Auteur Topic: Mijn haar groeit niet langer dan tot mn schouders!! HELP!  (gelezen 18667 keer)

Minka

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 april 2009, 20:52:38 »
Heey meiden!
DE titel zegt het al:
Mijn haar groeit gwn niet.. :S
Het is echt heel vaag maar ik ga ong. 2 keer per jaar naar de kapper om het bij te punten en dan groeit het wel een stukje, maar als het dan weer op dezelfde lengte is als vóór het knippen, stopt het!! :O
Ik haat dit echt!
Het is nu alweer een half jaar geleden dat ik naar de kapper ging (ik ga binnenkort wel weer bij laten punten) en het is dus gwn al een half jaar dezelfde lengte ik snap er echt niks van..
Mijn haar is van zichzelf al niet zo dik, dus ik wil het graag wat langer hebben (zodat het lijkt alsof ik meer haar heb ) maar ik heb het nog nooit van me leven langer dan mijn schouders gehad..

Ik heb echt al van alles geprobeerd maar echt niks helpt.. hebben jullie misschien tips..?? (behalve zeggen dat er al topics hierover zijn..)

Alvast bedankt!! :D xxxx

GEDELETE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2009, 20:55:50 »
eehhh.. dat zou ik dus ook wel ns wille wete! heb ik zelf ook heeeel erg last van..;) (weeet t, lekker zinnig advies..;p)
-

ElManana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 april 2009, 21:03:04 »
Dat kan zijn,
Je haar heeft een bepaald maximum lengte
bij sommige is dat wat langer als de andere.
Lijkt me we jammer voor je
ik ben ze ook aan het laten groeien.
Probeerwat volumegevende shampoo ofz
voor de rest kan ik je niet helpen ^^
Why I'm acting like a random stranger ? Well my dear , that's called 'sweet revenge' ! ;]

Minka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2009, 21:53:07 »
Bedankt! :)

iemand anders nog tips??..

Outcast

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 april 2009, 21:57:02 »
Idd zoals hier al gezegd is, ieders haar groeit maar tot een bepaalde lengte.
Misschien kan je het de volgende keer even aan je kapper vragen?
Don't run, just float

Perfuckt

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 april 2009, 21:57:43 »
Zoals DaisyxDidi al zei, je haar groeit maar tot een bepaalde lengte. Voor de een is dat langer dan de ander. Misschien heb jij je maximum dus al bereikt.

Verder is er shampoo die je haar veel sneller laat groeien (het resultaat is al te zien in 3 weken, zeggen ze), maar ik weet niet of dat wel waar is.. Maar wie niet waagt, wie niet wint
http://www.snelhaar.nl/Shampoo-conditioner-snelle-haargroei

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 29 april 2009, 22:01:08 »
Ik wou zeggen dan moet je het niet elke keer op je schouder later knippen.
Maar ja ik weet het niet, het klinkt wel logisch dat je haar niet langer dan een maximaal punt ofzo.
Steven McQueen is van mij. TUMBLR

Caroline

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 29 april 2009, 22:07:33 »

Idd zoals hier al gezegd is, ieders haar groeit maar tot een bepaalde lengte.
Misschien kan je het de volgende keer even aan je kapper vragen?

dat lijkt me een goed idee!
In a heartbeat, i knew my destiny

DeEnigeEchte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 april 2009, 00:29:54 »
Is het echt zo dat het bij iedereen maar tot een bepaalde lengte groeit? Ik dacht echt dat het eeuwig doorgroeit ofzo. Behalve armhaar, beenhaar, schaamhaar enz, mjjaaa.
Ehm misschien kan je een keer investeren in extensions dan, om toch een keer lang haar te hebben ? =]

peop

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 30 april 2009, 00:37:39 »
Ik gebruik haargroei creme xD en ik heb heel lang haar. Wat overigens wel lastig is netjes te houden.
ich bin chatman

peop

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 30 april 2009, 00:38:25 »

Is het echt zo dat het bij iedereen maar tot een bepaalde lengte groeit? Ik dacht echt dat het eeuwig doorgroeit ofzo. Behalve armhaar, beenhaar, schaamhaar enz, mjjaaa.
Ehm misschien kan je een keer investeren in extensions dan, om toch een keer lang haar te hebben ? =]

Bij mij groeit het eeuwig door , ik heb geen vaste lengte, maar sommige mensen hebben dat wel ;-)
ich bin chatman

Kloot

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 30 april 2009, 01:07:38 »

Zoals DaisyxDidi al zei, je haar groeit maar tot een bepaalde lengte. Voor de een is dat langer dan de ander. Misschien heb jij je maximum dus al bereikt.

Verder is er shampoo die je haar veel sneller laat groeien (het resultaat is al te zien in 3 weken, zeggen ze), maar ik weet niet of dat wel waar is.. Maar wie niet waagt, wie niet wint
http://www.snelhaar.nl/Shampoo-conditioner-snelle-haargroei
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

MELANiEx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 30 april 2009, 09:50:03 »

Ik gebruik haargroei creme xD en ik heb heel lang haar. Wat overigens wel lastig is netjes te houden.

