Auteur Topic: Het algemene tattoo topic #2  (gelezen 3164745 keer)

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #15375 Gepost op: 29 april 2018, 19:58:00 »
xx
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2018, 21:27:45 door Dayanara »
Surround yourself with nature :luck:

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15376 Gepost op: 02 mei 2018, 15:50:47 »

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15377 Gepost op: 02 mei 2018, 15:54:02 »
Mijn afspraak is al over 3 weken. Het staat al best lang gepland, maar heb het nog steeds niet aan m'n ouders verteld want ik ga echt uit huis gegooid worden ofzo :') Vorige hebben ze geaccepteerd maar die zit verborgen (sternum). Ze hebben er ook nooit naar gevraagd dus hebben 'm nooit gezien.
Echter, deze zit op m'n onderarm straks.... Ik begin volgend jaar aan een lerarenopleiding en ze gaan sowieso zeuren over m'n baankans met die tattoo.. Heeft iemand hier nog advies?  :fieuw:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #15378 Gepost op: 02 mei 2018, 16:22:04 »
Hoe oud ben je en wat voor soort tattoo wordt het?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

thenbhd

• **
  • It takes a bit more than you
    • Bekijk profiel
« Reactie #15379 Gepost op: 02 mei 2018, 20:45:47 »
Ik ben erachter gekomen dat tegenwoordig mijn drang voor een nieuwe tattoo best wel hoog is haha.

Iedereen in mijn omgeving is best positief over tattoos behalve een paar vriendinnen en mijn broer. Die hebben er ook echt geen moeite mee om een die ik al heb af te kraken (wat ik wel snap want hij is echt superslecht gezet) maar het weerhoud me wel een beetje om open te zijn over mijn tattoo plannen. Ik vind het vooral leuk om random tattoos van instagram aan mijn moeder en broers/zussen te laten zien met een "Hee wat vindt je hiervan" erbij, zo kunnen ze er toch een beetje aan wennen..

Maaaaar dat terzijde, ik vind het heel leuk als artiesten veel flash/available tattoos posten op insta/facebook/etc. Weten jullie nog wat goeie (nederlandse) artiesten die dit veel doen?
Drunk enough to pretend he's you //  tumblr

Bloempot

• Gast
« Reactie #15380 Gepost op: 06 mei 2018, 11:27:55 »
Het idee rondom mijn nieuwe inkt krijgt eindelijk meer vorm.
Vanmorgen aantal shops een mail gestuurd met wat vragen over wat ik wil en of ze dat kunnen. Ik ben benieuwd.

Ik ben toe aan nieuwe inkt.

Afspraak met Igor Kampman staat pas in september en in de zomer ga ik toch niks laten zetten maar vast op een wachtlijst komen te staan, is wel fijn.

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15381 Gepost op: 06 mei 2018, 23:42:21 »
Hoe oud ben je en wat voor soort tattoo wordt het?
Ik ben 22 en het gaat om een viool (het instrument)

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #15382 Gepost op: 07 mei 2018, 19:58:26 »
Ik ben 22 en het gaat om een viool (het instrument)
Oeeh wat voor stijl?
Mijn eerste tattoo was een viool, omdat mijn opa viool speelde, dus daar heb ik echt een zwak voor haha.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15383 Gepost op: 08 mei 2018, 14:49:13 »
Oeeh wat voor stijl?
Mijn eerste tattoo was een viool, omdat mijn opa viool speelde, dus daar heb ik echt een zwak voor haha.
Leuk! Mijn reden is dat ik als klein kind begon met vioolles en daar is echt mijn interesse en liefde voor (klassieke) muziek vandaan gekomen. Speel niet meer, maar vind het nog steeds een prachtig instrument.
De artist is https://www.instagram.com/skinhabitstattoos. Hij doet veel dotwork, wat in mijn andere tattoo ook zit en ik vind het gewoon heel mooi :)

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #15384 Gepost op: 08 mei 2018, 18:45:24 »
AbsolutelyChuffed, heel leuk!

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #15385 Gepost op: 09 mei 2018, 21:00:52 »
Yes heb vandaag mijn tattoo gekregen :D ik ga hem niet posten hier ivm herkenbaarheid, maar ik ben er echt zoooo blij mee! Was even 1,5 uur afzien, maar het gekke is toch altijd dat zodra de naald je huid loslaat de pijn weg is. Heb nog even een beetje een branderig gevoel gehad, maar dat was ook snel weg gelukkig.

