Auteur Topic: Oorbellen  (gelezen 7228 keer)

Lau_raa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 02 februari 2008, 19:27:14 »
op mijn 13e (ben dat nog steeds ;p)
het doet eigenlijk helemaal geen pijn! je voelt het natuurlijk wel, maar voor je het weet zitten ze erin :P ik doe altijd oorbellen vind het gewoon leuk (: en dan heb je altijd wat te vragen voor je verjaardag :P in het begin had ik er wel een beetje last van, maar je moet gewoon met dat ontsmettingspul en na een tijdje kun je allemaal leuke oorbellen in doen :). ik zat ook eerst te denken of ik het wel of niet zou nemen, maar als je het niet meer wil draag je gewoon geen oorbellen meer, dan zie je het na een tijd nauwelijks meer!

:lips:

kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 02 februari 2008, 20:19:45 »
ik kreeg ze toen ik 2 was,, ik heb het vanaf mijn 8e al niet meer gedragen, draag nu alleen nog helix piercings, mijn gaatjes zijn trouwens nooit dichtgegroeit!
powered by worldofkimmiejjjjj.web-log.nl

xNice

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 02 februari 2008, 20:34:09 »
Ik heb mn 1e gaatjes vanaf mn 4e, en mn 2e gaatjes vanaf mn 12e :) Nooit spijt van gehad en het doet niet echt pijn, prikt alleen een beetje bij t scieten en daarna n paar uur, maar dat was t wel zo'n beetje, tsja soms ontsteekt het wel, maar dat vind ik ook niet echt pijn doen maar na een dag of 2 is het weg als ik geen oorbellen draag.

Sandsous

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 02 februari 2008, 22:39:08 »
Mijn eerste gaatje toen ik 4 was. Weet niet meer of het pijn deed xP

SUSAANNN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 03 februari 2008, 18:22:20 »
ik had gaatjess toen k niet zo klein was mja maar toen deden en bepaald soort oorbellen  pijn en toen droeg ik geen oorbellen meerr all heel lang niet  en toen groeiden ze dicht maar nu hb ik weer oorgaatjes en het deed geen pijn je gaat miss denken oow neej enzoo en nerveus worden maar miss brand het even maar het doet niet egt pijn. ik vind oorbellen wel mooi ;) en ik draag ze vaak je kan dat oowk combineren met kleding enzoo ;) dus heel handigg en mooii !!

Annelies

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 03 februari 2008, 19:04:59 »
Toen ik 2 jaar was had ik gaatjes, nu nog steeds hoor. Maar dan met een naald ofso ( moeders info ) Mja, een paar seconde pijn hebben is toch niet zo erg.

Silvy9

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 04 februari 2008, 10:07:47 »
Was nog een baby toen ik gaatjes kreeg...
en de tweede gaatje toen ik 14 was hij diet maar een beetje pijn als of iemand in je oren geknepen heeft het is wel lastig in de avond
mee te slapen de eerste paar dagen daarna gaat het wel...
want je krijgt een kleine potje alcohol bij  (weet niet of bij andere winkels het wel zo is) om de desinfecteren anders gaat het onstoken gebeurede bij me zusje.

Ik was bij ELDORADO in Rotterdam geweest op de middelandstraat
Sweethaert

liesje90

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 februari 2008, 14:25:50 »
Ik kreeg voor mn 15e gaatjes van mn vriendinnen... dus 2 jaar terug en nee het doet geen pijn! Je schrikt alleen even van de klink en daarna brand het wat (en heb je hele charmante rode oren:)) Heb niet eens zovaak oorbellen in... maar dat is niet erg!!

Gewoon doen, is altijd leuk

Nicole

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 februari 2008, 18:04:33 »
ik heb pas gaatjes laten schieten, bij mij duurde het iets langer dan normaal voor het genezen was een een kant.
maar het schieten deed geen pijn, alleen ja zoals hierboven al gezegt werd, rode oren en dat het op het begin een beetje brand.

Shiirley_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 februari 2008, 18:11:06 »
ik had gaatjes toen ik 4 jaar was en ik heb er nu 9   7 in 1 oor en 2 in me andere  en het doet echt geen pijn alleen slapen is lastig

IntoTheWild

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 05 februari 2008, 18:41:44 »
1e Toen ik 10 was. Maar ik wilde al veel eerder, maar dat mocht niet van m'n moedâh.
Nu heb ik aan één kant ook nog 2e gaatje.
Doet geen pijn.
you\'re beautiful

GirlyME

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 05 februari 2008, 18:50:47 »
1e toen ik 7 was, (deed voor zo'n leeftijd wel beetje pijn)
en 2e gaatje toen ik 12 was, (deed niet echt PIJN, gewoon eventjes een gevoel. maar dat verdwijnt snel ;))

hoihoihoi

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 22 januari 2009, 17:00:15 »
voor mn 13e verjaardag ,, ik ben er echt heel blij mee,,

Orchidee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 22 januari 2009, 18:45:42 »
Eerste gaatje op mn 8e, was zelf ook bang maar ik wilde uiteindelijk dus ook:P 2e kreeg ik in de 1e en bovenin mn oor in de 2e klas xD
Ik draag áltijd oorbellen want angst dat ze dichtgroeien zit er bij mij goed in;P Maaja vind het ok gewoon mooi hoor =]
Natuurlijk doet het pijn, maar wel voor eventjes ;)

xx

EllaJune

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 23 januari 2009, 10:51:46 »
ik heb net gaatjes gekregen!! (bijna zestien (a) )
en mja het deed niet echt pijn.. tis echt leuk als je zo oorbellen naast je hoofd voelt bewegen :P

DeRozeAnus

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 23 januari 2009, 10:54:45 »
Ik heb sinds mn 2e 2 gaatjes in beide oren, dus ik weet niet meer echt of het pijn deed

Connely

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 23 januari 2009, 21:05:43 »
sinds me 4e...
Draag altijd wel oorbellen :)

_xLiz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 23 januari 2009, 21:12:01 »
toen ik een jaar op 10 was mn eerste
toen ik 13 was mn tweede