Auteur Topic: Het algemene piercing topic  (gelezen 2194247 keer)

YourFairytale

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 10 juni 2011, 17:27:18 »
Dat doorboren @ beginpagina, klinkt wel heel gruwelijk xd
aja, zelf heb ik een helix! Kan serieus niet meer zonder.
Alleen was echt jammer is; ik kan alleen nog maar een ringetje er in dragen, anders gaat het weer kloten enzo ;[
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2011, 17:30:16 door YourFairytale »

treacherous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 10 juni 2011, 17:31:50 »
ik wil ook een tepelpiercing ik durf nietttttt :$ iemand beetje info erover?? haha

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 10 juni 2011, 17:40:19 »
Ik vind een  tepelpiercing wel tof, maar mn vriend vindt het niet zo :') hij denkt dat ie dan niet meer normaal er aan kan zitten hahahah
En het lijkt me pijnlijk:')
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2011, 17:41:31 door Fossil »

Anonymous

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 10 juni 2011, 17:42:59 »
Na de zomervakantie krijg ik een helix, ik wil het  al een jaar maar nu komt er eindelijk wat van. Maar eerst neem ik een tweede oorgaatje.

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 10 juni 2011, 17:48:40 »
Ja dat snap ik haha, klinkt erg lekker allemaal :')
Nee maar ook als het genezen is denkt ie dat ie er niet normaal aan kan zitten geloof ik xD
Maarja ben toch nog geen 18 dus kan hem nog niet eens laten zetten xD en het is zomer

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 10 juni 2011, 17:59:25 »
Hmm nouja als ik hem ooit wil zetten moet ik mn vriend ook wel overhalen.
Ja is wel een beetje zonde als je ze laat zetten, ze eindelijk zijn genezen en dat ze er dan voor een zwangerschap weer uitgaan. Er in laten zitten tijdens de bevalling lijkt me ook geen strak plan :')

« Reactie #31 Gepost op: 10 juni 2011, 18:01:20 »

Ik heb hem toen meteen na mijn verjaardag in de winter laten zetten dacht ik, maar die kou 's winters gaat ook echt overal doorheen, dat vond ik echt pijn doen. Maarja, wel pas op mijn 18e ja, en in de zomer die erop volgde meteen mijn clithood :') en nu wil ik eigenlijk nog wel een paar intiempiercings, maar ja.. ik weet niet. Ik vind het zonde om nu nog iets te laten zetten als ik voor mijn 23e al kinderen wil. Dan moet alles er toch uit, tenzij ik heerlijk piercings onder druk wil zetten met de kans om uit te scheuren. xD

Haha me too :') Of nouja, eigenlijk 3 dagen net voordat ik 18 werd. Half jaar later is het nog steeds niet helemaal genezen. Duurt lang bij mij, echt kut is dat :')
I'm medicated, how are you?

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 10 juni 2011, 18:07:03 »
Maar zou je het met borstvoeding niet even eruit kunnen halen en dan weer terug :')

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 10 juni 2011, 18:09:26 »
Ik ook niet.. Ben niet zo'n expert op het gebied van borstvoeding xd
Of gewoon geen borstvoeding en van die flesjes kopen :')

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 10 juni 2011, 18:10:17 »
Dit is echt een goede begin post :D Erg fijn!
Maar ik wou even jullie mening weten. Ik heb een tijdje geleden in het andere topic wel eens gezegd dat ik een medusa wil en nu mijn navelpiercing er uit is, wil ik die dus 'vervangen' met een medusa piercing.
Meningen van klasgenoten/kennissen of gewoon random people die piercings lelijk vinden, boeien mij niet. Maar mijn ouders die wouden even met mij praten en door wat hun zeiden ben ik toch wel gaan twijfelen want hun horen eerlijk tegen je te zijn.
Ze vinden dus dat je met meerdere piercings in het gezicht niet serieus genomen kan worden, ook omdat ik al een neusringetje heb.

Dus wat vinden jullie? Ookal beïnvloed het mij niet zo zeer dat ik hem ineens niet meer wil, maar je gaat toch wel een klein beetje twijfelen...
Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits.

