Auteur Topic: Lush  (gelezen 318856 keer)

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 15 juli 2012, 00:27:08 »

Kun je breath of fresh air in een stoomdingetje voor je gezicht doen?

Dat is echt een heel goed idee! Ik neem aan dat het wel kan omdat ie niet zo heel heftig is als TTW bijvoorbeeld.
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

Milou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 15 juli 2012, 14:50:51 »
yeah het was vorige week binnen gekomen <3

T'eo is echt geweldig, ik stink echt NOOOOOIT meer, wat ik doe en hoe hard ik ook zweet!
I'm fun to flirt with but not to date because I'm a psychopath

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 15 juli 2012, 16:39:30 »

yeah het was vorige week binnen gekomen <3
[afbeelding]

T'eo is echt geweldig, ik stink echt NOOOOOIT meer, wat ik doe en hoe hard ik ook zweet!

Hoe gebruik je m? Want dat is toch een solid deo?

Milou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 15 juli 2012, 21:08:55 »

[...]

Hoe gebruik je m? Want dat is toch een solid deo?

Ja dat is een solid deo inderdaad
ik dep hem zegmaar 2x tegen mijn oksel aan en wrijf het poeder dan een beetje aan.
Hij licht je oksel ook een beetje op als je zo'n donkere waas hebt van het scheren

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 15 juli 2012, 21:52:54 »
Hihi een vriendin uit Engeland stuurt me waarschijnlijk een Lush product op, zo lief!

Ik moet mezelf echt tegenhouden om dingen op de Lush site te kopen. Ik ben namelijk bang dat ik de geur niet lekker zal vinden als ik het eerst niet heb geprobeerd in de winkel.

Iemand verder nog tips waar ik zeker nog even naar moet kijken als ik de volgende keer naar de Lush heen ga? :)
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

-

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 15 juli 2012, 21:55:21 »

ik ben echt verslaafd aan mij HIWTK blok..ik ga maandag naar Utrecht en denk dat ik dan een stukje Bohemien ga kopen, die vond ik ook echt heerlijk ruiken de vorige keer!

Wil je toevallig nog meer HIWTK? Ik moet er vanaf want ik vind hem niet lekker :"D
I think that loneliness can be romantic

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 16 juli 2012, 10:51:27 »

[...]

Ja dat is een solid deo inderdaad
ik dep hem zegmaar 2x tegen mijn oksel aan en wrijf het poeder dan een beetje aan.
Hij licht je oksel ook een beetje op als je zo'n donkere waas hebt van het scheren

Oh dat klinkt wel goed! Ik heb zelf namelijk ook een donkere waas. En helpt t ook goed tegen zweten (dus niet alleen de zweetlucht haha)?

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 16 juli 2012, 11:03:11 »

Hihi een vriendin uit Engeland stuurt me waarschijnlijk een Lush product op, zo lief!

Ik moet mezelf echt tegenhouden om dingen op de Lush site te kopen. Ik ben namelijk bang dat ik de geur niet lekker zal vinden als ik het eerst niet heb geprobeerd in de winkel.

Iemand verder nog tips waar ik zeker nog even naar moet kijken als ik de volgende keer naar de Lush heen ga? :)

Putty for your hands. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dit lijkt me ideaal als ik vaak mn handen moet wassen(na het schilderen, plakken etc). Je kunt het gewoon gebruiken als zeep en het maakt je handen zacht.

HighHeeledGirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 16 juli 2012, 11:42:52 »

[...]

Wil je toevallig nog meer HIWTK? Ik moet er vanaf want ik vind hem niet lekker :"D

haha no thanks. Ik heb echt een MEGA blok gekocht voor mijn doen, volgensmij ben ik er nog wel een poosje zoet mee haha.

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 16 juli 2012, 12:49:49 »
@ dormant, ik vond putty for your hands echt vreeeeselijk. Mijn handen werden er heel trekkerig en droog van en hij rook ook niet zo lekker helaas..

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 16 juli 2012, 12:55:24 »

Ik vind Gentle Lentil echt heeeerlijk, word mijn haar heel zacht van!
Als reiniger heb ik Fresh Farmacy in combinatie met Tea Tree Water. Dit helpt bij mij heel goed tegen puistjes en bultjes :)

Squeaky Green Shampoobar vond ik ook erg fijn. Maar er moest wel een conditioner bij, anders had ik een mega bos klitten. Ik had American Cream als conditioner. Ruikt mega lekker en mijn haar werd heel zacht.
Ook heb ik Jungle, die ruikt ook erg fijn! Wel lastig in gebruik, soms moet ik mega lang wrijven totdat het in mijn haar komt.

