Auteur Topic: Oren stretchen (nodige info, vragen, webshops)  (gelezen 21213154 keer)

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 05 juni 2011, 13:45:49 »
Ik voeg even een stukje toe over tapen!

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 05 juni 2011, 15:13:13 »
ik heb net nieuwe plugs er in gedaan. Ze gingen er wel makkelijk in, maar het doet nu wel een beetje pijn (word al wel minder). Het is een beetje zo'n brandende pijn zeg maar. Is dit verkeerd, of is het wel normaal dat het in het begin iets pijn doet?

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 05 juni 2011, 15:58:19 »
Dat had ik in het begin met kleine maatjes ook, als het over een uurtje, paar uurtjes maar flink afgenomen is, dan is er denk ik niks aan de hand. Als het maar geen kloppende pijn wordt, en het blijft bij een branderig gevoel.

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 05 juni 2011, 16:02:49 »
oké, dank :). En wanneer kan ik nu het beste die zout oplossing gaan gebruiken? Kan dat morgen bijvoorbeeld al of moet je daar ook nog weer een paar dagen voor wachten?

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 05 juni 2011, 16:11:40 »
Ik zou niet weten waarom je dat zou doen als er niks aan de hand is?

Ladiedaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 05 juni 2011, 16:20:22 »
@Adalia:
ik heb hem niet op een website gekocht maar in een piercingshop... daarmee dat ik hem zo moeilijk terug vind op het internet :s
anyhow, ik heb ermee gestretched en werd denk ik niet 'vastgezogen' (zou eigelijk niet weten hoe zoiets voelt? :s) maar alles gaat er voorlopig goed mee...

Waarvoor dienen die extra behandelingen eigelijk? Kheb n beetje verder gezocht en ik denk inderdaad dat het hoorn is. Moet je dit ook behandelen?

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 05 juni 2011, 16:23:22 »

Ik zou niet weten waarom je dat zou doen als er niks aan de hand is?

oh, ik las op internet dat je dat kon doen om het genezingsproces te versnellen ofzo... Niet dat ik dan eerder een grotere er in ga doen, maar ik dacht dat het goed voor je oor zou zijn :)

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 juni 2011, 16:23:55 »
Hier staat een stuk over hoe je hoorn moet behandelen.
https://www.alloverpiercings.nl/hoorn-en-been
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Ladiedaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 juni 2011, 16:25:31 »
nog een vraagje: wat is die zoutoplossing waar jullie het soms over hebben?

MoonPie

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 juni 2011, 16:27:39 »
dat water met opgelost (zee)zout er in. Daar kan je je oorlel in hangen om hem te ontsmetten. Maar dat is blijkbaar alleen voor als er iets mis is gegaan?

Ladiedaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 05 juni 2011, 16:37:43 »
kan dat ook gewoon met keukezout?

Wictoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 05 juni 2011, 16:53:42 »
Ik had ook even een vraagje.
Ik ben samen met mijn zus begonnen met strechen, alleen zij heeft veel rekbaarder oren kennelijk. Zij zit namelijk op de 6mm ik door een fout op 4 mm.
Maar op AoP staan bijvoorbeeld tunnels van Kaos van 6 mm dat ze daadwerkelijk 6,5mm zijn.
Kan dit kwaad in een strech van 6 mm?
Sens au coeur de la nuit,L\'onde d\'espoir, Ardeur de la vie, Sentier de la gloire

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 05 juni 2011, 17:01:28 »

kan dat ook gewoon met keukezout?

Zolang er maar geen jodium in zit, en dat zit meestal wel in keukenzout.
Oh, dat kan ook wel in de eerste post trouwens, het maken van zeezoutoplossing en dat je geen keukenzout mag gebruiken etc. etc.

@Appal, als het maar niet de bedoeling is dat je met die silliconen tunnel je oren een maat oprekt. Die horen namelijk in je oren als ze genezen zijn. Maar het is beter dat je eerst naar 5mm gaat (want ik begrijp dat je van 4mm naar 6mm wilt?)
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Wictoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 05 juni 2011, 17:06:38 »
@Adalia
Nee ik wil zeker niet van 4 naar 6 in een keer. De 4mm ging bij mij al niet goed.Dus ik blijf nog even op mijn 4 mm.
Maar mijn zus die zit op 6 en die heeft de 6mm skin eyelets besteld van Kaos.
En ik wil graag voorkomen dat zij ook problemen krijgt met haar oren.
Sens au coeur de la nuit,L\'onde d\'espoir, Ardeur de la vie, Sentier de la gloire

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 05 juni 2011, 17:38:54 »
Bedankt Alerion!
Maar nog een vraagje hoor, is het niet moeilijk om je tunnel in te doen nadat je er tape op hebt gedaan?
Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits.

