Auteur Topic: Krullenstress!  (gelezen 2802 keer)

Mettexo

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 januari 2019, 18:18:25 »
Hi hi!
Ik heb over een paar daagjes een schoolfeest, maar ik wil dus super graag krullen in mijn haar. Alleen het probleem is dat ik super stijl haar heb en als ik het krul en ik er super veel haarlak bij doe, het alsnog uitzakt voor dat het feest begonnen is. En als ik met vlechten slaap, is het aan de onderkant (waar het elastiekje heeft gezeten) nog steeds stijl en dan krijg ik rare krullen.
Iemand tips? Moet ik bijvoorbeeld een product in mn haar doen, voor of na het krullen? Of bepaalde soorten vlechtjes maken?
xxjes ❤

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2019, 17:46:45 »
Je schoolfeest is natuurlijk allang voorbij,maar misschien heb je nog wat aan deze tip:
Je kunt een soort tasje kopen met van allerlei soorten krulproducten bij de Action. Van rollers tot aan elastiekjes. Het is super handig,misschien heb je daar de volgende keer wat aan? Ik betwijfel het want je zegt dat haarlak ook al niet werkt..
Anders als je echt graag krullen wilt een paar uur voor het feestje langs de kapper.

rosé

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 februari 2019, 19:08:21 »
Het beste kan je voor het krullen mouse in je haar doen en dit droog föhnen. Hierdoor blijven de krullen langer zitten.

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 februari 2019, 23:44:26 »
Ja, het best is dan 's avonds wassen. Krulspelden in doen, slapen terwijl het droogt en je hebt 's ochtends krullen :)