Auteur Topic: Lush  (gelezen 330350 keer)

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 17 juli 2012, 11:24:02 »

[...]

Ik heb toen Magnaminty gekocht voor mijn vriend die heel veel last heeft van ontstekingen onder de huid en sowieso een hele onrustige huid heeft. Voor hem werkte het echt heel erg goed, het hielp zeg maar om de ontsteking naar boven heen te halen en zijn huid werd ook een stuk zachter. :) Een medewerkster van de Lush had het ons aangeraden. Want hij had eerder ook al eens een stuk zeep gehad, maar dat vergeet hij steeds en zo'n masker vond hij zelf fijner haha. :) En heel af en toe gebruik ik 'm ook als mijn huid onrustig is.

Ohh dat klinkt fijn! Was het ook lang houdbaar? :)

Kikkerkus

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 17 juli 2012, 11:44:25 »
ohh... ik wist niet dat er een lush topic was hahaha. Ik hou van Lush hahah

aaaniek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 17 juli 2012, 12:13:38 »
@daphinitly oke dankjewel dan ga ik daar eens naar kijken! :D

@Stjarnor ik ben erg benieuwd naar fresh farmacy maar is dat niet heel onhandig gebruiken met zo'n stuk soort zeep? Grease Lightning heb ik zelf ook maar ik heb het gevoel dat ik er meer puistjes van krijg. Dus ik ben er mee gestopt paar weken terug maar ik denk dat ik het toch nog wel een kans wil geven omdat iedereen er zo van houdt haha :)

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 17 juli 2012, 13:17:40 »

[...]

Ohh dat klinkt fijn! Was het ook lang houdbaar? :)

Ik weet niet precies hoe lang, je kunt 'm wel heel lang gebruiken. Je moet alleen oppassen dat 't niet uitdroogt. :)
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 17 juli 2012, 13:41:56 »

@daphinitly oke dankjewel dan ga ik daar eens naar kijken! :D

@Stjarnor ik ben erg benieuwd naar fresh farmacy maar is dat niet heel onhandig gebruiken met zo'n stuk soort zeep? Grease Lightning heb ik zelf ook maar ik heb het gevoel dat ik er meer puistjes van krijg. Dus ik ben er mee gestopt paar weken terug maar ik denk dat ik het toch nog wel een kans wil geven omdat iedereen er zo van houdt haha :)

Ik vind van niet! Ik snijd het stuk dat ik koop altijd in 3 of 4 stukken. En als ik het gebruik maak ik eerst mijn gezicht nat en dan het stuk FF. Die wrijf ik tussen mijn handen en dat "schuim" doe ik dan op mijn gezicht. Ik vind het zelf heel erg fijn. Je zou ook eens een proefje kunnen vragen, daar deed ik 2 á 3 weken mee toen.

aaaniek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 17 juli 2012, 13:57:17 »

[...]

Ik vind van niet! Ik snijd het stuk dat ik koop altijd in 3 of 4 stukken. En als ik het gebruik maak ik eerst mijn gezicht nat en dan het stuk FF. Die wrijf ik tussen mijn handen en dat "schuim" doe ik dan op mijn gezicht. Ik vind het zelf heel erg fijn. Je zou ook eens een proefje kunnen vragen, daar deed ik 2 á 3 weken mee toen.

Oke dan ga ik het proberen! thanks :D

Moonstone

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 17 juli 2012, 15:07:23 »

[...]

En nog een vraagje, die iemand hier misschien kan beantwoorden. Ik zag bij een paar producten online dat er kiwi in zit. Ik ben allergisch voor kiwi (als in, als ik het eet, niet dat ik shampoo zou eten of zo. :'')) zou dat ook invloed hebben als ik een shampoo gebruik waar het in zit?

Je kan het uitproberen door een stukje kiwi op je arm te smeren, en dan kijken of er een allergische reactie komt. Je kan het ook aan de dokter vragen natuurlijk. Die doen dan ook van die testjes.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 17 juli 2012, 19:23:37 »

[...]

Oh dankjewel! :) Gentle Lentil en American Cream klinkt mij wel goed, daar ga ik eens naar kijken! Hoewel de Gentle Lentil je niet in de winkel kunt kopen. Ik twijfel alleen nog of ik wel shampoo ga kopen omdat ik bang ben dat mijn haar weer heel stroef gaat worden omdat Curly Wurly niks goeds voor mijn haar deed. Maar misschien dat het met Gentle Lentil wel goed gaat. :)

De shampoo's bij Lush lijken eigenlijk allemaal niet veel op elkaar, in tegenstelling tot andere merken. Dus het is niet zo dat als de ene shampoo je haar stroef maakt, dat alle shampoo's dat doen, dat is het fijne van Lush!
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 17 juli 2012, 21:15:02 »

[...]

