Ik heb ongeveer sinds 7 maanden een kraakbeenpiercing. Eerst was het een industrial. Ik heb hem laten piercen bij een wat wij dachten goede shop, maar hij is vanaf het begin ontstoken geweest. Ik heb hem met een product dat ik daar gekregen heb schoongemaakt. Na een paar maanden ben ik naar een andere shop gegaan en ze heeft hem eens bekeken en zag dat de hele piercing verkleurd was. Ik weet niet meer precies welk materiaal het was maar er zat dus nikkel in en voor zover ik weet mag je dat niet meer piercen :) maar goed, mijn hele oor was dus opgezwollen en rood (lees: de rode vlekken liepen bijna tot m’n nek). Ze heeft er 2 losse ingezet omdat ik de hele tijd tegen de industrial aankwam en hij een soort van verschoof en omdat hij al zo boos was was dat niet heel fijn. Nu, maanden later is hij alleen maar erger geworden. Er zitten overal grote korsten, pus en bulten op. Hij doet ook echt verschrikkelijk veel pijn, ik kan hem niet eens zacht aanraken met een watje o.d. Zeezouten helpt ook niks. Ze heeft al gezegd dat ik overgevoelig kan zijn voor nikkel en dat dat hem gewoon verpest heeft. Als de korstjes er af vallen zitten er de volgende dag weer. Ik weet nog niet hoe je foto’s moet toevoegen maar het is gewoon zoveel pus en korstjes dat je de piercings amper ziet :’) Ik zit er dus over te denken om hem eruit te halen en opnieuw te piercen in mijn andere oor. Maar het is heel ver rijden met de bus en ik wil even iemands mening horen voordat ik iets doe.