Heb tot nu toe allemaal enthousiaste reacties gehad, zelfs van mijn vader die tattoos eigenlijk niks vind

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #15386 Gepost op: 09 mei 2018, 22:19:59 »
^Je hebt me nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig gemaakt Peach!
Fijn dat je zo veel leuke reacties kreeg :)

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15387 Gepost op: 30 mei 2018, 13:45:48 »
Ik heb vorige week mijn eerste tattoo laten zetten en ben er echt heel blij mee.
Het zijn bloemen en ze staan aan de binnenkant van mijn linker bovenarm. Super mooi gezet ook.
Momenteel is het aan het vervellen, wat normaal is, maar om een of andere reden stoort het me toch :fieuw:

Fearless

• **
  • It's time to take a risk, sweetheart.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15388 Gepost op: 06 juni 2018, 18:04:52 »
Ik loop al heeel lang met een idee voor een unalome tattoo en nu heb ik eindelijk besloten het echt te gaan laten zetten. MAAR ik zie door alle tatoeëerderbomen het bos niet meer! Ik hou heel erg van fine line tattoos, hou niet van dikke lijnen. Zijn er toevallig mensen hier, ook met een Unalome tattoo? Wat zijn jullie aanraders? Het liefst in Brabant/Zuid-Holland.
You make me feel calm and endlessly nervous at the same time.

Liza

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15389 Gepost op: 18 juni 2018, 21:05:52 »
Ik heb een vraag;

Ik zit al ONWIJS lang met dat ding; dat ik mijn tatoeage op mijn pols wil uitbreiden.
Maar ik kom er niet exact goed uit wat.. Want Pinterest is absoluut niet te vinden wat ik wil (godzijdank zullen we maar zeggen). Maar dat maakt het wel moeilijk om dan bij n tattooshop uit te leggen wat ik wil.

Nu is het ook dat ik erg magere polsjes heb en ik dus sowieso moet uitkijken met wat ik precies op mn lijf tatoeer zonder dat het te massaal word. Ik houd van subtiel en fijne lijntjes.

nu heb ik wel wat ideetjes inspiratie etc. En mondeling (of geschreven tekst) kan ik wel eea uitleggen met hulp van foto's van bijv Pinterest; want ik kan het absoluut niet tekenen.. Echt niet. Kan geeneens n boodsch briefje schrijven zonder paarse polsen te krijgen. Dit typen gaat via speciaal toetsenbord op mn pc en dat kan teken-technisch natuurlijk niet :P

Dus dat maakt t lastig.
Want hoe werkt dat nou, hoe gaat het in zijn werk als je geen schets hebt, maar je pols met al 1 dingetje en je wilt er iets van maken; soort onderarm sleeve idee, subtiel met gewoon net wat meer (oh ja, geschreven tekst ben ik zoooo duidelijk #not :") haha).

Want wat ik nu las is dat; meeste shops vragen de artiesten een aanbetaling als ze het ontwerp gaan uitwerken (en terecht!) maar wat als ik met mijn vaagheid hier, niet duidelijk krijg wat ik bedoel; ik ben bang dat ik straks zeg; nja doe dat dan maar.. of dat ik dus nee zeg en zo shop op en af moet gaan en met n lege portemonnee srtaks bij de winnaar uitkom; eh ja sorry, nu is mn geld op :") (overdreven even nu hoor).
Maar is er niet iets/iemand/ergens wat te vinden waar mensen graag vrijwillig wat ontwerpen maken en dat ik dan al wat gerichter naar n shop toe kan gaan bij n artiest waarvan ik sowieso al denk; jij kan het, jou vertrouw ik, bij jou voelt het goed etc. (Die heb ik al op het oog nl, maar werken dus echt enkel met zo'n aanbetaling en niet met al wat ideeën zelf op schets zetten)

Vind lastig, want ik wil nu echt dat geen wat ergens in mn hoofd zit, op papier krijgen. Maar omdat het zelf dus niet lukt, stel ik het nu al 3jr uit. Terwijl ik me ondertussen dus echt erger aan wat ik nu op mn pols heb xD (hij is mooi, maar meost sowieso bijgewerkt en dat wil ik dan beter meteen laten doen ipv nu ook al, gezien het om 1 ministipje gaat).