De shampoo's bij Lush lijken eigenlijk allemaal niet veel op elkaar, in tegenstelling tot andere merken. Dus het is niet zo dat als de ene shampoo je haar stroef maakt, dat alle shampoo's dat doen, dat is het fijne van Lush!

Klopt! Ik had bij Godiva dat ik meega veel klitten kreeg en dat het heel stroef en droog aanvoelde. Bij Squeaky Green had ik dit helemaal niet! En ik heb Gentle Lentil voor op vakantie gekocht, maar thuis alvast 1 keer uitgeprobeerd (straks was het echt een rot shampoo :''') ) Maar deze was echt zaaalig. Heel zacht schuim en heel zacht haar! Dus elke shampoo is echt anders :)

Edit : Ik heb ook nog BIG gehad, hiervan kreeg ik een grote bos klitten en knopen :') Afschuwelijk. Maar Rehab was wel weer heel fijn.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2012, 21:16:10 door Guldfisk »

xxzekiye

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 17 juli 2012, 21:17:09 »
Ik heb paar weken terug voor het eerst een product (Dream cream) bij Lush besteld. Ik gebruik 'm voor de kleine rode bultjes op mijn boven armen (Keratosis Pilaris) om er een review over te schrijven. Ben benieuwd naar het resultaat maar tot nu toe ben ik tevreden.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2012, 21:17:55 door xxzekiye »
http://wondereview.wordpress.com/  Reviews based on fair gebruik ♥

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 17 juli 2012, 23:53:45 »

[...]

Ik heb een gemengde huid, een vette neus en kin. De rest, met name mijn voorhoofd en het gedeelte tussen mn lippen en wangen is erg droog. Ik smeer het dan ook alleen maar op de droge gedeeltes aangezien ik anders mijn vette delen nog vetter maak.

Daarnaast was mij geadviseerd om een dag en nachtcreme te gebruiken (wat ik nog steeds moet doen), maar de Full of Grace gebruik ik eigenlijk niet zoveel. Ik gebruik de Imperialis veel meer omdat deze goed is voor de gemengde huid.

Oke dankje! Ik zat namelijk te twijfelen, want ik heb ook een gemengde huid, maar dan meer vet/normaal en gevoelige wangen onder mn ogen. Ik dacht dat het misschien als extra voeding fijn was, maar dan is dit toch te heftig :)

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 17 juli 2012, 23:56:22 »

[...]

Klopt! Ik had bij Godiva dat ik meega veel klitten kreeg en dat het heel stroef en droog aanvoelde. Bij Squeaky Green had ik dit helemaal niet! En ik heb Gentle Lentil voor op vakantie gekocht, maar thuis alvast 1 keer uitgeprobeerd (straks was het echt een rot shampoo :''') ) Maar deze was echt zaaalig. Heel zacht schuim en heel zacht haar! Dus elke shampoo is echt anders :)

Edit : Ik heb ook nog BIG gehad, hiervan kreeg ik een grote bos klitten en knopen :') Afschuwelijk. Maar Rehab was wel weer heel fijn.

Precies! En het grappige/leuke/interessante is dat het ook voor iedereen wat anders doet! Iemand met steil haar kan de ene shampoo fijn vinden terwijl een ander persoon die ook steil haar heeft het helemaal niet fijn hoeft te vinden! Dat bewijst maar weer dat het echt verzorgt als je het goede product vindt en dat er geen siliconen in zitten die elke haarbos zogenaamd de zelfde goede verzorging geeft.

Main I love Lush ^.^

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 17 juli 2012, 23:57:50 »

Ik heb paar weken terug voor het eerst een product (Dream cream) bij Lush besteld. Ik gebruik 'm voor de kleine rode bultjes op mijn boven armen (Keratosis Pilaris) om er een review over te schrijven. Ben benieuwd naar het resultaat maar tot nu toe ben ik tevreden.

Ooooh dat is slim! Had daar helemaal nog niet aan gedacht! Ik heb geloof ik iets vergelijkbaars met KP maar omdat ik een getinte huid heb zijn het witte rondjes/bultjes. Iedereen vraagt altijd of ik kippevel heb haha.

xxzekiye

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 18 juli 2012, 00:03:40 »
^ Ik zie nog niet veel verschil maar ik voel het wel! Het is echt fijn spul en wie weet doet het wel wonderen voor je :). Dat van kippenvel krijg ik ook vaak zat te horen maar laatst vroeg een vrouw aan mij of ik mijn boven armen hars haha.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 18 juli 2012, 00:30:58 »

^ Ik zie nog niet veel verschil maar ik voel het wel! Het is echt fijn spul en wie weet doet het wel wonderen voor je :). Dat van kippenvel krijg ik ook vaak zat te horen maar laatst vroeg een vrouw aan mij of ik mijn boven armen hars haha.