Milou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 16 juli 2012, 13:40:01 »

[...]

Oh dat klinkt wel goed! Ik heb zelf namelijk ook een donkere waas. En helpt t ook goed tegen zweten (dus niet alleen de zweetlucht haha)?

Ik vind van wel ja, ik zweet veel minder :)

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 16 juli 2012, 13:54:52 »

Ik ook. Er zijn nog niet echt essentiële dingen van mij die op zijn, behalve dat ik nu Glorious Mud, Herbalism en Lemony Flutter begin te missen :')

Ik heb ook weleens risico's genomen met bepaalde producten hoor. Ik weet nog dat ik Ocean Salt echt helemaal niets vond: rook veel te veel naar drank naar mijn mening en ik had er bijna spijt van dat ik het gekocht had. Maar nu is het één van mijn favo producten die ik standaard koop.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 16 juli 2012, 16:38:41 »

[...]

Ik vind van wel ja, ik zweet veel minder :)

Oh dat is echt perfect dan! Als ik weer eens in Rdam ben ga ik een sample vragen :)

-

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 16 juli 2012, 16:47:43 »
Helpt die deo echt goed tegen zweten? Want hoe koud het ook is, ik zweet altijd enorm en niks helpt -.-
I think that loneliness can be romantic

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 16 juli 2012, 18:04:40 »
Éindelijk mijn Grass Douchegel op, bahhh die vond ik echt mega vies!

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 16 juli 2012, 22:44:02 »

Éindelijk mijn Grass Douchegel op, bahhh die vond ik echt mega vies!

Had je m dan beter niet als handzeep kunnen gebruiken tot ie op was?

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 16 juli 2012, 22:47:25 »

[...]

Had je m dan beter niet als handzeep kunnen gebruiken tot ie op was?

Ik houd niet zo van handzeep. En dan ruiken mijn handen de hele dag ernaar :') Mijn vriend vond hem wel lekker, dus die gebruikte hem meestal. En ik had gelukkig een heel klein flesje!

aaaniek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 17 juli 2012, 00:13:09 »
ik ben heel benieuwd naar die deo, maar helpt het ook echt tegen veel zweten want ik zweet echt altijd.. ookal is het winter en 0 graden haha. Ik heb nog niks gevonden wat echt goed werkt!
Ik gebruik van lush altijd de toners, lemony flutter, maskers en herbalism. verder ook vaak nog dingen gebruikt! Maar eigenlijk kan ik van niks zeggen dat het echt goed werkt tegen mijn puistjes. Iemand die nog een heel fijn product van lush weet tegen puistjes? De toners vind ik zelf heel fijn omdat ze niet uitdrogen! Ik ga donderdag naar lush dus wil wel weer wat leuke dingen inslaan :D

Milou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 17 juli 2012, 00:13:15 »

Helpt die deo echt goed tegen zweten? Want hoe koud het ook is, ik zweet altijd enorm en niks helpt -.-

Dat heb ik ook ja, en bij mij werk hij echt heel goed!

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 17 juli 2012, 00:36:34 »

Mijn vader had laatst Squeaky Green (vaste shampoo) gekocht voor zichzelf (hihi) en ik gebruik 'm soms ook. Ik vind 'm zo fijn en buiten dat doe je er erg lang mee. 1 zo'n tablet staat voor 3 flessen vloeibaar shampoo.

Verder gebruik ik Ultra Balm, Full of Grace en Imperialis en ik wil binnenkort Jungle kopen.

Zou je wat meer kunnen over Full of Grace en jouw huid? Ik ben daar erg benieuwd naar :)

DustBowlDance

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 17 juli 2012, 10:11:12 »
Er is een gewoon een lush topic?? Nice!

Ik ben maand geleden naar londen geweest en voor het eerst wat gekocht. Het ruikt zoooo lekker daar in die winkel en de mensen die daar werken zijn vet aardig :)
Mrs. Chuck Bass BLOG   Facebook

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 17 juli 2012, 11:19:22 »
#msg
date=1342439692]#msg
#msg
date=1342439692] date=1342436124]
[...]

