Auteur Topic: Make-up slow  (gelezen 5948038 keer)

momus

• Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 17 juli 2012, 18:25:08 »
Hoeveel mag het ongeveer kosten? Bij Boozyshop.nl verkopen ze vanaf 5 euro.

Ik ga binnenkort naar de Inglot om zelf zo'n palet samen te stellen c: Zo veel zin in!

momus

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 17 juli 2012, 18:41:16 »
En natuurlijk wat inspi

Ik vind witte eyeliner zo echt leuk : D maar het is wel moeilijk om te vinden.

hehehe, R2D2!

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 17 juli 2012, 19:06:02 »

@Daphinitly

Oeeh, leuk! Zou je misschien foto's kunnen maken? Ben echt benieuwd!

Ik zal morgen eens wat foto's maken en misschien een make-up look erbij. Ze zijn echt heel fijn! :) Alleen ik moet nog wat oefenen haha.

@Momus: Ah wat tof dat je een make-up palette gaat samenstellen! Is dat eigenlijk nog duur bij Inglot? Oja, ik weet dat je witte eyeliner bij Limecrime kunt kopen. :) Zelf wil ik die nog een keer aanschaffen met wat lipsticks.
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

momus

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 17 juli 2012, 19:21:39 »

[...]

Ik zal morgen eens wat foto's maken en misschien een make-up look erbij. Ze zijn echt heel fijn! :) Alleen ik moet nog wat oefenen haha.

@Momus: Ah wat tof dat je een make-up palette gaat samenstellen! Is dat eigenlijk nog duur bij Inglot? Oja, ik weet dat je witte eyeliner bij Limecrime kunt kopen. :) Zelf wil ik die nog een keer aanschaffen met wat lipsticks.

Ja, die op het plaatje is ook van Lime Crime, maar ik vind het een beetje duur en de potjes schijnen echt ieniemienie te zijn! Zelfde geldt voor de lipsticks maar ik ben toch wel een beetje in love met My Beautiful Rocket, haha.

Een Inglotpalet met 10 kleuren kost 65 euro, dat klinkt als heel veel maar het is dan 6,50 per oogschaduw en dat valt wel weer mee. En ze hebben ook paletjes met 5, 4, 3 en 2 kleuren.

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 17 juli 2012, 19:26:40 »
Oeh dit is echt een geweldig topic ;3 Ik vind het heerlijk om naar mooie make-up/looks te kijken !

1975

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 17 juli 2012, 19:41:39 »

VERKOOP // If you never shoot you'll never know // TUMBLR

Alternative

• Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 17 juli 2012, 19:48:25 »

Weet iemand misschien waar je natuurlijke nep wimpers kan bestellen? Die niet al te veel kosten?

Wederom het antwoord: Ebay :D
Ik heb er veel reviews over gezien, en ieder is er hartstikke tevreden over:
http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item564b10e337

Alternative

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 17 juli 2012, 19:52:36 »

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 17 juli 2012, 20:15:45 »

[...]

Ja, die op het plaatje is ook van Lime Crime, maar ik vind het een beetje duur en de potjes schijnen echt ieniemienie te zijn! Zelfde geldt voor de lipsticks maar ik ben toch wel een beetje in love met My Beautiful Rocket, haha.

Een Inglotpalet met 10 kleuren kost 65 euro, dat klinkt als heel veel maar het is dan 6,50 per oogschaduw en dat valt wel weer mee. En ze hebben ook paletjes met 5, 4, 3 en 2 kleuren.

Ik heb zelf een lipstick van Lime Crime. Hij is echt heel fijn, alleen ik doe niet meer zo vaak lipstick op. :')

Maar dat valt inderdaad nog redelijk mee, vooral als je de prijs bekijkt per oogschaduw. ^__^ Ik zag dat ze nu ook een Inglot in Enschede hebben dus misschien dat ik daar nog even ga kijken. Ik heb de laatste tijd zo'n drang om make-up te kopen haha

momus

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 17 juli 2012, 20:23:14 »
Ik vind het zo vervelend dat je lippenstift steeds opnieuw op moet doen! Eet je een snack en dan kan je weer aan de bak haha :') en ik ben altijd bang dat het uitloopt of op m'n tanden gaat zitten. Maar het is zo mooi~

Ik droeg vroeger altijd hele felle kleuren oogschaduw en toen een tijd niks, maar nu hou ik meer van subtiele kleuren en die heb ik helemaal niet dus ja, moet nieuw spul haha

Alternative

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 17 juli 2012, 20:36:04 »
@Momus

Het ligt ook wel een beetje aan de kwaliteit hoor, er zijn lipsticks die echt heel lang erop blijven. Maar daar betaal je dan ook wel voor.