Hahaha, beetje rare vergelijking maar kan het wel begrijpen. Nou, ik zal het zo erop smeren en over een weekje ook even kijken wat het resultaat is. Hoe lang smeer jij al?

xxzekiye

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 18 juli 2012, 00:38:38 »
Haha en ze geloofde het maar niet toen ik zei dat dat niet het geval was. Heb je het product al thuis liggen? Dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn. Ik ben 10 Juli begonnen met smeren. Moet eerlijk gezegd wel toegeven dat ik het een paar dagen vergeten ben. Doe nu wel mijn best om elke avond voor het slapen te smeren. De ochtend erna voelen mijn armen heerlijk zacht aan.

[...]

Hahaha, beetje rare vergelijking maar kan het wel begrijpen. Nou, ik zal het zo erop smeren en over een weekje ook even kijken wat het resultaat is. Hoe lang smeer jij al?

-

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 18 juli 2012, 00:38:51 »
Bleeeg ik wil van mn HIWTK afff
I think that loneliness can be romantic

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 18 juli 2012, 11:36:11 »
Hahaha vind je 'm zo smerig?

Ik krijg volgens mij onderhuidse puistjes van Imperalis :( In(ja in) m'n kin en neus.
Je ziet ze niet, maar ze doen wel pijn.
Alleen van Enzymion krijg ik weer een glimhoofd..en Vanishing cream vind ik niet lekker ruiken :P(hij ruikt naar gewone, drogisterij crème haha)
Volgens mij was er nog een crème die wel te gebruiken was voor een gemengde huid of heb ik ze nu allemaal gehad?

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 18 juli 2012, 11:55:55 »

Haha en ze geloofde het maar niet toen ik zei dat dat niet het geval was. Heb je het product al thuis liggen? Dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn. Ik ben 10 Juli begonnen met smeren. Moet eerlijk gezegd wel toegeven dat ik het een paar dagen vergeten ben. Doe nu wel mijn best om elke avond voor het slapen te smeren. De ochtend erna voelen mijn armen heerlijk zacht aan.
[...]

Ja, heb m al thuis :) Nog niet zo lang maar heb m een paar weken terug gekocht om als nachtcreme te gebruiken. Ik ga denk ik maar een lijstje maken waar je m allemaal voor kunt gebruiken mbv het lush forum :)

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 18 juli 2012, 11:59:11 »

Hahaha vind je 'm zo smerig?

Ik krijg volgens mij onderhuidse puistjes van Imperalis :( In(ja in) m'n kin en neus.
Je ziet ze niet, maar ze doen wel pijn.
Alleen van Enzymion krijg ik weer een glimhoofd..en Vanishing cream vind ik niet lekker ruiken :P(hij ruikt naar gewone, drogisterij crème haha)
Volgens mij was er nog een crème die wel te gebruiken was voor een gemengde huid of heb ik ze nu allemaal gehad?

Hmm, je zou gorgeous kunnen proberen, die is voor een gemengde huid, net als imperialis. Maar hoe lang smeer je al imperialis, want het kan ook zijn dat je huid moet wennen, ook bij enzymion. En als ze later dan nog steeds niet fijn werken zou ik toch voor vanishing cream gaan hoor, ookal ruikt ie niet zo bijzonder.

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 18 juli 2012, 12:13:43 »
Ik gebruik Imperialis sinds januari. Voor die tijd van het jaar kwam hij echt als geroepen.
Nu het wat warmer is, wissel ik hem af met Enzymion.
En ik smeer ook alleen moisterizers op na het douchen.

xxzekiye

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 18 juli 2012, 12:31:17 »
Ah ben benieuwd! Zou je achteraf dat lijstje ook willen delen met ons? :)

[...]

Ja, heb m al thuis :) Nog niet zo lang maar heb m een paar weken terug gekocht om als nachtcreme te gebruiken. Ik ga denk ik maar een lijstje maken waar je m allemaal voor kunt gebruiken mbv het lush forum :)

xxzekiye

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 18 juli 2012, 12:32:02 »
Ik heb een klein testertje van Rehab gekregen bij mijn pakketje. Iemand ervaring mee? Volgens mij was het shampoo.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2012, 12:32:39 door xxzekiye »

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 18 juli 2012, 13:13:30 »

Bleeeg ik wil van mn HIWTK afff

Ik wil m wel :3 Hoeveel heb je nog?

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 18 juli 2012, 16:18:35 »

Ik gebruik Imperialis sinds januari. Voor die tijd van het jaar kwam hij echt als geroepen.
Nu het wat warmer is, wissel ik hem af met Enzymion.
En ik smeer ook alleen moisterizers op na het douchen.

Hmm, ja das wel al lang, het zou kunnen dat je allergisch voor iets dat erin zit bent. Gaat het wel beter mbt die onderhuids puistjes icm Enzymion?