Auteur Topic: Mijn zweetprobleem  (gelezen 607 keer)

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 januari 2019, 19:24:50 »
De laatste paar maanden zweet ik veeel meer dan daarvoor. Ik draag nu alleen zwart naar school, want het rare is dat ik overal zweet behalve thuis. Nu kan ik er best mee omgaan maar bij gym hebben we verplichte gym shirts en daar zie je zweet erg goed in. Nu heb al van alles geprobeerd, van Odorex Extra Dry tot inlegkruisjes in m’n shirt. Ik heb me al best vaak ziek gemeld omdat ik gewoon echt niet wou gymmen omdat ik bang was dat iemand zweetvlekken zag.
Hebben jullie tips of ervaring??
Xoxo

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2019, 19:35:27 »
Misschien komt het door stress of spanning of angst?

Dat ervaar je thuis namelijk minder/niet = dus minder zweet...
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2019, 14:47:59 »
Dit kan misschien ook door hormonen komen. Ben je bijvoorbeeld net begonnen met de pil?

ruthless

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2019, 14:49:29 »
Wat vervelend voor je! Zelf heb ik er ook een tijd last van gehad, inderdaad ook alles geprobeerd. Wellicht heeft het met leeftijd te maken (hormoonhuishouding etc). Bij mij heeft het heel erg geholpen om anti-perspirant en anti-transpirant te gebruiken. Deze kun je onder andere vinden bij de Rituals. In de ochtend de roller gebruiken nadat je onder de douche bent geweest, in de avond weer wassen en de spray gebruiken.

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2019, 15:05:12 »
Ik ben meer beginnen zweten, toen ik aangekomen was. Dat scheelt echt enorm veel! Een goede deo zal ook helpen :)

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2019, 15:05:32 »
Ah en draag niet-synthetische kledij :)

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2019, 07:20:41 »
Heeft een van jullie een goed deo die vooral vocht verminderd en niet de geur? (Behalve die van Rituals)
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2019, 05:13:32 door Fashiongirlxxx »

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2019, 07:21:55 »
Dit kan misschien ook door hormonen komen. Ben je bijvoorbeeld net begonnen met de pil?
[/quote

Nee maar ik zit wel midden in de puberteit.

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 januari 2019, 12:57:48 »
Wat vervelend voor je! Zelf heb ik er ook een tijd last van gehad, inderdaad ook alles geprobeerd. Wellicht heeft het met leeftijd te maken (hormoonhuishouding etc). Bij mij heeft het heel erg geholpen om anti-perspirant en anti-transpirant te gebruiken. Deze kun je onder andere vinden bij de Rituals. In de ochtend de roller gebruiken nadat je onder de douche bent geweest, in de avond weer wassen en de spray gebruiken.

Thanks voor de tip, ik gebruik nu Odorex ultra tegen overmatige transpiratie maar die helpt niet echt.

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2019, 13:59:44 »
[/quote

Nee maar ik zit wel midden in de puberteit.

Oke! Dat heeft er denk ik mee te maken. Heb hier zelf ook altijd erg veel last van gehad in die tijd, weet hoe vervelend het kan zijn. Een voordeel: naarmate je ouder wordt, neemt het af, ik spreek uit ervaring. Ik snap dat je daar nu echter niks aan hebt. Heb destijds ook vanalles geprobeerd. Rituals is inderdaad een aanrader! Bij mij hielp het ook om vaker te gaan sporten en je kunt ook altijd even langs de huisarts gaan.

ruthless

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2019, 14:33:45 »
Thanks voor de tip, ik gebruik nu Odorex ultra tegen overmatige transpiratie maar die helpt niet echt.

Het had bij mij ook te maken met de puberteit, dus het komt goed! Maar Rituals helpt echt is mijn ervaring. Ik heb zelf ook Odorex geprobeerd, maar hielp voor mijn gevoel voor geen meter.

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2019, 03:53:15 »
Het had bij mij ook te maken met de puberteit, dus het komt goed! Maar Rituals helpt echt is mijn ervaring. Ik heb zelf ook Odorex geprobeerd, maar hielp voor mijn gevoel voor geen meter.

Oh, bij mij helpt het bijna niet en m’n oksels zijn altijd rood en geïrriteerd daardoor. Ik zal Rituals zeker proberen!

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2019, 03:58:41 »
Oke! Dat heeft er denk ik mee te maken. Heb hier zelf ook altijd erg veel last van gehad in die tijd, weet hoe vervelend het kan zijn. Een voordeel: naarmate je ouder wordt, neemt het af, ik spreek uit ervaring. Ik snap dat je daar nu echter niks aan hebt. Heb destijds ook vanalles geprobeerd. Rituals is inderdaad een aanrader! Bij mij hielp het ook om vaker te gaan sporten en je kunt ook altijd even langs de huisarts gaan.

Dankje voor de tips, hoelang duurde het ongeveer voor jou tot je eraf was of tot het minder werd?

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2019, 17:35:56 »
Gebruik je Odorex wel op de juiste manier? Want bij mij werkt het ook alleen maar als ik het zo doe zoals het op de verpakking staat.

Fashiongirlxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2019, 11:57:49 »
Gebruik je Odorex wel op de juiste manier? Want bij mij werkt het ook alleen maar als ik het zo doe zoals het op de verpakking staat.

Ja maar ik gebruik het alleen de avond voor gym omdat ik heb gehoord dat als je het teveel gebruikt de werking verminderd. (Bij mij dus nog minder)

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 februari 2019, 23:10:17 »
Ik neem nu al 1,5 jaar botox onder mijn oksels omdat ik ook veel zweet als jij. Helpt super goed. Dat kan je dus overwegen. Onder de 18 is het gratis, anders moet je €385 eigen risico per jaar betalen. Weet niet hoe oud je bent, maar ik betaal gewoon die €385. Is het keihard waard.

Savvie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 februari 2019, 22:21:30 »
probeer eens een tshirt onder je gymshirt, klinkt gek maar het helpt echt. Vroeger deed ik dat ook.
of je rolt je mouwen op tot je schouder.
xoxo Savvie