Wat voor creme dan? en waar kan je die kopen?
onemilliondollarsmile.tumblr.com

star90

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 30 april 2009, 09:53:37 »
zo ie zo je haar VAKER laten knippen..
omdat jij zo lang je haar niet laat knippen
slijt het steeeds meer.. moet er dus een groter stuk af..
en begin je op nieuw..
zo doorboor je de cirkel niet..

Eemmee

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 30 april 2009, 13:13:53 »
Klopt van hierboven. Vooral als je dode puntjes hebt, dan gaat het hoe langer je wacht nog verder "inscheuren" & moet er als je naar de kapper gaat nog meer af, dan wanneer je wat regelmatiger naar de kapper zou gaan.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #15 Gepost op: 30 april 2009, 16:55:41 »
-

Jennekkee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 30 april 2009, 17:05:00 »
Volgensmij is dat zo'n bullshit he. Dat met dat maximumpunt :S. Je haar is toch dood, het leeft niet. Het groeit vanaf je hoofd gewoon altijd verder, met 0,5 - 2 cm per maand. Als je er een centimeter afhaalt gaat het toch niet opeens weer vanaf de hoofdhuid een centimeter groeien en dan weer stoppen. Die haarzakjes die voelen toch niet dat er iets van dat dode onderste puntje haar wordt afgehaald.
Nouja het zou kunnen hoor, maar ik vraag me echt af hoe dat dan zit.

Maar verder kan ik je ook niet helpen eigenlijk, mijn haar groeit ook suuuuperlangzaam, bijna niet gewoon. Maar ik heb het wel heel lang gehad vroeger, dus ik weet dat het kan. Het beste is aan de kapper vragen denk ik. :)

Summer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 01 mei 2009, 17:21:10 »
Ik denk dat je het beste wat vaker je haar bij moet gaan knippen.
Want als je puntjes krijgt dan groeit je haar niet zo snel meer, en verder gewoon goed je haar verzorgen enzo..
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk.

Minka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 01 mei 2009, 21:29:43 »
Okee bedankt voor de reacties! :)

Ik las iets over een haargroei creme.. waar kun je die dan kopen?! :O

xxx

Nieuwe reacties altijd welkom! :D

Miss-Greece

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 01 mei 2009, 21:47:46 »

Ik denk dat je het beste wat vaker je haar bij moet gaan knippen.
Want als je puntjes krijgt dan groeit je haar niet zo snel meer, en verder gewoon goed je haar verzorgen enzo..
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk.

uhhm.. haar groeit vanuit je hoofd niet vanuit de puntjes.. je ''puntjes'' merken er echt niets van hoor -.-
i love κρητη

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 01 mei 2009, 22:00:27 »
Bij sommige mensen is het gewoon genetisch bepaald dat hun haar op een bepaalde lengte uitvalt... en dat het weer opnieuw gaat groeien.

Als het genetisch is, dan werkt geen shampoo.. die verbeteren het klimaat van je haarzakjes, waardoor ze beter kunnen groeien en sterker groeien.

Tunng

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 01 mei 2009, 22:04:33 »

Volgensmij is dat zo'n bullshit he. Dat met dat maximumpunt :S. Je haar is toch dood, het leeft niet. Het groeit vanaf je hoofd gewoon altijd verder, met 0,5 - 2 cm per maand. Als je er een centimeter afhaalt gaat het toch niet opeens weer vanaf de hoofdhuid een centimeter groeien en dan weer stoppen. Die haarzakjes die voelen toch niet dat er iets van dat dode onderste puntje haar wordt afgehaald.
Nouja het zou kunnen hoor, maar ik vraag me echt af hoe dat dan zit.

Maar verder kan ik je ook niet helpen eigenlijk, mijn haar groeit ook suuuuperlangzaam, bijna niet gewoon. Maar ik heb het wel heel lang gehad vroeger, dus ik weet dat het kan. Het beste is aan de kapper vragen denk ik. :)

je haar groeit echt niet eeuwig door hoor. Vanaf een bepaalde lengte begint het haar uit te vallen en dat is voor elke persoon verschillend (zoek maar op google ;))
« Laatst bewerkt op: 01 mei 2009, 22:06:23 door Tunng »

xJustgirlie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 01 mei 2009, 23:24:44 »
zoals al veel mensen hebben gevraagd - wat is de naam van die haargroeicrème en waar kan je die kopen?
en wat is de prijs?  :blush:

ielss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 02 mei 2009, 10:05:19 »
Dat is genetisch bepaald hoelang je haar kan worden. Vraag maar is aan je moeder of tante hoelang hun haar ooit geweest is, dan weet jij ook ongeveer hoelang jouw haar kan worden.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #24 Gepost op: 02 mei 2009, 12:28:15 »
Ik ken het probleem  :saai: