Auteur Topic: Knopje verdwijnt in oorgaatje  (gelezen 246 keer)

Phoberos

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 januari 2019, 16:29:28 »
Ik heb onlangs, alweer zo'n 3 maanden geleden, tweede gaatjes in mijn oren laten schieten. Dat ging redelijk goed, totdat na 2 maanden of zo ik 's ochtends wakker werd en het knopje dus bijna helemaal in m'n oor zat. Ik drukte hem weer naar voren, maar sindsdien gaan de knopjes in beide oren telkens in het gaatje zitten als ik 's nachts slaap (want ja, ik lig met m'n hoofd op m'n oor). Het knopje zit er niet helemaal doorheen of zo, maar een klein beetje. Wat kan ik hier het beste mee doen? Het knopje laten zitten of er iets anders in doen? Ik durf ze er niet 's nachts uit te laten omdat ik dan bang ben dat ze weer dichtgroeien.

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2019, 17:13:37 »
In het begin moet je meestal een speciaal oorbelletje is, echt zilver en tegen zweren (?)
Waarschijnlijk zijn de knopjes die je gekregen hebt van de winkel waar je hebt laten zetten te klein. Misschien kan je terug gaan en vragen of ze ze in een groter formaat hebben. Of een andere winkel waar ze het laten zetten.

Ga in iedergeval niet zelf oorbelletjes gebruiken die niet zilver zijn etc. Gebruik ook altijd dat speciale spul tegen zweren, en blijf hier je gaatje en oorbel goed mee insmeren.

Wat ik wel eens deed was me oorbelletjes even in het kokend  water doen zodat de bacteriën er af gingen.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2019, 21:47:11 »
Gaatjes groeien niet dicht als je ze alleen 's nachts uit doet hoor... ze kunnen niet dichtgroeien in 8 uurtjes. Persoonlijk zou ik gewoon even terug gaan naar de piercer voor advies, ik kan me er niet helemaal iets bij voorstellen maar dat je achterkantje een beetje in het gaatje gaat zitten klinkt niet helemaal lekker. Better safe than sorry.

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2019, 18:41:34 »

Misschien toch even terug naar de piercer gaan?
Helpt 'ringetjes' in doen misschien? Kunnen ze misschien niet echt 'in je oren' gaan zitten?