Auteur Topic: Het algemene piercing topic  (gelezen 2194246 keer)

Milou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 10 juni 2011, 20:28:37 »
Oke toch alvast bedankt :D
ik kan hem toch pas over 1/2 weken vervangen, heb m nog niet zo lang en wil geen risico's lopen
I'm fun to flirt with but not to date because I'm a psychopath

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 10 juni 2011, 20:30:58 »
Opzich is het verschil tussen 1,2 en 1,6 best groot, iig goed te zien zeg maar. Maarja als je het nergens mee kan vergelijken wordt het lastig :')
Ik heb echt vet veel staafjes en ringetjes thuis in alle maten haha

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 10 juni 2011, 21:15:48 »

Jaa zowel je werk later alsin je werk nu :')
Maar Jumbo is er dan gewoon niet streng mee, dus dat is wel chill. Ik werk bij de AH, denk dat het daar niet zo op prijs wordt gesteld en dat ik hem er gewoon uit moet halen. M'n baas deed al moeilijk toen een meisje haar haar rood met zwart had geverfd :')

Ik kan het wel begrijpen maar aan de andere kant ook weer niet. Over haar verf is echt zo raar als je daar moeilijk over doet (tenzij het alle kleuren van de regenboog is...) en ik kan wel begrijpen dat niet iedere werkgever op piercings zit te wachten maar het is de 21ste eeuw :P
Dus soms vind ik het wel jammer dat niet iedereen er voor open staat of het accepteert. Maar wat ik al zei, het is opzicht wel begrijpelijk...
Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits.

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 10 juni 2011, 21:31:03 »
Ik wil echt heel graag een smiley piercing!

kut ouders..

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 10 juni 2011, 22:00:47 »

[...]

Ik kan het wel begrijpen maar aan de andere kant ook weer niet. Over haar verf is echt zo raar als je daar moeilijk over doet (tenzij het alle kleuren van de regenboog is...) en ik kan wel begrijpen dat niet iedere werkgever op piercings zit te wachten maar het is de 21ste eeuw :P
Dus soms vind ik het wel jammer dat niet iedereen er voor open staat of het accepteert. Maar wat ik al zei, het is opzicht wel begrijpelijk...

Ja ach ik snap het wel ja, er zijn ook klanten die het niet op prijs stellen, en dat moet je als bedrijf niet hebben. Dat is dus wel een nadeel van piercings in het gezicht..

YourFairytale

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 10 juni 2011, 22:15:19 »
Ik heb nu dus een helix, (voor mij aan de linkerkant)
en wil er graag een tragus bij.
Zal ik die dan aan de zelfde kant als me helix doen, of aan de andere kant?

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 10 juni 2011, 22:18:37 »
Waar je hem wil moet je zelf weten he, maar als je in 1 oor teveel vind worden als je ook nog oorbellen in hebt zou ik de tragus aan de andere kant doen.
Als je nog last hebt van je helix met slapen moet je daar wel even rekening mee houden :')

w00tw00t

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 10 juni 2011, 23:25:20 »
De genezing van een smiley piercing is zo'n 4-8 weken, daarna kun je wisselen :)
Het beste vraag je aan de piercer welke maat het is, 1,6mm door een 1,2mm gaatje doen wordt je niet vrolijk van :P
Ook kan je piercer hem sneller wisselen en hygiënischer.

« Reactie #58 Gepost op: 10 juni 2011, 23:37:01 »

De genezing van een smiley piercing is zo'n 4-8 weken, daarna kun je wisselen :)
Het beste vraag je aan de piercer welke maat het is, 1,6mm door een 1,2mm gaatje doen wordt je niet vrolijk van :P
Ook kan je piercer hem sneller wisselen en hygiënischer.

^Dit. Plus ik durfde niet mijn smiley zelf te verwisselen, strak scheurt dat velletje ofzo. Ik zou dan echt doodgaan (van binnen), want smiley is een van mijn favo piercings.
I'm medicated, how are you?

