Auteur Topic: Laxeermiddel [afvallen]  (gelezen 1040 keer)

cupcake40

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 augustus 2013, 23:08:49 »
Bedankt voor jullie hulp, ik heb de laxeermiddel en doorgespoeld door de wc.
x
« Laatst bewerkt op: 01 augustus 2013, 23:20:35 door cupcake40 »

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:10:41 »
Jezus, je valt niet af door laxeermiddel. Je droogt er alleen maar vet hard van uit. Ga sporten. Levensgevaarlijk om hier mee te kloten.
Parlez-vous een beetje Henk? #teamciteer

Druivje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:11:53 »
Nee. Gewoon keihard nee. Dit is GEEN oplossing.
We don't see things as they are, we see things as we are.

thistleandweeds

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:11:56 »
Dit is echt ontzettend gevaarlijk, ga gewoon gezond eten en 3 à 4 keer per week een halfuurtje sporten. Laxeermiddelen zijn er niet om af te vallen.
and I'm on my knees and the water creeps to my chest.

cupcake40

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:14:21 »
Maar ik snap niet hoe mensen in 1 week 9 kilo afvallen door middel van laxeermiddel..

HeartOfLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:11:25 »
Veel succes met je toekomstige stoma.
Want die heb je wel nodig als je straks luie darmen hebt na te veel laxeermiddelgebruik.

BLACKBIRD

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:14:44 »
Als jij voor de rest van je leven slechts één keer per week naar het toilet wilt kunnen of zelfs met een zakje aan je buik rond wil lopen, zou ik zeker proberen om laxeermiddel te slikken.

Als je graag nog wat aan je lichaam wilt hebben later, zou ik die darmluimakende pillen direct door de wc spoelen en gewoon op reguliere wijze, met bijvoorbeeld hulp van een diëtiste, af gaan vallen. En gewoon DOEN alsof je houdt van sporten óf overgewicht blijven houden.
I'm not really a fan of hearing what people have to say

lovepink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:11:37 »
afvallen is prima, maar doe het wel gezond. Gooi die pillen weg, en begin met sporten en gezond eten.
There is no remedy for memory.

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:15:28 »
Echt, blijf van dat spul af en zoek hulp.
Parlez-vous een beetje Henk? #teamciteer

BLACKBIRD

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:15:58 »
Maar ik snap niet hoe mensen in 1 week 9 kilo afvallen door middel van laxeermiddel..

Je lichaam bestaat voor een enorm percentage uit water. Water (vocht) verlies je door laxeermiddel in de vorm van diarree. Een liter water weegt ongeveer een kilo. Deze mensen verliezen dus ontzettend veel vocht waardoor ze lichter zijn, maar niet slanker. En heel erg ongezond.
I'm not really a fan of hearing what people have to say

Seraphine

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:16:23 »
Dit is echt ontzettend gevaarlijk, ga gewoon gezond eten en 3 à 4 keer per week een halfuurtje sporten. Laxeermiddelen zijn er niet om af te vallen.
precies.
Put your big girl panties on and deal with it

Morley

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:14:52 »
 Laxeermiddelen worden vaak misbruikt door mensen die lijden aan boulimie of anorexia nervosa. Een te hoge dosis laxeermiddel kan lichte diarree tot hevige (on-ophoudbare) waterdiarree, en uitdroging tot gevolg hebben.
Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me

Sōsuke the sasstermaster

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:23:05 »
Je raakt voornamelijk vocht kwijt en wat ga je dan doen?
...

Juist! Water drinken.
En wat wordt je dan weer?

...

Juist! Zwaarder!

Sowieso, al zou je afvallen, zodra je stopt met die pillen kom je even hard weer aan. Je kan toch het beste gaan sporten of jezelf aanleren om minder te eten (gecombineerd werkt het beste). Dan blijf je ook op gewicht. Daarboven, als je meer spieren hebt verbrand je ook meer -> double win.

Sowieso, je darmen wil je niet vernielen.  Tenzij jij de rest van je leven graag met een zak rond wil lopen om je half-verteerde troep in te laten druipen...

En laxeermiddel is onaangenaam (ik heb ooit allerlei "dieet methodes" getest (ik was verveeld en ik ben zelf ook verre van dun) en die heb ik na twee dagen al afgeschreven, want ik had rete veel buikpijn en kon niks meer binnenhouden en vreselijk chagrijnig, soort ongesteldheid 2.0).
何を信じどこへ向かうのか 移り変わる季節雪解けを待ち
夢じゃない紛れのない現 微笑んで空を見上げて

HeartOfLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:23:09 »
En uitdroging is ook niet grappig.. door je lichaam een tekort aan vocht te geven gaat het vanbinnen kapot. Ik ben tijdens een darmontsteking ook uitgedroogd, heb 2 weken alleen maar in bed kunnen liggen door de uitputting en daarna duurde het nog een maand voordat ik mijn conditie weer op het peil van een normaal functionerende mens had (dan heb ik het dus niet over mensen die uithoudingsvermogen hebben door sporten, maar door gewoon matig actief te leven).
Begin niet aan die troep, het maakt je kapot.

Wanda

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 01 augustus 2013, 23:32:33 »
Wat voor schade luiheid wel niet (eventueel) kan aanbrengen...

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 02 augustus 2013, 00:22:26 »
Slotje.