Auteur Topic: Het algemene tattoo topic #2  (gelezen 3280627 keer)

Annemans

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 29 januari 2012, 20:02:52 »
Die 3 woorden in een heel zwierig lettertype over heel mijn zij :) Met nog vleermuizen erbij

Cavalerie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 29 januari 2012, 20:27:32 »
@ Cherryblossoms, ik had inderdaad het artikel destijds in het NRC gelezen, net toen ik mn tattoo had laten zetten dus dat doet wel een beetje pijn dan gekgenoeg, ook al trek ik me meestal nergens van aan.

Gelukkig stond dat weekend ervoor een heel mooi stuk over tattoo's in de Volkskrant Magazine: een aantal mensen die zelf tattoo's hadden (ook één een aardige bodysuit) over hoe ze soms anders behandeld worden.. met vooral het feit van: In Nederland zijn er nog steeds mensen met de argaïsche gedachte dat mensen met tattoo's asociaal zijn. Anyhow dat was echt een pro-tattoo artikel, dus die zijn er ook nog!

Ik heb ook al een aantal fotograven die mijn tattoo's wilden fotograferen, dat is zo tof als ook gewoon echt.. mensen het wél als kunst zien! :)

En @lleoniiec, bedoel je tattoo's met witte inkt? want er is echt geen verschil in pijn qua kleur, het wordt met dezelfde machine's aangebracht! Het is echt de plek waar je het laat zetten en zelfs dan.. Het kan misschien pijn doen, maar pijn vergeet je!
Audaces fortuna iuvat

Lois

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 29 januari 2012, 21:56:25 »
Ik heb het hele vorige topic doorgelezen (wauw haha) maar echt super gave tattoo's!

Ik denk al een tijdje over een zin op m'n arm maar kon geen goeie zin vinden.
Maar ik heb er 1 gevonden!
Het wordt 'i do not regret one moment in my life' en dat komt op m'n onderarm.
Daarna (ik wil teveel) wil ik misschien ook nog zwaluwen op m'n pols. Dat ik eindelijk vrij ben, en mijn eigen ding kan doen =)
Weet iemand een goeie tattoo shop in of omgeving Amsterdam?

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 29 januari 2012, 22:14:28 »
Ja ik was eigenlijk benieuwd naar een goede tattoo shop in Utrecht die goed is in teksten tatoeëren.
i dont go looking for trouble. trouble usually finds me.

Katinka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 29 januari 2012, 22:14:37 »
Ik ben een stille volger van dit topic, ook bij deel 1! Omdat ik zelf ook graag een tattoo wil al een tijdje. Mijn moeder is geboren in Hongarije en ik heb veel dierbare familie daar wonen, vandaar dat ik de tekst: "a szivemben" wil laten zetten, wat betekent: in mijn hart.
Wat denken jullie van tattoo's in je zij? Ik twijfel zo over de plek, net boven of net onder mijn bh-bandje.

Lois

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 29 januari 2012, 22:32:22 »
^
Ik vind die plek echt super mooi
Someday wil ik daar ook iets haha =)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #106 Gepost op: 30 januari 2012, 20:44:30 »

ik wil deze heel graag laten zetten, weet alleen niet waar. Zou hem super graag op de zijkant van mijn pols willen, maar mijn beroep is secretaresse. Weet niet of als ik een nieuwe baan ga zoeken, dat een probleem kan worden. Weet iemand anders nog een mooie plek? Misschien onder mijn arm, aan de zijkant..

Erato

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 31 januari 2012, 16:51:15 »
^ Ik denk niet dat je daar problemen mee zal krijgen. Het is gewoon een mooie tattoo, niks racistisch of whatever (:
A woman with good shoes is never ugly.

Lachelkedag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 31 januari 2012, 18:50:47 »
Same here, kiscsillag! Stille lezer én ik wil een tattoo in m'n zij.
Je kan hierbij geen/amper problemen krijgen met je werk ofzo. Maar ik ben erg bang het zo'n tijdelijke plek zegmaar is, snapje? Je doet het voor jezelf maartoch..
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever ~ Mahatma Gandhi

FasiionDiiva

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 31 januari 2012, 19:02:03 »
Een derde stille lezer hier!

