Auteur Topic: Lush  (gelezen 331478 keer)

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 18 juli 2012, 16:19:21 »

Ah ben benieuwd! Zou je achteraf dat lijstje ook willen delen met ons? :)
[...]

Ja natuurlijk :)
Het zijn wel 26 pagina's die ik moet doorlezen en had net een pauze om pll te kijken maar ga zo weer verder haha
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 18 juli 2012, 16:21:00 »

Ik heb een klein testertje van Rehab gekregen bij mijn pakketje. Iemand ervaring mee? Volgens mij was het shampoo.

Dit staat er als beschrijving:

Olive and jojoba oil shampoo to restore strength and flexibility to abused hair. Rehab is shampoo for hair which had been abused and needs some rest and relaxation. It doesn't take long for this shampoo to restore your hair to youth and vitality. Enzymic papaya cleanses, while almond oil softens the follicles. Once your badly conditioned hair has been put into Rehab, you will never look back.

Dus vooral om beschadigd haar een oppeper te geven! Ik weet niet of je het nodig hebt, maar het zal je haar heel goed voeden :)

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 18 juli 2012, 16:22:14 »

[...]

Hmm, ja das wel al lang, het zou kunnen dat je allergisch voor iets dat erin zit bent. Gaat het wel beter mbt die onderhuids puistjes icm Enzymion?

Wie weet. Tot zover bekend ben ik nergens allergisch voor. Of het is toeval, dat wanneer ik Imperialis op het me opvalt dat ik een puist in mijn kin heb.
Met Enzymion is het me nog niet opgevallen, behalve dan een glimhoofd aan het eind van de dag :')

xxzekiye

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 18 juli 2012, 17:05:43 »
Och ja tuurlijk, domme ik. Dat had ik op de site kunnen lezen! Haha dankjewel. Ik heb het eigenlijk op dit moment niet nodig (drie dagen geleden nog een flink stuk laten knippen van mijn haar :p), maar het kan vast geen kwaad!
En over dat lijstje.. doe maar lekker op je gemak hoor! Lief van je :)

[...]

Dit staat er als beschrijving:

Olive and jojoba oil shampoo to restore strength and flexibility to abused hair. Rehab is shampoo for hair which had been abused and needs some rest and relaxation. It doesn't take long for this shampoo to restore your hair to youth and vitality. Enzymic papaya cleanses, while almond oil softens the follicles. Once your badly conditioned hair has been put into Rehab, you will never look back.

Dus vooral om beschadigd haar een oppeper te geven! Ik weet niet of je het nodig hebt, maar het zal je haar heel goed voeden :)
http://wondereview.wordpress.com/  Reviews based on fair gebruik ♥

Sharonashines

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 18 juli 2012, 17:19:53 »
I looovee the lush..
a real girl isen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'t perfect, and a perfect girl isen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'t real

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 18 juli 2012, 17:32:45 »
Nou, hier komt ie hoor! De waslijst waar Dream Cream bij kan helpen of gebruikt voor kan worden.

Nachtcreme
Eczeem
Droge benen
Puistjes
After shave creme
Stress-uitslag
Na ontharen/epileren
Jeuk
Voeten
Psoriasis
Aftersun
Handen
Tegen koude wind (wintersport)
Scheeruitslag
Waterallergie
Ellebogen/knieën
Tegen rimpels
Koortslip
Brandwonden
Schrale neusvleugels en bovenlip (verkouden)
Luieruitslag (ghihi)
Droog haar als leave-in 
Netelroos
Make-up remover
Droge nagelriemen
Jeukende (pasgezette) tattoo
Nikkelallergie
Lippenbalsem
Schaafwondjes
Beten (spin, mug, wesp)
Hoofdhuidmasker (als bij hair doctor)
Gewoon haarmasker (wel uitwassen met shampoo)
Hielkloven
Genezende wondjes

En als belangrijkste: Helpt bij een jeukende en/of irriterende huid!

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 18 juli 2012, 17:34:28 »

[...]

Wie weet. Tot zover bekend ben ik nergens allergisch voor. Of het is toeval, dat wanneer ik Imperialis op het me opvalt dat ik een puist in mijn kin heb.
Met Enzymion is het me nog niet opgevallen, behalve dan een glimhoofd aan het eind van de dag :')

Ja dan zijn ze allebei niet ideaal nee. Kun je toch Vanishing Cream niet toch proberen, al vind je m niet lekker ruiken? Ik moet zeggen dat geuren van cremes van Lush snel wennen, al vind je ze niet zo lekker.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 18 juli 2012, 17:35:39 »

Och ja tuurlijk, domme ik. Dat had ik op de site kunnen lezen! Haha dankjewel. Ik heb het eigenlijk op dit moment niet nodig (drie dagen geleden nog een flink stuk laten knippen van mijn haar :p), maar het kan vast geen kwaad!
En over dat lijstje.. doe maar lekker op je gemak hoor! Lief van je :)
[...]

Haha geeft niet hoor! Je haar zal het zeker niet erg vinden een mini spa haarkuurtje haha.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 18 juli 2012, 17:40:32 »
Ik wil eigenlijk wel Buffy (of een andere bodybutter of scrub) proberen voor de striae op mijn borsten (die dus ergens helemaal niet erg zijn haha). Iemand ervaring met producten die kunnen helpen striae te verminderen?

-

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 18 juli 2012, 17:47:17 »

[...]