Btw: makeup look van mijn beste vriendin :3

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 17 juli 2012, 20:49:14 »
That would be me! :) Post ik gelijk de hele look even met ogen op, en dit topic is trouwens zo leuk!

Dit is dus met ogen open (:

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 17 juli 2012, 20:56:06 »
Ze lijkt een beetje op Angeline Jolie op de onderste foto.. Zeker qua lippen.
Mooi!

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 17 juli 2012, 21:08:41 »
^ haha dankjewel! Dat ben ik dus (Alternative is mijn beste vriendin) :)

Alternative

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 17 juli 2012, 21:12:13 »

^ haha dankjewel! Dat ben ik dus (Alternative is mijn beste vriendin) :)

even claimen  :sex:
sorry, ik moest die emoticon ooit eens in mijn girlscene tijd gebruiken.

Ontopic:

momus

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 17 juli 2012, 21:41:48 »
Yay, morgen al naar Inglot c: zal laten zien wat ik meeneem!

Felidae

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 17 juli 2012, 21:44:55 »
Wat vinden jullie eigenlijk van lipgloss haha?
Vaak ziet het er goedkoop of kinderlijk uit, maar het staat wel minder opgemaakt dan lippenstift.

M'n vriendje zei laatst dat hij het er uit vond zien als een kindje van 12 die net haar eerste make-up uitprobeert :"D

En heeft iemand anders suggestisch voor de perfecte lipgloss? Eentje zonder glitters etc

Confidence

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 17 juli 2012, 21:47:28 »
^ ik vond het eerst ook niet fijn. Maar die look die ik hier net plaatste heb ik lipgloss op, en soms vind ik lippenstift net iets tóó much maar wil ik wel iets op mn lippen, en dan is lipgloss met een mooi kleurtje (nude achtig) echt een perfecte oplossing! :)

Alternative

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 17 juli 2012, 21:49:19 »
Hmm ik vind lipgloss wel oke. Maar het is gewoon iets waar je wel wat aan moet uitgeven wel je een goede hebben. Ik las laatst op www.misslipgloss.nl dat bourjois een hele serie goede had! Ik heb die van Urban Decay en I love it :) ik houd er normaal echt niet van, maar deze maakt m'n lippen echt voller!

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 17 juli 2012, 23:00:05 »
Ik heb zelf helemaal niks met lipgloss, ik vind niet dat er iets mis mee is. Maar altijd als ik lipgloss op had kreeg ik mijn haren er steeds in dus werden mijn haren steeds vies en plakkerig. :')

JJ

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 17 juli 2012, 23:14:26 »
weten jullie misschien een goede base/primer ?
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar mascara en eyeliner gebruikt,, maar oogschaduw is altijd leuk voor een feestje of iets dergelijks :)
live you life and be happy :)

Alternative

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 18 juli 2012, 07:56:08 »
Ik heb een primer van eens Duits makeup merk dat niet zo bekend is, die werkt prima maar die krijg je volgens mij alleen in Aken.
Misschien e.l.f ooglid primer proberen? Ik heb gehoord dat die goed is, en anders hebben Urban Decay en Sephora er ook nog een paar.

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 18 juli 2012, 11:50:29 »
Die van Too Faced zou ook heel goed moeten zijn, vergelijkbaar met Urban Decay. Maar die zijn wel wat prijzig geloof ik.

LUMINEUX

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 18 juli 2012, 11:53:25 »

weten jullie misschien een goede base/primer ?
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar mascara en eyeliner gebruikt,, maar oogschaduw is altijd leuk voor een feestje of iets dergelijks :)

Ik heb gewoon die van essence, had vele goede verhalen over gehoord. En ja, hij werkt fantastisch! Kost rond de 2 euro, geen geld.

LUMINEUX

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 18 juli 2012, 11:58:11 »

http://www.youtube.com/watch?v=xOKARYtmQ40

Ik vind deze look zo mooi !

Ik heb hem gisteren nagemaakt, resultaat was prachtig.  :)