Ik heb al 3 tattoo's op mijn zij (eentje aan de linkerkant, 2 aan de rechterkant) en wil nu een vierde op mijn linker kant laten zetten. Ik heb een 'Banksy' tattoo op mijn rechterkant en ik wil op mijn linkerzij nu een tekst zetten

(aangezien ik net als Cherryblossom bang ben dat mensen mijn ideeën gaan overnemen houd ik de tekst liever voor mijzelf. )
Ik weet alleen nog niet wanneer ik hem laat zetten! Moet nog een afspraak maken.
Daarbij vind ik het nu wel jammer dat er eerst een hele trend was met sterretjes en dat nu de huidige trend is "laat een tattoo op de zijkant van je lichaam zetten of op je ribben". Mijn tattoo's zijn nu al bijna 4/5 jaar oud, ver voor deze trend en af en toe baal ik er wel van dat het nu een trend is geworden. Het was een unieke plek die niet heel erg veel gekozen werd. No offence naar iedereen hier hoor trouwens, maar ik denk dat sommige meiden mij wel snappen.
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 19:04:34 door FasiionDiiva »

Lachelkedag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 31 januari 2012, 19:18:31 »
Ja dat idee heb ik ook wel een beetje. Ik heb zelf nog geen tattoo's, maar heb inderdaad ook het idee dat 'de zij' een soort trend is, net zoals een tekst in je pols. (Ik zie dit als trends, iemand anders kan dit natuurlijk niet vinden). Het zijn mooie plekken hoor, maar ik ben bang dat ik in deze trend mee waai, het nu een super mooie plek vind, en later het toch jammer vind dat ik niet goed heb nagedacht.

Ik heb trouwens ooit de site http://rodeo.net/tattoologist/ voorbij zien komen, weet niet meer wie die op het vorige forum heeft neergezet. Maar wát een vette site zeg, heel gaaf om al die tattoo's te bekijken.
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever ~ Mahatma Gandhi

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 31 januari 2012, 23:55:22 »
Ik ben er uit, een zinnetje uit Hotel California van The Eagles (:
I praticed making faces in the mirror and it would drive my mother crazy. She used to scare me by saying that I was going to see the devil if I kept looking in the mirror. That fascinated me even more, of course.

Lachelkedag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 01 februari 2012, 11:00:57 »
@ Cherryblossoms
Ja daar heb ik inderdaad ook al zitten denken. Ik wil heel graag kinderen, (hoop 3 of 4 haha), dus dan is laag bij je ribben niet zo'n puik plan denk ik.
Ik heb een zinnetje/3 woorden die ik erg mooi vind. Zou die ook wel als tattoo willen hebben. Onder arm vind ik heel mooi, maar ik studeer pedagogiek en heb geen idee of ik later problemen hiermee zou kunnen krijgen..

star90

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 01 februari 2012, 11:16:52 »

@ Cherryblossoms
Ja daar heb ik inderdaad ook al zitten denken. Ik wil heel graag kinderen, (hoop 3 of 4 haha), dus dan is laag bij je ribben niet zo'n puik plan denk ik.
Ik heb een zinnetje/3 woorden die ik erg mooi vind. Zou die ook wel als tattoo willen hebben. Onder arm vind ik heel mooi, maar ik studeer pedagogiek en heb geen idee of ik later problemen hiermee zou kunnen krijgen..

ik heb er een op mijn pols, en ik werk in de kinderopvang :)
en heb er eigenlijk nooit reacties op gehad, behalve van een paar kinderen :P

Lachelkedag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 01 februari 2012, 11:28:37 »

[...]

ik heb er een op mijn pols, en ik werk in de kinderopvang :)
en heb er eigenlijk nooit reacties op gehad, behalve van een paar kinderen :P

Okeeee dat is echt chill! Ik heb nog geen idee welke kant ik op wil binnen de pedagogiek. Straks kom ik bij jeugdzorg ofzo terecht, geeeen idee of je daar bv zichtbare tattoo's mag!

