@ H_0909, ik zou het je ouders van te voren vertellen, want anders is het alleen maar erger. Als ze het niet willen dan kun je ze vertellen dat je 18 bent en als je zou willen het gewoon kan doen, je kan ze desnoods vertellen dat je je niet gelijk helemaal onder laten. Van jou kant moet je ook snappen dat je ouders het niet zo chill vinden misschien, maar jíj bepaalt, dus als jij een tattoo wilt dan kan dat gewoon.
@ tattoeage-plagiaat
Trouwens mijn tattoages staan op de facebook van de artist,
en ik ben inderdaad bijvoorbeeld de vogel nog eens tegengekomen..
En daar schrok ik eerst wel van inderdaad, maar als ik eerlijk ben..
omdat ik realistische tattoo's heb is het niet naar een design van de artist maar gewoon naar een professionele foto nagemaakt, er is namelijk een site met ontzettend veel mooie foto's van mensen met sicke camera's... dus het is natuurlijk vrij toegankelijk allemaal.
Gelukkig was 'dezelfde' tattoo wel vele malen lelijker (vond ik ten minste) en tsja.. deze persoon loopt rond in hongarije ofzo, dus echt problemen heb ik er ook niet mee. Hoeveel mensen lopen niet rond met dezelfde soort sterren/zwaluwen/teksten? Natuurlijk is het wel vervelend als de artist speciaal voor jou een ontwerp heeft gemaakt en dat wel nagemaakt is!
Wel vet, zo op je handen Cherryblossom, gewaagd!