Auteur Topic: Makeover  (gelezen 577 keer)

Sophie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 november 2019, 15:23:32 »
Hi meiden, ik ben Sophie, vroeger was ik Tobias(stop de stukjes maar bij elkaar), ik moet nog beginnen aan hormoontherapie, ik ben 14 maar ik wil er natuurlijk wel gewoon dagelijks uitzien als een meisje. Voor de haters, mijn hersenen zijn getest: ze hebben alle vrouwelijke eigenschappen en geen mannelijke. Mijn hersenen zijn vrouwelijk. Ik heb vier vraagjes: 1. Wat voor makeup/ makeover zou ik moeten gebruiken om ook er uit te zien als een meisje. 2. Hoe zou ik mijn haar doen? Ik heb haar tot halverwege mijn rug met een lange lok aan de voorkant. 3. Sorry voor de akward vraag maar voor mijn leeftijd(14) hoe groot zijn dan de borsten, ik wil wel dat mijn lichaamsproporties een beetje kloppen natuurlijk. En 4. Wat voor kleding laat zien dat ik een girly meisje ben, maar niet dat ik compenseer voor iets ofzo, ik ben gewoon altijd al een meisjesmeisje geweest.

Thxx voor de aandacht!

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2019, 11:24:21 »
Is er geen lotgenotengroep binnen de instelling waar je in behandeling bent? Of iemand daar waarmee je praten kan?

‘Hoe groot zijn de borsten dan’ vind ik namelijk daadwerkelijk een te kort aan de voorlichting die je hebt gehad. Dus bespreek dit soort overgangen/vragen eens in je therapie en met je ouders/verzorgers. =)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2019, 13:30:53 »
Wat hierboven wordt gezegd, praat eens met een groep/voorlichter.

Qua make-up kan je het beste eens naar een parfumerie gaan. Douglas ofzo, zij kunnen je goed helpen. Sowieso gebruiken de meeste meiden mascara maar je hoeft niks te gebruiken als je dat niet wilt.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Noukkii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2019, 23:09:50 »
Hoi,
ik zou vooral aan mensen in je omgeving vragen wat zij het mooist bij je vinden qua haar, make-up, kleding enz. Het is moeilijk om dat via het internet te zeggen omdat we natuurlijk niet weten hoe je eruit ziet en hoe dingen bij je staan. Kies voor een uiterlijk waar jij je het meest vrouwelijk in voelt, dan straal je vrouwelijkheid en zelfverzekerdheid uit. Ik zou daarnaast idd ook gaan praten met een groep/voorlichter x

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2019, 17:57:31 »
De meeste meiden van 14 dragen mascara, of doen hun wenkbrauwen en lipgloss. Kwa kleding, kijk gewoon wat je leuk vindt! En borsten, als je transgander bent krijg je die pas op je 16e met hormoonbehandeling, of je kunt een operatie laten doen als je 18 bent
la vie est belle

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 december 2019, 22:33:17 »
Kijk op youtube. Je kunt daar superveel video's vinden voor haar, make-up en kleding en vast ook wel specifiek voor en door transgenders.

RoBerti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 januari 2020, 05:13:54 »

In stressful working hours, your work is too stressful. We always create a sense of comfort for you so you have a relaxing time. You try dinosaur game an extremely fun game. thank you!