Fijn dat er zoveel reacties zijn! Soms heb ik echt het gevoel dat ik de enige ben die hier last van heeft

.
_Dreamerrrr_ :
Ik heb nu pas sinds een paar dagen citalopram (10 mg) en ik heb ook best veel last van misselijkheid. Niet heel erg misselijk maar wel vervelend zegmaar. Hoe lang gebruik jij het al? En merk je er effect van? Ik moet eerst 2 weken wennen aan 10 mg en dan moet ik waarschijnlijk ophogen naar 20 mg.
Ndinee:
Bij mij hebben ze ook een gegeneraliseerde angststoornis in combinatie met sociale angststoornis geconstateerd. Goed dat je nu echt langdurige therapie gaat volgen! Ik snap dat je het eng vind hoor! Ik weet ook nog niet helemaal wat voor therapie ik krijg en wanneer het nu echt gaat beginnen. En dat is echt zooo onzeker.. Ik vind het piekeren en heel de tijd het nadenken over alles (en dat mijn hoofd zo ontzettend vol is) ook heel vermoeiend..
Daphinitly:
Wat fijn dat het een stuk beter met je gaat! Ik vind het ook heel moeilijk dat het me zo belemmerd in mijn leven zeg maar.. Fijn dat je vriend en je ouders je steunen! Dat van in de familie zitten klopt wel denk ik want mijn moeder heeft er ook een beetje last van gehad vroeger. Ze snap dus ook wel hoe ik me voel enzo. En dat is echt heel fijn

.
Hoe doen jullie het met school/stage in combinatie met je angststoornis? Ik heb het de eerste twee jaar van mijn opleiding gewoon volgehouden en ook goede cijfers gehaald. Alleen nu in mijn laatste jaar is het een paar weken geleden helemaal mis gegaan en nu ga ik even helemaal niet naar school. Daar voel ik me ook heel erg schuldig over... De bedoeling is dat ik volgende week nog even thuis blijf. Maar dan wel bijvoorbeeld boodschappen ga doen, naar de apotheek, wandelen buiten, in contact blijven met mensen. En dan na volgende week school weer op ga pakken voor halve dagen.