Auteur Topic: hoofdpijn  (gelezen 292 keer)

helloitsmexxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 juni 2021, 01:59:51 »
Hi girls. Ik heb al een paar maanden last van super veel hoofdpijn en pijn aan mijn ogen. Ik voel een soort druk. Ik zie ook super wazig en dubbel. Ik heb na een tijdje eindelijk een doorverwijzing naar het ziekenhuis gehad. Ik ben een paar dagen geleden naar de orthoptist geweest, die een paar testjes deed. Uiteindelijk merkte ook zij dat ik dubbel en wazig zie en wilde ze pupilverwijdende druppels in mijn ogen doen, maar dat gebeurt een volgende keer. Zijn er mensen die dit ook hebben (gehad)? Wat voor testjes worden er gedaan nadat de druppels in de ogen geplaatst worden? Hebben jullie een diagnose gekregen? Weten jullie de oorzaak? Dit zijn mijn klachten op een rijtje: hoofdpijn, gevoel van strak band, wazig zien, dubbel zien, gevoel alsof er iets heel hard drukt tegen de achterkant van me ogen en super duizelig en misselijk.
Ik ben in de maand mei ook een paar keer wakker geworden waarbij ik helemaal niks zag als ik wakker werd en dat duurde dan ongeveer 3-5 minuten tot mijn zicht terug kwam. ik hoop dat iemand dit herkent!

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juni 2021, 13:03:11 »
Jeetje wat vervelend! Zelf gelukkig geen ervaring mee, maar ik wil je in ieder geval sterkte wensen!
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

helloitsmexxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 juni 2021, 01:19:19 »
Jeetje wat vervelend! Zelf gelukkig geen ervaring mee, maar ik wil je in ieder geval sterkte wensen!

Heel erg bedankt!!