Ik heb zelf 2 vraagjes, ik heb vorig jaar november een 3e gaatje laten schieten in beide oren maar ik moest dit jaar in mei van de docent(horeca) die oorbellen uitdoen tijdens de praktijkles terwijl ik die bijna niet in of uit krijg en anders 15 min kostbare tijd verspil door met die oorbellen te kloten terwijl ik die ook kan kan afplakken, veel sneller en makkelijker, volgens hem was dat afplakken tijdrekken😑 Die leraar zegt zelf dat oorbellen die langer dan 5 mnd al in zijn gewoon uitgedaan moeten worden ipv afplakken omdat volgens hem dat gaatje na een maand al genezen is
Ik wou die oorbellen na de les weer indoen, en je kan het zeker al raden, ik kreeg hem niet meer in en het leek net alsof dat gaatje in die kleine 6 uur is dichtgegroeid en ik heb mijn tante nog laten proberen en zij kreeg het ook niet. Moet ik ze nu helemaal opnieuw laten schieten of kan ik bij een juwelier vragen of ze het met die oorbellen kunnen doorprikken?
Het zijn van die zweerknopjes met zo'n scherpe punt.
En dan heb ik nog een vraagje, ik wil ook heel erg graag een helix piercing laten schieten maar ik twijfel of ik dat binnenkort al zal doen aangezien ik (schrik niet) 3&half jaar geleden al veel research heb gedaan en weet wat ik wil, of dat het beter is dat ik nog tot mei wacht omdat ik dan eindexamens heb en naar het MBO ga en iets anders kies dan horeca.
Alvast bedankt!