Auteur Topic: Het algemene tattoo topic #2  (gelezen 3042817 keer)

Lumiere

• "Let go of your hate."- Luke Skywalker
    • Bekijk profiel
« Reactie #15400 Gepost op: 30 september 2018, 15:23:35 »
Afgelopen donderdag eindelijk 10/6 laten tatoeëren.
Volgende week laat ik mini simba (die op de muur is getekend in de lion king) laten zetten. Woeehh.

Ben zo blij! Ik wil sowieso mijn bovenarm vol kleine tattoo's en heb al allemaal ideetjes.
Tumblr   || Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw. ||

KittyMix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15401 Gepost op: 03 december 2018, 21:22:05 »
Kent iemand misschien een goede, hygiënische tattoo shop in de buurt van Utrecht?

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15402 Gepost op: 14 december 2018, 22:19:46 »
Afgelopen Mei hebben we mijn hond in moeten laten slapen. Een paar maanden er voor heb ik mezelf voorgenomen dat ik mocht het punt komen zijn pootprint graag zou willen laten tattoeëren. Uiteindelijk is dit er nooit van gekomen, maar ik merk de laatste tijd steeds meer dat ik er gewoon nog niet over heen ben dat hij er niet meer is.

Nu is mijn vraag. Weet iemand een tattoo shop waar ze hier ervaring mee hebben? Onderstaande afbeelding is zijn exacte pootprint die ik destijds met een stempelkussen heb gemaakt. Graag zou ik deze ook exact zo willen inclusief de ''krasjes'' aangezien deze komen door de vacht aan zijn pootjes.

Alleen ik vraag me af of dit mogelijk is of dat ik te veel vraag.
Mijn angst zit hem in het feit dat ik bang ben dat als het niet daadwerkelijk zijn pootprint is het uiteindelijk een alleen maar slechtere reminder wordt.