Auteur Topic: Oranje uitgeslagen haar  (gelezen 182 keer)

Marit ♥

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 december 2018, 21:44:46 »
Hoi hoi,

Vanmiddag ben ik heel eigenwijs geweest en heb ik een lightener van Syoss over mijn geverfde lichtbruine haar gegooid. Nu is de bovenkant van mijn haar heel mooi lichtblond (ben van mezelf ook lichtblond maar dan wel wat assiger) en is de rest van mijn haar (licht)oranje uitgeslagen. De kapper is denk ik geen optie, aangezien ik mijn haar het liefst morgen wil fixen.

De opties die ik voor mezelf heb:
- Nog een keer lightener over mijn haar gooien met de hoop dat het lichtblond wordt
- Mijn haar donkerder verven (donkerblond, lichtbruin)
- Mijn haar met een as tint verven (zou l'oreal 7.31 daar donker genoeg voor zijn)?

Mijn haar in een as tint verven leek mij de beste optie, aangezien ik het liefst mijn haar blond wil, maar welke kleur zou ik dan moeten halen?
Iemand die hier ervaring mee heeft, alsjeblieft help mij want ik weet niet wat ik hiermee moet :(

Liefs

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2018, 11:34:46 »

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 januari 2019, 14:13:56 »
Ik heb dit probleem dus ook heel lang gehad. Ik heb van mezelf donkerbruin haar, en wilde het licht hebben dus licht geverfd maar er zat dus steeds een oranje gloed over. De kapper zei tegen mij dat het het beste was om daar een astint over heen te gooien, en toen is het rode/oranje ook weg gegaan
la vie est belle

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 januari 2019, 14:14:40 »
Ohja trouwens, ik zou wel kappersverf gebruiken als ik jou was
la vie est belle