Auteur Topic: Lekkere parfum tips?  (gelezen 395 keer)

charlotxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 mei 2020, 17:18:34 »
Hey meiden!!

Ik gebruik nu al een tijdje hetzelfde parfum en wil graag eens iets nieuws. Mijn huidige parfum is chanel coco mademoiselle en die vind ik ook echt heerlijk, dus iets in die categorie denk ik dan :fieuw:
Ik weet niet zo veel van parfum haha dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2020, 16:02:48 »
oh, lekkere parfum, die gebruik ik ook vaal !! Wat andere geurtjes die echt mijn favorieten zijn is, daisy love van Marc Jacobs, erg fris en toch best fruitig maar krijg er vaak extreem veel complimentjes over en blijft lang zitten zonder dat het te ''sterk'' overkomt. En dan eentje van mijn 'gems' is toch wel Yodeyma en dan in de geur sophisticate. Extreem budget friendly maar heel classy, lastig te beschrijven maar echt een aanrader!

hier een linkje; https://byourselfshop.nl/yodemyma-sophisticate?gclid=CjwKCAjwwMn1BRAUEiwAZ_jnEjR-oiAqHcI8P6z1LQ3AX9Tlt3pJ4K8YppHNyDtpo1hRtcMs3X8kJBoCV20QAvD_BwE

Ook vind ik het Zara luchtje powdery magnolia erg fijn; extreem uniek, warm en heel fijn voor de wat koudere seizoenen, dit is dan wel ook me top 3. Hopelijk vind je snel weer iets :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei 2020, 19:46:04 »
Mijn favoriet is Tommy Girl van Tommy Hilfiger. Is ook wel bloemig maar fruitiger/frisser dan Coco Mademoiselle. Maar als je echt iets wat veel lijkt op Coco zoekt, zoek 'm dan eens op op frantagica.nl, dan kun hem vergelijken met veel soortgelijke parfums.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2020, 11:09:59 »
Lancome - La Vie Est Belle
Yves Saint Laurent - Black Opium
Paco Rabanne - Lady Million

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2020, 11:10:47 »