Auteur Topic: Het algemene tattoo topic #2  (gelezen 3163305 keer)

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #15350 Gepost op: 17 januari 2018, 17:30:55 »
--
« Laatst bewerkt op: 19 september 2018, 22:40:34 door Juno »

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15351 Gepost op: 23 januari 2018, 12:22:22 »
https://www.instagram.com/skinhabitstattoos/

Ik volg nu een maand of twee deze artist en ik vind bijna alles wel erg mooi. Iemand toevallig bekend met hem?

Ook de vraag of jullie misschien de kwaliteit van de tattoos op z'n pagina kunnen beoordelen, aangezien ik zelf nog niet zoveel ervaring ermee heb :)

JojoLeintje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15352 Gepost op: 16 februari 2018, 14:24:18 »

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #15353 Gepost op: 16 februari 2018, 20:42:14 »
Hee meiden!

Ik ga binnenkort bij Adm Clouston een Dr Martens laars laten zetten, dit zag ik een paar jaar geleden op zijn instagram en heb 'm laatst gemaild of hij het nog doet. Hij zette deze tatoeages bij mensen omdat zijn vader kanker had overwonnen en het geld ging naar een goed doel naar keuze. Ik zit nu zelf ook in zo'n situatie (al gaat mijn moeder het helaas niet "overwinnen") dus vond dit heel mooi om te doen!

Hij kan dus van alles aanpassen, een tekst of bloemetje of kleurtje of wat dan ook, maar ik weet niks! Iemand ideeën? Ik weet dat het uiteindelijk persoonlijk is maar misschien krijg ik zo wel inspiratie :)
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15354 Gepost op: 17 februari 2018, 13:31:37 »
Ik heb begin deze maand nieuwe tattoo laten zetten bij Hanne @ Blackbear Ink. Gemiddeld gezien neem ik elk jaar nieuwe tattoo (niet hele grote over 't algemeen), en ligt aan geld.. maar nu heb ik echt die drang om mezelf helemaal vol te gooien. Alleen m'n portomonnee is het er niet mee eens, haha!

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #15355 Gepost op: 19 februari 2018, 13:37:08 »
https://www.instagram.com/skinhabitstattoos/
Ik volg nu een maand of twee deze artist en ik vind bijna alles wel erg mooi. Iemand toevallig bekend met hem?

Ook de vraag of jullie misschien de kwaliteit van de tattoos op z'n pagina kunnen beoordelen, aangezien ik zelf nog niet zoveel ervaring ermee heb :)

Ik heb hem vorige week een bericht gestuurd, onder andere om te vragen of hij vegan inkt gebruikt (de zwarte inkt die hij gebruikt is vegan! :D). Hij vroeg wat ik in gedachten had voor de tattoo en het gesprek voelde allemaal wel goed. Hij zat vol t/m begin mei, dat is denk ik ook een goed teken. Halverwege mei heb ik een afspraak staan, wordt m'n tweede tattoo :D Eerste was een sternum, deze komt op mijn onderarm. Nu nog aan mn ouders vertellen..

SkyHigh

• **
  • We don't know what we don't know.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15356 Gepost op: 07 maart 2018, 10:39:54 »
Hey ik heb een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen!

Heeft een van jullie toevallig enig idee hoe duur deze tattoo zou zijn op deze plek? Waar kan ik aan denken?

Afbeeldingsresultaat voor romeinse cijfers tattoo

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #15357 Gepost op: 07 maart 2018, 20:10:53 »
Ik verwacht dat ze daar niet lang mee bezig zullen zijn en dat ze net wat meer dan het starttarief rekenen. Vind het lastig te schatten want het verschilt heel erg per shop, maar ik denk dat je ergens tussen de 80 en de 120 euro kan rekenen hiervoor. Hoewel ik soms ook wel ineens veel lagere bedragen hoor, maar starttarief van waar ik mijn tattoo heb laten zetten was 60 euro.

SkyHigh

• **
  • We don't know what we don't know.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15358 Gepost op: 08 maart 2018, 16:18:48 »
Dankjewel!^

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15359 Gepost op: 11 maart 2018, 12:03:35 »
Ik wil al zo lang een tattoo, maar mijn ouders staan er dus niet achter. Ik ben 25 jaar en woon nog thuis (wel plannen van samenwonen maar dat duurt nog een tijd) Mijn zus heeft hem denk nu ongeveer 5 a 6 jaar, en die heeft gewoon gezegd tegen mijn ouders: ''Ik ga een tattoo zetten'', na een hele boel gezeur heeft ze het dus gewoon gedaan, want ja als het erop zit kan het er moeilijk van af. Ik weet al vanaf 2006 wat voor een tattoo ik wil, het is dus niet zo dat het een impulsieve actie is. Wat kan ik hier aan doen? Moet ik hetzelfde als mijn zus gaan doen?

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #15360 Gepost op: 11 maart 2018, 13:10:43 »
Je bent volwassen, ik snap dat je het ergens fijn zou vinden wanneer je ouders erachter zouden staan, maar ze kunnen je ook niet tegenhouden.
Ik zou zelf in jouw situatie misschien wel wachten tot ik uit huis ben, wanneer je het al sinds 2006 weet is een jaartje extra wachten ook niet zo erg. Heb zelf zo'n 4 jaar met mijn idee voor mijn tattoo rondgelopen voordat ik het mijn ouders durfde te vertellen (die uiteindelijk verrassend positief reageerde).

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #15361 Gepost op: 11 maart 2018, 13:10:45 »
Ik wil al zo lang een tattoo, maar mijn ouders staan er dus niet achter. Ik ben 25 jaar en woon nog thuis (wel plannen van samenwonen maar dat duurt nog een tijd) Mijn zus heeft hem denk nu ongeveer 5 a 6 jaar, en die heeft gewoon gezegd tegen mijn ouders: ''Ik ga een tattoo zetten'', na een hele boel gezeur heeft ze het dus gewoon gedaan, want ja als het erop zit kan het er moeilijk van af. Ik weet al vanaf 2006 wat voor een tattoo ik wil, het is dus niet zo dat het een impulsieve actie is. Wat kan ik hier aan doen? Moet ik hetzelfde als mijn zus gaan doen?
Gewoon laten zetten, je bent 25. Mijn ouders staan er ook echt niet achter maar wat willen ze doen dan ;)
Als je 16 was geweest was het een ander verhaal, maar je bent volwassen. Je kunt ook wachten tot je het huis uit bent als dat beter voelt.
Hoi

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #15362 Gepost op: 11 maart 2018, 13:57:59 »
Ik zou hem ook gewoon laten zetten. Gezeur krijg je toch wel, en uiteindelijk zullen ze bij jou ook wel accepteren. Als je gewoon geen zin hebt in het gezeur, kan je inderdaad ook nog wel heel even wachten tot je echt het huis uit bent.

Tbh moet ik mijn ouders ook nog zeggen dat ik tattoos heb, maar ik vind het niet hun zaak wat er op mijn lichaam staat. Zij hoeven er niet mee te lopen en ik bepaal voor hen ook niet hoe ze eruit moeten zien.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2018, 14:12:47 door Polyethylene »
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #15363 Gepost op: 11 maart 2018, 14:12:31 »
Ik vroeg me trouwens af hoe jullie voor een specifiek design/artist kiezen. Zelf kies ik namelijk eerst een artist en kijk daarna naar het werk wat diegene eerder heeft gemaakt, en kies daar een variant op. Als die artist bijvoorbeeld eerder rozen heeft gemaakt die ik heel tof vindt, zou ik bijvoorbeeld vragen voor een variant daarop of een andere bloem in dezelfde stijl.

Maar je kan natuurlijk ook al een idee in je hoofd hebben en daar weer een artist bij zoeken. Of voor een vrij simpel design gaan, waardoor de artist eigenlijk niet zoveel meer uitmaakt.

Ik merk zelf namelijk dat ik een artist eerder als kunstenaar zie die ik mijn 'canvas' aanbiedt en vertrouw met zijn/haar keuzes, maar ik heb ook geen tattoos met een enorme betekenis o.i.d. De betekenis van mijn tattoos wordt dan dus eerder bepaald door de artist dan door mij.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Grungieprincess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15364 Gepost op: 18 maart 2018, 17:31:58 »
Hi!

Kent iemand een tattoo artist die goed is in hele fijne, simpele tattoo's zoals dit: http://www.instagram.com/jakubnowicztattoo

Hij komt naar Nederland maar zit al helemaal vol helaas. :'(

hystericalrealism

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15365 Gepost op: 18 maart 2018, 18:31:04 »
Ik vroeg me trouwens af hoe jullie voor een specifiek design/artist kiezen. Zelf kies ik namelijk eerst een artist en kijk daarna naar het werk wat diegene eerder heeft gemaakt, en kies daar een variant op. Als die artist bijvoorbeeld eerder rozen heeft gemaakt die ik heel tof vindt, zou ik bijvoorbeeld vragen voor een variant daarop of een andere bloem in dezelfde stijl.

Maar je kan natuurlijk ook al een idee in je hoofd hebben en daar weer een artist bij zoeken. Of voor een vrij simpel design gaan, waardoor de artist eigenlijk niet zoveel meer uitmaakt.