Ik vind Gentle Lentil echt heeeerlijk, word mijn haar heel zacht van!
Als reiniger heb ik Fresh Farmacy in combinatie met Tea Tree Water. Dit helpt bij mij heel goed tegen puistjes en bultjes :)

Squeaky Green Shampoobar vond ik ook erg fijn. Maar er moest wel een conditioner bij, anders had ik een mega bos klitten. Ik had American Cream als conditioner. Ruikt mega lekker en mijn haar werd heel zacht.
Ook heb ik Jungle, die ruikt ook erg fijn! Wel lastig in gebruik, soms moet ik mega lang wrijven totdat het in mijn haar komt.

Oh dankjewel! :) Gentle Lentil en American Cream klinkt mij wel goed, daar ga ik eens naar kijken! Hoewel de Gentle Lentil je niet in de winkel kunt kopen. Ik twijfel alleen nog of ik wel shampoo ga kopen omdat ik bang ben dat mijn haar weer heel stroef gaat worden omdat Curly Wurly niks goeds voor mijn haar deed. Maar misschien dat het met Gentle Lentil wel goed gaat. :)

#msg
date=1342439692]#msg
#msg
date=1342439692] date=1342436124]
[...]

Ik ook. Er zijn nog niet echt essentiële dingen van mij die op zijn, behalve dat ik nu Glorious Mud, Herbalism en Lemony Flutter begin te missen :')

Ik heb ook weleens risico's genomen met bepaalde producten hoor. Ik weet nog dat ik Ocean Salt echt helemaal niets vond: rook veel te veel naar drank naar mijn mening en ik had er bijna spijt van dat ik het gekocht had. Maar nu is het één van mijn favo producten die ik standaard koop.

Lemony Flutter lijkt me ook fijn, daar kun je volgens mij ook best wel lang mee doen of niet? Ik denk dat ik eerst weer eens naar de Lush ga, me laat adviseren, misschien wat spullen koop in de winkel en later misschien eens wat risico neem om wat online te kopen.

En nog een vraagje, die iemand hier misschien kan beantwoorden. Ik zag bij een paar producten online dat er kiwi in zit. Ik ben allergisch voor kiwi (als in, als ik het eet, niet dat ik shampoo zou eten of zo. :'')) zou dat ook invloed hebben als ik een shampoo gebruik waar het in zit?

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 17 juli 2012, 11:19:33 »

ik ben heel benieuwd naar die deo, maar helpt het ook echt tegen veel zweten want ik zweet echt altijd.. ookal is het winter en 0 graden haha. Ik heb nog niks gevonden wat echt goed werkt!
Ik gebruik van lush altijd de toners, lemony flutter, maskers en herbalism. verder ook vaak nog dingen gebruikt! Maar eigenlijk kan ik van niks zeggen dat het echt goed werkt tegen mijn puistjes. Iemand die nog een heel fijn product van lush weet tegen puistjes? De toners vind ik zelf heel fijn omdat ze niet uitdrogen! Ik ga donderdag naar lush dus wil wel weer wat leuke dingen inslaan :D

Ik heb toen Magnaminty gekocht voor mijn vriend die heel veel last heeft van ontstekingen onder de huid en sowieso een hele onrustige huid heeft. Voor hem werkte het echt heel erg goed, het hielp zeg maar om de ontsteking naar boven heen te halen en zijn huid werd ook een stuk zachter. :) Een medewerkster van de Lush had het ons aangeraden. Want hij had eerder ook al eens een stuk zeep gehad, maar dat vergeet hij steeds en zo'n masker vond hij zelf fijner haha. :) En heel af en toe gebruik ik 'm ook als mijn huid onrustig is.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2012, 11:20:04 door Daphinitly »

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 17 juli 2012, 11:21:41 »

Iemand die nog een heel fijn product van lush weet tegen puistjes?

Fresh Farmacy helpt bij mij heel goed. Ik gebruik hem alleen 's avonds, anders droogt mijn huid wel uit. Aqua Marina is ook wel fijn, maar die is te heftig voor mijn gezicht, het word enorm trekkerig.
Grease Lightning helpt heeeel goed als je puistjes hebt. Je smeert een beetje op een puist en dan droogt hij uit.