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 05 juni 2011, 17:54:36 »

@Adalia
Nee ik wil zeker niet van 4 naar 6 in een keer. De 4mm ging bij mij al niet goed.Dus ik blijf nog even op mijn 4 mm.
Maar mijn zus die zit op 6 en die heeft de 6mm skin eyelets besteld van Kaos.
En ik wil graag voorkomen dat zij ook problemen krijgt met haar oren.

Ooh, ik had het even verkeerd gelezen, sorry! Volgens mij maakt het niks uit, toen ik een tijdje op 6mm zat deed ik er ook Kaos in en had er geen problemen mee gehad.

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 05 juni 2011, 18:59:53 »
Onderaan de beginpost is een stukje toegevoegd over irritaties en dan natuurlijk over zeezouten. :)

Ladiedaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 05 juni 2011, 19:20:01 »
nog een paar vraagjes:p

Kan je ook je oor verzorgen met gewoon ontsmettingsmiddel? moet dit zonder alcohol zijn of maakt het niet uit?

Hoe weet je of je stretch vastgezogen zit als je organsiche materialen gebruikt? K kan me hier weinig/niks bij voorstellen eigelijk:p

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 05 juni 2011, 19:26:35 »
Ohh wat een fijne beginpost! :3

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 05 juni 2011, 19:56:28 »
@Ladiedaa: Nope, ontsmetten is nergens voor nodig en het doodt bacteriën die op je huid thuishoren en bacteriën die de genezing helpen gaan ook dood. Het kan dus eigenlijk alleen maar irriteren omdat het vaak vrij agressief spul is (dingen zoals sterilon of dingen met alcohol).
Als je sieraad vastgezogen zit... zit ie vast. :P En doet het pijn als je probeert het los te krijgen. Wat je dan kunt doen is een douche nemen en daarna een shitload aan olie erop smeren en hopen dat het los komt haha.

@Stjarnor: Thanks! Doe m'n best. ^^

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 06 juni 2011, 00:17:00 »
Ik krijg echt vrij snel van zeezout een uitgedroogde oorlel en gebruik maar heel weinig zeezout dus ik reageer er gewoon sterk op denk ik, maar kamille thee is ook een natuurlijk product wat echt heel goed helpt tegen ontstekingen. En het verzorgt de huid rondom ook nog eens! :) Misschien handig om dat er ook bij te zetten.

Een zak kamille kan je gewoon bij de tuinen halen!
Het enige nadeel is dat wanneer je thee hebt gemaakt dat je het nog even moet zeven en na 3 dagen moet je weer nieuwe maken.
Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits.

Nadia

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 06 juni 2011, 00:25:23 »
Hmm ik ga mijn tunnels eruithalen (gewoon omdat ik het wel weer gezien heb), mag ik dan een keer hier een post maken met 8mm tunnels/plugs/spirals die ik verkoop of moet ik een apart topic maken?
Insert all Muse lyrics here

Alerion

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 06 juni 2011, 08:38:19 »
Dat van de kamille thee staat ook in die link van het piercing forum dat bij het zeezout-stukje staat. :)

@Odjur: Zou 't gewoon hier neer zetten, hier komen tenminste alle mensen die erin geïnteresseerd zouden zijn.

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 06 juni 2011, 13:50:36 »
Als je net gestretcht hebt, kun je het beste sieraden van staal of glas dragen. Wat absoluut afgeraden wordt, zijn sieraden van organische materialen zoals hoorn, hout en been. Deze materialen zijn poreus, je weefsel kan zich daar aan vastzuigen, dan krijg je je plug er dus niet meer uit, behalve door het te forceren, en dan ben je niet blij. Het is geen probleem deze materialen te dragen in geheelde oren (dus na minstens één maat na het stretchen). Wel wordt aangeraden dan alsnog deze sieraden goed in te smeren met olie voor en na dat je ze hebt gedragen. Het laagje olie zorgt ervoor dat het echt niet zal vastzuigen. Ook zijn siliconen niet geschikt om te dragen in een verse stretch, dit kan ook vastzuigen op dezelfde manier.

Dat dikgedrukte, moet dat zijn 1 maand? Of ben ik nou gek? :p

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 06 juni 2011, 13:52:48 »
Alerion, toppertje! Goed idee;) Ik ga deze ook maar in mijn favo's zetten. Kijken of ik nog vragen kan beantwoorden.
What goes around, comes around!