Ik merk zelf namelijk dat ik een artist eerder als kunstenaar zie die ik mijn 'canvas' aanbiedt en vertrouw met zijn/haar keuzes, maar ik heb ook geen tattoos met een enorme betekenis o.i.d. De betekenis van mijn tattoos wordt dan dus eerder bepaald door de artist dan door mij.

Hm interessant. Ik heb geen 'vaste' methode - ik heb een paar tattoos waarvan het idee eerst kwam en waar ik daarna de artiest bij heb gezocht om het uit te werken, en een paar waar ik de artiest eerst heb gevonden en hun werk zo gaaf vond dat ik een ontwerp van ze wat me aansprak heb genomen.
Momenteel zit ik met een lege plek op m'n arm en wil ik misschien over de lange termijn een sleeve bouwen met allemaal losse tattoos, dus ik ben vooral aan het kijken naar artiesten die een mooie stijl hebben die past bij wat ik al heb, en geinspireerd door hun werk kom ik dan misschien op een idee voor een ontwerp.

Ik heb in ieder geval nog nooit iemand benaderd met een super vaststaand idee dat hij/zij alleen moest 'uitvoeren' - tattoos blijven een kunst vorm dus ik vind dat je je kunstenaar dan ook wat vrijheid en creatviteit moet laten, en ze moet vertouwen. Het is gewoon hun beroep dus zij weten vast meer dan ik over wat goed staat op welk lichaamsdeel en wat voor ontwerp lang mooi blijft. (Een beetje als bij de kapper haha, daar bemoei je je ook niet met elk knipje, je zegt wat je ongeveer wil en dan laat je hem/haar het interpreteren en uitvoeren op een manier die jou goed staat.)

Bloempot

• Gast
« Reactie #15366 Gepost op: 19 maart 2018, 16:38:19 »

Het ligt er heel erg aan, een heb ik zelf ontworpen en laten perfectioneren door de artiest op aanraden van een forum. Mijn sleeve is een specifieke stijl waar de artiest heel veel kennis voor in huis moet hebben mbt betekenis. Ook heb ik veel uren met die artiest doorgebracht dus er moet ook een soort van vriendschappelijke klik zijn.

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15367 Gepost op: 19 maart 2018, 22:54:31 »
Bijna al mijn tattoos zijn flashes die ik heel spontaan heb gekozen. Het zijn wel designs van artists die ik al langer volg en wiens stijl ik mooi vind. Ik wil overigens wel tattoos laten designen voor mij, maar ik weet dat dat nogal grote uitgaves worden dus dat staat even op een laag pitje.  :fieuw:

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #15368 Gepost op: 20 maart 2018, 11:18:13 »
Weet iemand een artist in Brabant of Zuid-Holland die goede traditionele tattoo's zet? 
TUMBLR  ~  We accept the love we think we deserve.

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #15369 Gepost op: 08 april 2018, 15:28:17 »
Yes ik heb in mei een afspraak voor mijn tattoo :D

Grungieprincess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15370 Gepost op: 08 april 2018, 18:38:07 »
Weet iemand een artist in Brabant of Zuid-Holland die goede traditionele tattoo's zet?

Misschien Moira Ramone? Ze zit in Rotterdam. Ik vind haar tattoo's erg tof (ik volg haar wel vooral voor de punktattoo's haha).

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #15371 Gepost op: 28 april 2018, 12:30:03 »
Ik woon bij mijn ouders. Ik weet dat zij niet blij zijn als ik een tattoo zet, maar ik wil toch heel graag eentje zetten. Een heel kleintje aan de binnenkant van mijn enkel, namelijk een planeetje, omdat de natuur, wereld en het leven is wat mij gelukkig maakt omdat het mij zo enorm fascineert.
Ik heb een goede band met mijn moeder. Dat houdt mij tegen. Ik probeerde laatst te vissen bij haar om erachter te komen wat zij van dit idee vond, maar ik merkte dat ze het onderwerp wilde vermijden en zei; "je weet hoe ik erover denk. ik vind het juist mooi als iemand juist nog tattoo vrij is."

Wat zouden jullie doen?
Surround yourself with nature :luck:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #15372 Gepost op: 28 april 2018, 20:15:07 »
Hoe oud ben je?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #15373 Gepost op: 29 april 2018, 16:39:00 »
Mijn nieuwe! Op mijn kuit
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #15374 Gepost op: 29 april 2018, 17:36:49 »
Dayanara, dat is heel erg afhankelijk van hoe oud je bent en hoe lang je die tattoo al wil.
Het klinkt niet meteen alsof je je relatie met je moeder zou verpesten wanneer je hem toch zou nemen, maar kan begrijpen dat je graag zou willen dat ze erachter staat.

@foto hierboven, mooi!