Auteur Topic: Het algemene piercing topic  (gelezen 2320936 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

xSWEETHEART_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21276 Gepost op: 03 april 2019, 14:29:08 »
Ik merk dat het topic niet meer zo actief is als vroeger, helaas, maar toch een vraagje:
zijn er hier dames met een rook piercing?
Heb er vorige week eentje laten zetten en gaat allemaal goed naar mijn idee, alleen is het nog steeds pijnlijk op het stukje waar normaal gezien een forward helix zit... Nog iemand die dit had?

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21277 Gepost op: 04 april 2019, 10:45:30 »
Hey! Geen ervaring met een rook precies, maar het lijkt me best normaal dat de pijn een beetje uitstraalt. Dat had ik iig wel met andere oorpiercings. Hopelijk reageert er nog iemand die wel ervaring heeft met een rook :)

Jadat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21278 Gepost op: 11 april 2019, 07:53:10 »
Ik heb ongeveer sinds 7 maanden een kraakbeenpiercing. Eerst was het een industrial. Ik heb hem laten piercen bij een wat wij dachten goede shop, maar hij is vanaf het begin ontstoken geweest. Ik heb hem met een product dat ik daar gekregen heb schoongemaakt. Na een paar maanden ben ik naar een andere shop gegaan en ze heeft hem eens bekeken en zag dat de hele piercing verkleurd was. Ik weet niet meer precies welk materiaal het was maar er zat dus nikkel in en voor zover ik weet mag je dat niet meer piercen :) maar goed, mijn hele oor was dus opgezwollen en rood (lees: de rode vlekken liepen bijna tot m’n nek). Ze heeft er 2 losse ingezet omdat ik de hele tijd tegen de industrial aankwam en hij een soort van verschoof en omdat hij al zo boos was was dat niet heel fijn. Nu, maanden later is hij alleen maar erger geworden. Er zitten overal grote korsten, pus en bulten op. Hij doet ook echt verschrikkelijk veel pijn, ik kan hem niet eens zacht aanraken met een watje o.d. Zeezouten helpt ook niks. Ze heeft al gezegd dat ik overgevoelig kan zijn voor nikkel en dat dat hem gewoon verpest heeft. Als de korstjes er af vallen zitten er de volgende dag weer. Ik weet nog niet hoe je foto’s moet toevoegen maar het is gewoon zoveel pus en korstjes dat je de piercings amper ziet :’)   Ik zit er dus over te denken om hem eruit te halen en opnieuw te piercen in mijn andere oor. Maar het is heel ver rijden met de bus en ik wil even iemands mening horen voordat ik iets doe.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21279 Gepost op: 11 april 2019, 22:48:49 »
Ik zou er opnieuw een piercer naar laten kijken. Als zij vinden dat je ze er beter uit kan halen, zou dat maar doen. Ik raad trouwens iedereen de hygiënische oplossing spray aan van easy piercing, heb je deze al geprobeerd? Deze hielp mij bij het schoonmaken van mijn piercings, je hoeft ze dan ook helemaal niet aan te raken. Blijf je er verder wel echt vanaf? En slaap je er niet op?

Thetrue

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21280 Gepost op: 14 mei 2019, 14:45:32 »
Haii,
Ik heb een 2e gaatje laten schieten bij lucardi. Het schieten deed geen pijn maar daarna kreeg ik wel een vervelende pijn bij 1 kant vooral. Na 6 weken had ik er niet echt last meer van en na 8 weken heb ik ze geprobeerd eruit te halen maar dat ging niet omdat dat achterkantje heel vastzat. Uiteindelijk na meeega lang frunniken en trekken heeft m’n ma ze los gekregen. Toen ik nieuwe erin wilde doen deed dat  pijn maar het ging wel. 2 dagen later wilde ik er toch kleinere ringetjes in omdat dat miss minder zwaar is maar die krijg ik er niet in zo’n scherpe pijn doet het. Ik voel nu ook een soort knobbeltje aan 1 kant en het bloedde toen ik die nieuwe erin wilde doen. Dus nu doe ik ze niet meer in want die pijn is t me niet waard. Ze zijn nu dus ontstoken? En er zit geen oorbel meer in en ik lees overal dat die er wel in moet zitten omdat je t anders opsluit ofzo? Wat kan ik nu t best doen, moet ik nu ook gwn zeezouten?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #21281 Gepost op: 25 mei 2019, 11:46:25 »
Ik heb ook een tweede gaatje waarbij aan een oor het de hele tijd is ontstoken zodra ik de oorbel er in doe. Eigenlijk wil een natuurlijk oplossing hiervoor, iemand een idee wat? En helpt het om bijvoorbeeld echt zilver te kopen (geen idee of mijn echt zilver is trouwens) of beter goud?

Het is echt aan maar een kant, de andere gaat prima.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

~SUNSINE

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21282 Gepost op: 26 mei 2019, 22:16:57 »
Hoi hoi!
Ik had een klein vraagje. Heeft er iemand hier ervaring met een ashley piercing? Ik vind 'm heel erg mooi maar ik vraag me af hoe het is met eten/drinken etc? Blijf je bijvoorbeeld snel ergens achter hangen?

TessKor

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21283 Gepost op: 26 juni 2019, 01:25:52 »
Hoi allemaal!

Ik heb zo’n 10 dagen geleden een piercing in mijn tepel laten plaatsen en ben er heel tevreden over. Het enige wat mij opviel is dat er naast mijn tepel een soort van kleine blauwe plek zit die maar niet van kleur verandert. Mijn piercer zei dat dit normaal is maar niet in wat voor termijn. Begin me hier zelf een klein beetje druk over te maken. Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben? En hoe ging dat bij jullie dan, hoe lang duurde het?

Tess K

to Infinity and Beyond

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21284 Gepost op: 07 juli 2019, 00:05:07 »
Weet iemand goede piercingshops in Amsterdam of Alkmaar? Wil graag weer een nieuwe piercing erbij, maar weet niet zo goed wat goed is in Amsterdam/Alkmaar.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21285 Gepost op: 10 juli 2019, 22:09:05 »
Vind zelf Piercings Works in Amsterdam een goeie :) Alleen de piercer waar ik het liefste heen ging, werkt er niet meer. Ben helaas de naam kwijt van de zaak waar hij nu werkt.