Auteur Topic: Kleine borsten  (gelezen 424 keer)

xLolxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 september 2019, 22:49:59 »
hoi!

allereerst heb ik eerlijk gezegd geen idee of dit topic op het juiste forumdeel staat, mocht dat niet zo zijn, mijn excuses.  :fieuw:

dan mijn "vraag": ik ben momenteel 16 (wordt binnen ong. 1,5 maand 17) en heb op dit moment slechts een a-cup. ik werd intussen al bijna 3 jaar geleden ongesteld. nu heb ik al wat zitten zoeken en heb ik al enkele keren gelezen dat je borsten ong. stoppen met groeien zo'n 3 jaar na de eerste keer ongesteld zijn. gezien ik al bijna zover zit, vrees ik er dus ook voor dat ze niet meer extreem gaan groeien.  ::) aan de andere kant heeft mijn moeder wel gewoon een d-cup, dus lijkt het me ook wel vreemd dat de mijne zo klein zijn in vergelijking. daarbij ook nog eens het feit dat mijn moeder én vader allebei een goeie 1m85 zijn en ik slechts 1m64, mijn 2 jaar  jongere zus is mij in lengte dan ook aan het voorbij steken.
zou het dus nog mogelijk zijn dat ikzelf dus plots nog begin te groeien, alsook mijn borsten?

:-*

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 oktober 2019, 09:29:20 »
Je zult niet ineens nog 10 centimeter gaan groeien dus ook op die plek niet. Maakt het wat uit dan dat je een a cup hebt? Heb ik ook en dat is wel het laatste waar ik me druk om maak.
Hoi

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 oktober 2019, 12:38:08 »
Ik snap je heel goed hoor! Volgensmij kunnen je borsten groeien tot je 21e. Je hoort het wel eens dat meiden op hun 17e of 18e nog een groeispurt krijgen, maar dat is natuurlijk wel eerder uitzondering dan gewoonlijk. Dus ik zou er niet op rekenen, maar het kan.

Ik ben ook lang een beetje onzeker geweest over mijn kleine borsten, nu zie ik in dat het wel bij mijn postuur past en dat er op zich niks mis mee is. Probeer het te accepteren!

Joy Jansen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 oktober 2019, 21:53:32 »
Ik snap dat je ermee zit maar uiteindelijk maakt het niks uit of je nou een A of D cup hebt! Het zegt niks over de persoon die jij bent  :huglove:
Je krijgt tenminste geen rugpijn  :bounce:

De kans bestaat nog wel dat ze wat groeien. Zelf ben ik vanaf mijn 16e (nu 21) van een A75 cup naar een B75 gegaan (geen wereld van verschil maar een prima maat als je het mij vraagt). Maar daarbij moet ik wel vermelden dat ik in die tijd ook 5 kilo aan kwam (gestopt met sporten). Dit heeft daar ook wel invloed op. Als je er echt mee zit is het dragen van een push-up BH ook een optie.