« Reactie #59 Gepost op: 10 juni 2011, 23:38:58 »
Die foto van die eskimo piercingggg ♥ Altijd als ik 't in google intik krijg ik die :') Zo'n toffe piercing.
I'm medicated, how are you?

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 11 juni 2011, 00:06:08 »
Haha ik heb die foto speciaal voor jou erbij gezet :)

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 11 juni 2011, 00:11:57 »
Tongwebben zijn cuel! Ik heb vandaag mijn vriend proberen te overtuigen voor een tweede piercing, maar tevergeefs :C:C

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 11 juni 2011, 00:15:07 »
Fossil, heel chill dit! Ik hoop dat we nu van al die baggervragen af zijn=)
What goes around, comes around!

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 11 juni 2011, 00:15:44 »
Oja, jij wilde een tragus erbij he? Die wil ik ook nog :-) mn vriend doet er tot nu toe niet moeilijk over maar dan vind ie het ook wel genoeg geloof ik..

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 11 juni 2011, 00:17:29 »

Fossil, heel chill dit! Ik hoop dat we nu van al die baggervragen af zijn=)

Haha ja ik vond het wel tijd worden dat er zoiets kwam, al die kut vragen.. Maar we zijn er vast niet helemaal vanaf, maar dan kan je gewoon simpel antwoorden: kijk in de beginpost :')

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 11 juni 2011, 00:20:02 »
Inderdaad! Ik vind het chill.

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 11 juni 2011, 00:22:20 »
Misschien is een stuk over DIY ook handig? Zoiets van ja, je kan het zelf doen maaaar de kosten zijn dan  meestal hoger dan als je het laat doen want: steriele naald, klem, steriele piercings etc. En van; je kan flauw vallen, je hebt geen kennis van anatomie? Ik roep maar wat hoor.

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 11 juni 2011, 00:24:58 »
Ja zal het er morgen of overmorgen wel bijzetten. Zit nu namelijk op mn telefoon dus dan is dat niet zo praktisch, ga zo slapen en morgen moet ik hele dag werken dusja. :)

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 11 juni 2011, 00:25:59 »
Oke is goed=) Slaap lekker en werkse iig!

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 11 juni 2011, 00:27:43 »
Thanks :) heb echt geen zin om te werken, kan mn tijd wel beter benutten maar goeeed.  Moet toch geld hebben voor al die piercings he haha.

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 11 juni 2011, 00:28:46 »
Haha inderdaad! Helaas gaat het merendeel van mijn geld uit naar huur, gaswaterlicht, eten etc. Maar ik ben bijna jarig, dus dat betekend nieuwe piercings&tats, jeeee!

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 11 juni 2011, 00:58:38 »
Oooh, wat zijn je plannen nog allemaal dan qua piercings en tats? :)
Ik heb eigenlijk zat geld op het moment dus dat werken is niet nodig hmpf. Geweldig AH loontje :')

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 11 juni 2011, 01:01:23 »
Ik wil nog een offcentre, 3 grey rozen op mijn schouderblad en nog een tat halfwege mijn pols =) En mijn inverse terug. Kutding in uitgegroeid.

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 11 juni 2011, 01:12:59 »
Oh grootse plannen haha. Nouja wel leuk als je er straks geld voor hebt :-)
Ik vind uitgroeiende/uitgegroeide piercings altijd zo zonde, dan ben je gewoon verplicht om hem dan eruit te halen, bah. Als mn navelpiercing uit gaat groeien word ik echt verdrietig XD mn buik ziet er zo kaal uit zonder dat ding, echt alsof ik iets mis :p
En ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat mn helix zo goed geneest, ik heb er echt totaal geen last van en heb er elke nacht op kunnen slapen enzo :D

Noa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 11 juni 2011, 09:16:30 »
Hey een tongweb zie je niet zo vaak:')
Ik heb er zelf 1, ik ben er heel tevreden over, het is een pijnloze, snel genezende  piercing!