil wel 1 zwarte van 8mm kopen. Zijn ze SF? En dan met schroefdraad zegmaar?
What goes around, comes around!

KTM

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 07 juni 2011, 20:11:51 »
Mijn probleem is dat ik m'n 8mm tunnel (met schroefdraad) er niet in krijg, terwijl mijn taper wel die maat heeft. Iemand tips?

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 07 juni 2011, 20:18:16 »
ik heb zondag voor het eerst plugs in mijn oren gedaan. Mijn rechter oor gaat prima, maar mijn linker is nog steeds heel erg gevoelig. Vanochtend toen ik wakker werd deed hij ook weer een beetje pijn (ik had op dat oor geslapen blijkbaar). Pijn ging wel weer over, maar als ik er aan zit doet is ie nog steeds heel gevoelig (doet ook een beetje pijn). Hoort dit?

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 07 juni 2011, 20:34:01 »

Mijn probleem is dat ik m'n 8mm tunnel (met schroefdraad) er niet in krijg, terwijl mijn taper wel die maat heeft. Iemand tips?

Heb je hem net naar 8mm gestretcht? Mijn ervaring met uitwendig schroefdraad en een verse stretch is, dat dat absoluuuut geen pretje is. Omdat het schroefdraad behoorlijk scherp is, en je huid net is opgerekt, kan het zijn dat je het gat helemaal kapot maakt. Misschien kun je beter een glazen plug erin doen en over 2 weken opnieuw deze tunnel proberen?
Als je gaatje niet vers is, dan weet ik ook niet zo goed wat het probleem is :')

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 07 juni 2011, 20:34:38 »

ik heb zondag voor het eerst plugs in mijn oren gedaan. Mijn rechter oor gaat prima, maar mijn linker is nog steeds heel erg gevoelig. Vanochtend toen ik wakker werd deed hij ook weer een beetje pijn (ik had op dat oor geslapen blijkbaar). Pijn ging wel weer over, maar als ik er aan zit doet is ie nog steeds heel gevoelig (doet ook een beetje pijn). Hoort dit?

Hoeveel mm heb je erin zitten? En ging je vanaf een normaal oorbelgaatje? Ik snap het begin van je post niet helemaal namelijk :P

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 07 juni 2011, 20:39:44 »
ja, ik ben begonnen met 2 mm, (i know dat dat een maatje te groot is, maar dat is een lang verhaal, haha). Die heb ik er dus zondag in gedaan.

Maar ik zal nu wel gewoon een kleinere erin moeten doen? Of kan het wel dat het na een paar dagen nog steeds gevoelig is. Het bloed niet ofzo, ook geen korstjes of wat dan ook. En het doet ook niet steeds pijn, vooral als ik er aan zit (dat probeer ik dus ook niet te doen, maar ik kan het steeds niet laten :P).

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 07 juni 2011, 20:54:09 »
ja echt hè? Ik begrijp dat ook niet. Je hoeft echt niet alles mooi te vinden, maar hou het voor je. Of zeg het wat netter...

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 07 juni 2011, 22:39:43 »
Ik ergerde mij er ook aan, hoe die mensen daar reageren. Als wij reageren in een ander topic met een mening dan valt het ook niet goed maar ze mogen wel zo raar reageren met dat ' ieeuw' and stuff.
Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits.

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 07 juni 2011, 22:50:58 »
Hmm misschien is het daarom ook handig om in de beginpost daar iets over te zeggen? Want ik ben die opmerkingen over: "En dan ben je oud en dan heb je lelijke hangoren" ook wel zat.
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

kaleidoscope

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 07 juni 2011, 23:06:17 »
Wow goede beginpost Sabine! (:
Live life, love music

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 07 juni 2011, 23:24:52 »
Ik denk dat onwetendheid ook zulke negatieve reacties kan brengen trouwens. Misschien het feit alleen al dat er een groot gat in je oor zit wat er niet hoort wat zich helemaal uitrekt, ofzo.

Maar goed, ben super trots op mijn stretches wahoooo :cheering:
Moet nodig maar een 10mm collectie beginnen o___0
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 08 juni 2011, 00:02:58 »

ja, ik ben begonnen met 2 mm, (i know dat dat een maatje te groot is, maar dat is een lang verhaal, haha). Die heb ik er dus zondag in gedaan.

Maar ik zal nu wel gewoon een kleinere erin moeten doen? Of kan het wel dat het na een paar dagen nog steeds gevoelig is. Het bloed niet ofzo, ook geen korstjes of wat dan ook. En het doet ook niet steeds pijn, vooral als ik er aan zit (dat probeer ik dus ook niet te doen, maar ik kan het steeds niet laten :P).

Ik zou er een kleinere indoen, een maand wachten en dan stretchen zoals het hoort. Want je hebt in 1 keer de stap 1.2-1.6-2.0 gemaakt.. Dus ik zou teruggaan naar 1.6 en densoods naar 1.2 en dan goed stretchen. Met behulp van expanders ( kon niet uit je verhaal opmaken of je dit gedaan hebt! )

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 08 juni 2011, 00:59:06 »

Ik heb ook nog genoeg om te verkopen, maar dat is meer 14 t/m 20mm.
Ik weet niet of mensen interesse hebben?

Ja ik! :)

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 08 juni 2011, 01:02:01 »

Gatverdammeee die mensen in dat andere stretchtopic. Ik ben echt flink over de zeik nu, bah als dit nog lang zo doorgaat met die narrowminded mensen beperk ik me wel lekker tot het piercingforum, daar snappen ze tenminste wat andere mensen er mooi aan vinden. Die intolerante mentaliteit hier soms, pfff! Iets niet mooi vinden is één ding, maar 'baaaaah lelijk gatverdammeeee' vind ik toch wel een beetje achterlijk. Als ik dat op dit forum zou moeten doen bij alles wat ik niet leuk vind ben ik nog wel even bezig. Maar waarschijnlijk omdat ik verder denk dan mijn eigen smaak kan ik me verplaatsen in andere mensen, dat ze het waarschijnlijk gewoon doen omdat ze het mooi vinden. Waarom kan dat andersom nou niet? Zucht.. Echt balen. Dacht dat het hier wel leuk was.

Welk andere stretch topic dan? Volgens mij zei je daar een tijdje geleden ook iets over, en toen vroeg ik het ook, maar ik weet nog steeds niet wat je bedoelt...