Auteur Topic: Lush  (gelezen 329352 keer)

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #4575 Gepost op: 29 januari 2019, 18:54:48 »
^ Leuk :)
Ik vind rub rub rub heel fijn. Er komt met moederdag een knalroze scrub dus misschien kan je daar nog op wachten :)

Buffy en Scrubee zijn vaste scrubs en deze zijn heerlijk en direct ook enorm verzorgend door de boters :).

Echt laat je even goed verwennen daar ;) En probeer alles even lekker uit of vraag om een testers. Magic crystals vind ik vreeeeselijk haha. Blij die niet gekocht te hebben :P
Voor mij een porto

Dontworry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4576 Gepost op: 07 februari 2019, 11:22:28 »
^ Leuk :)
Ik vind rub rub rub heel fijn. Er komt met moederdag een knalroze scrub dus misschien kan je daar nog op wachten :)

Buffy en Scrubee zijn vaste scrubs en deze zijn heerlijk en direct ook enorm verzorgend door de boters :).

Echt laat je even goed verwennen daar ;) En probeer alles even lekker uit of vraag om een testers. Magic crystals vind ik vreeeeselijk haha. Blij die niet gekocht te hebben :P

Ik heb de rub rub rub gekocht want hij rook echt heerlijk. Magic crystals vond ik zelf ook niks, beetje een tandpasta geur naar mijn idee (wel lekker fris). Heb uiteindelijk de Open Your Heart bubble bra gekocht voor in bad. Die ruikt echt heerlijk. Ben benieuwd naar die scrub die op moederdag uit komt, moet dan zeker weer een keertje heen.

Vind het super fijn dat je alles gewoon kunt testen daar maar die verkopers vind ik soms maar irritant,  als de winkel rustig is laten ze je geen moment met rust. Ook niet als je aan hebt gegeven dat je eerst gewoon even rond wilt kijken in de winkel wat ze allemaal hebben.

Vond die sleepy geur ook echt geweldig. Hele avond aan mijn handen lopen ruiken nadat ik die bodylotion had getest.
You just use the future to escape the present