- dus. Heel verhaal, maar als iemand gewoon f wat advies kan geven, of desnoods die kunstenaar wil zijn, je bent mijn reddende engel! -

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15390 Gepost op: 20 juni 2018, 15:07:17 »
Morgen nieuwe tattoo zetten

Hyped :bounce: :bounce: :bounce:

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15391 Gepost op: 26 juni 2018, 11:27:26 »
Ik ben niet tevreden met mijn tattoo die ik eind mei heb laten zetten (viool op m'n onderarm). Hierdoor vertrouw ik de artist ook niet zo meer. Op z'n portfolio leek alles erg mooi, maar ja..

Wat te doen?
- Terug naar deze artist met de kans dat ie het weer ver****t
- Op zoek naar een andere artist die er hopelijk nog wat moois van kan maken

Ik krijg alsnog soms complimenten op m'n tattoo van klanten die ik aan mijn kassa, maar als je heel snel kijkt valt ie ook wel mee..  :fieuw: 

Echt stom. Eerste zichtbare tattoo die ik laat zetten en dan dit  :hamer:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #15392 Gepost op: 26 juni 2018, 11:56:08 »
Wat is er niet goed aan?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15393 Gepost op: 27 juni 2018, 23:06:06 »
Wat is er niet goed aan?
- De stukjes die zwart ingevuld zijn, zijn heel 'patchy' (dit deel is makkelijk te fixen dus vind ik nog niet zo heel erg)
- De lijnen zijn niet overal even dik en soms een beetje bibberig
- Hij had de hals van de viool goed staan, maar toen de snaren scheef gedaan waardoor hij op de hals een stukje erbij ging smokkelen en nu lijkt ie dus ietsje scheef
- De kam (waar de snaren op leunen) steekt bij de meest linkersnaar verder uit dan bij de meest rechtersnaar oftewel is ook scheef
- De knoppen van de viool zijn niet op gelijke afstand van elkaar (was me niet opgevallen met het stencil, maar een goede artist moet dat opvallen lijkt me)

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15394 Gepost op: 02 juli 2018, 17:34:44 »
Hee lieve allemaal,

ik heb momenteel 1 kleine tattoo op mn voet. Ik heb veel plannen voor de toekomst, maar ik loop ergens tegenaan: I'm a fat girl. en nee, niet een klein 'buikje'.  :hamer:  Ik zou bijvoorbeeld graag tattoos willen op mijn (boven)benen & onder mn boobs, maar zou hier never nooit niet voor naar een artiest durven.... Hebben jullie tips / eigen ervaringen? Ik zie online veel staan dat je er echt schijt aan moet hebben maar ben er gewoon erg onzeker over in dat opzicht.

alvast bedanktt  :aanbid:

Bloempot

• Gast
« Reactie #15395 Gepost op: 02 juli 2018, 17:36:18 »
tattoo-artiesten zijn net dokters. Ze komen elke soort lichaam tegen en vormen daarover verder geen oordeel.
Zowel, zijn ze slecht in hun werk.

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15396 Gepost op: 03 juli 2018, 17:37:36 »
daar heb je gelijk in, denk dat ik me er gewoon overheen moet zetten. Ben sowieso voorlopig nog niet van plan om die tattoos te laten zetten, ben overigens pas 17.

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #15397 Gepost op: 22 juli 2018, 11:06:01 »
Ho oeps heb ineens een stick n poke tattoo met vrienden gedaan. Ben echt verbaasd hoe goed hij is gelukt!
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Ambertje_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15398 Gepost op: 19 augustus 2018, 18:08:06 »
Yaaay, 27 oktober eindelijk mijn tweede tattoo. Can't wait <3. Komt op mijn rechter schouderblad, en word zo'n 18 cm :).

Bloempot

• Gast
« Reactie #15399 Gepost op: 30 augustus 2018, 09:51:55 »
Iemand die toevallig goede en hygiënische (!!!) shop kent in Bangkok of Hua Hin of Pattay (andere plaatsen die we gaan bezoeken weet ik nog niet, reisroute weet ik ook nog niet)?

Zou me enorm helpen.

Hand-poked zou nog leuker zijn ;)