Auteur Topic: Oren stretchen (nodige info, vragen, webshops)  (gelezen 21213218 keer)

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4775 Gepost op: 26 december 2017, 11:47:22 »
^
Ik heb van 6 naar 7 ook drie maanden gewacht, bij m'n ene oor lukt het nog steeds niet nu :')
Gewoon hard duwen! Of een andere gebruiken, van een andere plug ofzo. Bij sommige maten valt die groter/kleiner.
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4776 Gepost op: 29 december 2017, 22:54:54 »
Ik wilde vandaag naar 4 mm stretchen maar het deed zo'n pijn :(
En het is allemaal echt wel goed geheeld, want de laatste keer stretchen was drie maanden geleden. Heeft iemand misschien tips? Want dit kan echt niet goed zijn...

Ook heb ik een halve flared tunnel, maar het rubberen bandje dat aan de achterkant moet is echt megaklein? Hoe krijg ik dat er in godsnaam omheen?
Pijn is inderdaad nooit goed.. Gebruik je iets van olie bij het stretchen als soort glijmiddel? Als je dat nog niet doet, probeer dat. Doe je dat al wel en wil het niet lukken: ik hoor/lees wel eens dat het helpt om dagelijks even je oren te masseren met die olie of iets anders, daar wordt je oor wat soepeler van. Zelf nooit geprobeerd, maar het klinkt best logisch.

Over het ringetje er omheen: soms lijken ze echt heel klein maar krijg ik ze er uiteindelijk wel overheen.. Anders idd zoals hierboven gezegd wordt, misschien van een andere tunnel of plug als je die hebt?

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #4777 Gepost op: 30 december 2017, 14:55:49 »
Ja ik gebruik kokosolie. Misschien is andere olie beter? Ik heb ook tapers van acryl, heb wel eens gehoord dat die eigenlijk niet zo goed zijn? Anders misschien toch overwegen om andere te kopen..
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4778 Gepost op: 30 december 2017, 15:32:27 »
^
Ik gebruik altijd Vitamine E olie, maar kokos is geloof ik ook goed hoor!
Ik heb altijd titanium tapers of stretch bullets dus dat zou ik niet weten :')
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4779 Gepost op: 01 januari 2018, 14:33:47 »
Ja ik gebruik kokosolie. Misschien is andere olie beter? Ik heb ook tapers van acryl, heb wel eens gehoord dat die eigenlijk niet zo goed zijn? Anders misschien toch overwegen om andere te kopen..
Kokosolie lijkt me prima, aangezien dat het ook glad maakt. Misschien kan het aan het materiaal liggen ja, ik lees altijd dat je beter geen acryl kunt gebruiken om mee te stretchen omdat het poreus materiaal is. Ik gebruik altijd chirurgisch staal, titanium of glas, dat zijn lekker gladde materialen.

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4780 Gepost op: 19 januari 2018, 17:54:25 »
Heeft iemand interesse in spul van 6mm?

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4781 Gepost op: 27 januari 2018, 12:14:50 »
up up!

Echt, waar kan je siliconen tunnels van 7 mm vinden :')
Ik lig steeds op mijn tunnels, en dan gaan ze half met de flare door mijn oor en dat is niet zo lekker wakker worden.

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4782 Gepost op: 30 januari 2018, 18:56:38 »
^ Wat stom, ik zie dat ze het bij CF, all over piercings of aliexpress niet hebben inderdaad.. Dat wordt dan een ander soort tunnel/plug bestellen of wachten tot je naar 8mm kunt :/

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4783 Gepost op: 30 januari 2018, 19:01:22 »
^
Ik heb nu een beetje een nood-actie gedaan, maar het helpt :')

Ik doe een o-ring tegen de flare, dan de tunnel in, en er dan nog een o-ring achter!
Dan klapt hij niet dubbel als ik lig, want de tunnel is meer verdeeld aan beide kanten en hij kan niet in mijn oor :p

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4784 Gepost op: 01 februari 2018, 10:34:51 »
^ Ooh slim! Was ik zelf niet op gekomen denk ik :p Fijn dat dit werkt :)

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4785 Gepost op: 05 maart 2018, 10:51:56 »
Mijn linkeroor zit op 12mm  :bounce: :bounce:  Nu beginnen aan de journey bij m'n rechteroor hahaha

Nu ik zo naar m'n oor kijk denk ik echt "Mwah 12mm valt wel mee eigenlijk" terwijl ik een tijdje terug echt helemaal tevreden was met 10mm  :fieuw:  Ik ga sowieso een aantal maanden / jaartje kijken hoe ik 12mm vind en wie weet ga ik daarna naar 14mm :D

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4786 Gepost op: 05 maart 2018, 11:49:59 »
^
Aah gaaf!! Ik dacht ook 'ik stop bij 4' maar zit nu op 7,5 :p

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4787 Gepost op: 16 maart 2018, 09:56:27 »
Stretchen hoort geen pijn te doen want dan ga je te snel, maar wanneer is het pijn en wanneer is het gewoon een onprettig gevoel? :fieuw: Die grens ligt voor iedereen anders..

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4788 Gepost op: 19 maart 2018, 22:52:26 »
@rainbowpooper Ja mensen zeggen dat het geen pijn hoort te doen, maar als ik m'n plugs of een stretcher oid erin doe dan gaat het begin altijd heel smooth en dan ineens schiet m'n hele plug/tunnel/expander erin en dan doet het toch altijd een beetje pijn  :fieuw:  Ik forceer het dus niet, maar heb er meestal wel wat last van.

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4789 Gepost op: 20 maart 2018, 16:32:44 »
Hm bij mij is mijn oor dan altijd heel gevoelig. Als het echt zeer doet stop ik.

Had zondag mijn linkeroor op 8mm, maar de tunnel er in was toch nog heel erg vervelend, dus we gaan nog ff wachten.

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4790 Gepost op: 24 maart 2018, 20:30:24 »
Yeuy, 8mm!

Kan ik eindelijk tunnels bestellen!

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4791 Gepost op: 26 maart 2018, 16:39:06 »
Hmm okee ik had heel even last van dat oor (aantal uur) maar daarna ging het prima en kan m'n tunnel er gewoon uithalen om ff schoon te maken enzo. Dan doet het geen pijn om 'm er terug in te doen. Zal wel goed zitten dan :)

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4792 Gepost op: 26 maart 2018, 17:56:54 »
Ik heb nu al weer gezeik met mijn rechteroor :') Why.

Nu heb ik 1 oor tunnel van 8mm en andere oor plug van 7,5. Past niet bij elkaaar.

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #4793 Gepost op: 02 april 2018, 09:23:08 »
^ ik vind het ook altijd erg vervelend als mijn oorbelgaatjes niet symmetrisch zijn xd Dus of andere maat tunnel, of ander sieraad.. Zo heb ik twee verschillende zwarte ringetjes die in mijn tweede gaatjes zitten omdat ik even niks anders heb (heb wel eindelijk nieuwe besteld op AliExpress) maar het irriteerde me zo xd

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4794 Gepost op: 09 januari 2020, 11:13:34 »
Heeft er iemand toevallig ooit tunnels van 8 mm of groter er uit gehaald?
Ik ben een jaar geleden begonnen met stretchen, zit nu op 8mm, maar ik ben het eerlijk gezegd al zat.  :fieuw:
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Ik weet dat het bij iedereen anders is.
All limitations are self-imposed.