Ik wil m wel :3 Hoeveel heb je nog?

Nog 83 gram om precies te zijn!
I think that loneliness can be romantic

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 18 juli 2012, 18:42:25 »
Trekt Dream Cream eigenlijk nog snel in of laat het echt een laagje achter? Want ik hou er normaal absoluut niet van als het een laagje achterlaat maar als ik die waslijst zo lees waar het allemaal goed voor is dan wil ik het eigenlijk nog wel overwegen haha.

Ik ga Rehab dan gewoon eens testen in de winkel om te kijken of ik er een allergische reactie van krijg of een tester meevragen. :) (Ik ben er namelijk nooit voor getest bij de dokter, altijd als ik het eet of heel sterk ruik krijg ik altijd jeuk in mijn keel. En ik geloof dat ik een keer uitslag kreeg toen ik een drankje had gedronken waar blijkbaar kiwi in zat.)
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

-

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 18 juli 2012, 20:19:41 »
Ik zit te twijfelen over dream cream. Ik heb Psoriasis op m'n hoofdhuid en ik heb snake oil gebruikt maar het komt even hard na 2 dagen weer terug..
I think that loneliness can be romantic

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 18 juli 2012, 21:01:28 »

Trekt Dream Cream eigenlijk nog snel in of laat het echt een laagje achter? Want ik hou er normaal absoluut niet van als het een laagje achterlaat maar als ik die waslijst zo lees waar het allemaal goed voor is dan wil ik het eigenlijk nog wel overwegen haha.

Ik ga Rehab dan gewoon eens testen in de winkel om te kijken of ik er een allergische reactie van krijg of een tester meevragen. :) (Ik ben er namelijk nooit voor getest bij de dokter, altijd als ik het eet of heel sterk ruik krijg ik altijd jeuk in mijn keel. En ik geloof dat ik een keer uitslag kreeg toen ik een drankje had gedronken waar blijkbaar kiwi in zat.)

Volgensmij vinden mensen (op het lush forum) dat deze het snelste intrekt.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 18 juli 2012, 21:03:16 »

Ik zit te twijfelen over dream cream. Ik heb Psoriasis op m'n hoofdhuid en ik heb snake oil gebruikt maar het komt even hard na 2 dagen weer terug..

Ik heb al meerdere reviews gelezen van mensen die psoriasis hebben waar het eel goed bij hielp en mensen waar eczeem wegging van hun hoofdhuid. Dus het zal heus wel dat het zal helpen bij psoriasis op je hoofdhuid.

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 18 juli 2012, 21:36:57 »
#msg
date=1342626437]#msg
#msg
date=1342626437] date=1342629745]

Als je niet teveel tegelijkertijd gebruikt trekt het heel snel in! :) Ik heb een hele grote pot gekocht in januari en er is nu een kwart uit ongeveer, het gaat heel lang mee!

#msg
date=1342626437]#msg
#msg
date=1342626437] date=1342629745]
[...]

Nog 83 gram om precies te zijn!

Hmmm ik heb wel intereses! :D

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 19 juli 2012, 12:08:22 »
JEEE er is een lush in Glasgow, waar ik met vakantie ben. Jeeeee lekker nieuwe dingetjes kopennnnnnn :dance:

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 19 juli 2012, 12:10:33 »
Ik was gisteren in Antwerpen! Maar gosh, wat een chagrijnig mens daar haha.
Ik heb gehad van vriendlief: Godmother soap en Sultana soap.
Zelf nog Honey i washed the kids gekocht en een toner tab:)

helemaal happy ermee
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 19 juli 2012, 13:05:22 »

[...]

Als je niet teveel tegelijkertijd gebruikt trekt het heel snel in! :) Ik heb een hele grote pot gekocht in januari en er is nu een kwart uit ongeveer, het gaat heel lang mee!

Ah oke! Thanks! :) Ik vond 'm toen niet zo lekker ruiken, maar misschien dat ik 'm dan toch koop.
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 19 juli 2012, 13:05:54 »

[...]

Ik vind sultana zo lekker!! :D
Maar heb alleen een proefje ervan :') moet het nog eens bestellen..

Ik was ook gelijk verkocht :D
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 19 juli 2012, 13:06:51 »

[...]

Ah oke! Thanks! :) Ik vond 'm toen niet zo lekker ruiken, maar misschien dat ik 'm dan toch koop.

Ik vind hem ook  niet heel lekker, maar ook niet mega vies ofzo. Hij helpt wel erg goed : )

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 19 juli 2012, 13:28:17 »
Fleurdeforce heeft een review van de Lush make-up op haar blog gezet :)

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 19 juli 2012, 17:31:45 »
http://fleurdeforce.blogspot.nl/  voor degene die net als ik niet gelijk wisten wie je bedoelde, haha :)

SleighBells

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 19 juli 2012, 17:35:06 »
als ze die lipgloss/stick in een leuk kleurtje hebben is dat misschien wel wat, de rest ziet er niet echt uit alsof ik t ooit zou gebruiken

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 19 juli 2012, 17:48:44 »
Nee inderdaad! Misschien de lipstick, maar verder zag het er nou niet erg geweldig uit... Raar ook dat de mascara en eyeliner van die korte kwastjesdingen hadden... Jammer.

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 20 juli 2012, 00:21:13 »

http://fleurdeforce.blogspot.nl/  voor degene die net als ik niet gelijk wisten wie je bedoelde, haha :)

Oh haha ja, sorry