Eksterrr

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 01 februari 2012, 11:30:44 »

@ Cherryblossoms

Ik studeer ook Pedagogiek en ik zou er wel mee rekening houden dat tattoos verborgen moeten worden voor cliënten. Natuurlijk heb je altijd werkgevers die het geen zak uit maakt, maar er zijn er helaas nog een hele hoop bij waar het not done is om een tattoo in 't zicht te hebben.

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 01 februari 2012, 11:40:39 »
Ik werk in een nette schoenenzaak en nooit problemen mee gehad. Met m'n studie overigens ook niet, omdat ik met vakanties en jongeren ga werken (:
got hot sauce in my bag, swag

Lachelkedag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 01 februari 2012, 11:59:08 »

[...]

Ik studeer ook Pedagogiek en ik zou er wel mee rekening houden dat tattoos verborgen moeten worden voor cliënten. Natuurlijk heb je altijd werkgevers die het geen zak uit maakt, maar er zijn er helaas nog een hele hoop bij waar het not done is om een tattoo in 't zicht te hebben.

Ja, dat dacht ik inderdaad ook.. Het is natuurlijk ook heel verschillend met 'wat voor' mensen je te maken gaat krijgen omdat het ook heel breed is.

Eksterrr

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 01 februari 2012, 13:40:10 »

[...]

Ja, dat dacht ik inderdaad ook.. Het is natuurlijk ook heel verschillend met 'wat voor' mensen je te maken gaat krijgen omdat het ook heel breed is.

Daarom. Ik zou zeker voor een tattoo kiezen die gemakkelijk te bedekken is, ook al is het 30 graden. Maar ja, that's me. Tattoos op armen vind ik leuk maar niet voor mezelf wanneer ik denk aan mijn werk later.

Lisan

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 01 februari 2012, 15:44:26 »
hihi ik ben ook een stille volger van het topic :D Maar dit is een van mn tatoeages.
hij zit aan de zijkant, bij mn ribben.

- der staat 'A dream is a wish your heart makes'

Lachelkedag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 01 februari 2012, 16:54:42 »

[...]

Daarom. Ik zou zeker voor een tattoo kiezen die gemakkelijk te bedekken is, ook al is het 30 graden. Maar ja, that's me. Tattoos op armen vind ik leuk maar niet voor mezelf wanneer ik denk aan mijn werk later.

Ja inderdaad. Daar ga ik ook het liefst voor! Maarja, laat ik eerst nog maar even heel goed bedenken wat ik wil, verander bijna elke maand van gedachte hahaha

Joany

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 01 februari 2012, 23:42:39 »
Wat een supergave tattoo's allemaal. Ik ben zelf op zoek naar een plaatje voor op mijn pols om de tekst 'It can only get better' aan te vullen. Iemand suggesties?

xinlove

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 02 februari 2012, 07:36:48 »
Ik wilde eigenlijk erg graag mijn tekst op mijn pols, maar denk dat ik dat toch niet ga doen, en misschien voor de zijkant van mijn voet ga! is alleen in de zomer niet te verbergen met slippers aan ofzo!

Louzel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 02 februari 2012, 11:22:13 »
Mooi Liiesann! Heb je ook een foto dat je hem echt helemaal goed ziet, ben erg benieuwd? : )

Mandy

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 02 februari 2012, 13:43:41 »
ik wil heel graag in mijn nek 'Infinity' laten zetten. op mijn rug wil ik wss 2 vogels, over een paar jaar. en nog iets kleins op m'n pols. als ik 16 ben mag ik een kleine tattoo (: dus wss die in mijn nek.
« Laatst bewerkt op: 02 februari 2012, 13:44:20 door violetskies »
I will make better mistakes tomorrow.