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 10 juni 2011, 18:22:46 »
Wat kinderen zeggen of andere mensen waar ik nooit mee praat ofzo, boeit het me ook niet maar als je ouders zo iets zeggen dan ga je wel twijfelen... Nouja, ik tenminste... Maar ik wou gewoon even weten wat jullie vinden want mijn medusa komt wel (ik moet mezelf iets geven wanneer ik 17 word :P )

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 10 juni 2011, 18:46:09 »
Ik snap wel dat je twijfelt, de mening van je ouders is vaak toch wel belangrijk.
Maar goed, het heeft geen haast toch om de piercing te zetten? Denk er gewoon nog even over na. Houd wel rekening met je (toekomstige) werk, piercings in het gezicht worden vaak niet zo gewaardeerd.

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 10 juni 2011, 18:48:07 »
Oh ja, over dat 'minder serieus nemen'.. Ik vind niet dat je aan de hand van piercings iemand wel of niet serieus kan nemen, het heeft nou niet bepaald een verband.
Je kunt ook een hersenloos wijf hebben zonder piercings, maar of zij nou serieuzer kan worden genomen dan iemand met piercings...

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 10 juni 2011, 18:51:00 »
Fossil, die ga ik écht tegen mijn ouders zeggen, over een hersenloos wijf zonder piercings.

En ik weet bijna 100% zeker dat het met mijn toekomstige werk niets uit maakt want wat ik wil gaan doen kan je ook thuis doen. Het is in de reclame maar ik hoef met niemand te praten, alleen dingen ontwerpen!

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 10 juni 2011, 18:52:42 »
En soms ben ik nogal gevoelig voor de mening van mijn ouders... Ze waren net zo blij dat ik mijn navelpiercing er uit heb gehaald, kom ik weer met nieuwe ideeën :P

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 10 juni 2011, 19:12:34 »
Haha ja is toch, een hersenloos iemand hoef je echt niet serieuzer te nemen als ze geen piercings heeft.
Maar goed, piercings hebben sowieso niks met intelligentie, serieusheid etc te maken. Alsof je een ander mens wordt, je blijft gewoon jezelf.

En ik bedoelde ook werk qua bijbaantje nu nog zeg maar, wordt afhankelijk van waar je werkt soms ook wel moeilijk over gedaan.

lauratje131994

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 10 juni 2011, 19:15:05 »
Oh haha ik begreep het dan verkeerd :P
Ik ben aangenomen bij de jumbo en er werken daar heel veel mensen die ik ken met tatts en piercings, ook meerdere piercings in het gezicht
Ze vinden het allemaal geen probleem! :D

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 10 juni 2011, 19:20:36 »
Jaa zowel je werk later alsin je werk nu :')
Maar Jumbo is er dan gewoon niet streng mee, dus dat is wel chill. Ik werk bij de AH, denk dat het daar niet zo op prijs wordt gesteld en dat ik hem er gewoon uit moet halen. M'n baas deed al moeilijk toen een meisje haar haar rood met zwart had geverfd :')

FASHi0NPASSi0N

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 10 juni 2011, 19:27:53 »
Ik heb een helix, maar van een smiley word ik bang O_O

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 10 juni 2011, 19:45:46 »
Is er nog een boeiende piercing waarvan er een foto bij kan :D

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 10 juni 2011, 19:46:38 »

Ik heb een helix, maar van een smiley word ik bang O_O

Zeker omdat hij door dat velletje heen zit :')

Kloot

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 10 juni 2011, 19:48:22 »
Wat een goede beginpost zeg! :)
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 10 juni 2011, 19:59:24 »
Thanks Kloot :)

Milou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 10 juni 2011, 20:07:51 »
Ik heb een vraagje.
Ik heb dus een smileypiercing laten zetten, maar nu door mijn werk moet ik ipv een ronde zegmaar een rechte inzetten omdat hij anders zichtbaar is.
Ik wil deze los bestellen bij alloverpiercings.
maar moet ik dan een 1.2 of een 1.6 hebben?
alvast bedankt (:
I'm fun to flirt with but not to date because I'm a psychopath

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 10 juni 2011, 20:23:57 »
Ik heb eigenlijk geen verstand van smileys maar ik gok 1.2mm (aangezien dat velletje daar nou niet supergroot is) maar er is vast iemand hier die het wel zeker weet :')