Auteur Topic: Het algemene menstruatietopic  (gelezen 253966 keer)

charlie

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 28 februari 2012, 19:17:38 »
Ik heb altijd buikpijn en rugpijn. Ik haat ongesteld zijn.
Ben overigens wel blij dat ik kinderen kan krijgen, om het maar positief te zien! (:

faraaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 01 maart 2012, 18:47:34 »
ik heb altijd vreselijke buikpijn, en als ik dan pillen slik duurt het een tijdje voordat ze gaan werken. ook al zijn het ' speciale'  pillen voor menstruatie. maar wat ik heb geprobeerd deze maand is slikken voor de pijn begint. moment dat ike en druppeltje zag aankomen heb ik een paracetamol geslikt dus voordat de pijn begon en heeft goed geholpen.
Love kleding van stylishwear.nl ,hm,zara,mango- ben nu niet online

marelle15

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 01 maart 2012, 19:32:52 »
ik heb ook altijd vreselijk last van mn rug, maar paracetamol helpt heel goed. wel is heel irritant als je heel zwaar ongesteld bent en als ik dan word zeg maar lek ik nog hetzelfde uur door. ga meestal naar huis :D

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 01 maart 2012, 19:39:19 »
bij mij zit er verdomme maar 3 weken tussen elke ongesteldheid.
Ik was Blubber (rip) ~ Kroeltijgers zijn mijn sestra's

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 01 maart 2012, 19:51:22 »
hoi, ik ben nu gemiddeld op de 2 weken ongesteld. wat moet ik doen? wachten tot het regelmatiger word, (ik ben nog niet zo heel erg lang ongesteld) of naar de dokter?
ik was HOIHEYHAAAAAAI, maar nu niet meer

Warrior_Monster

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 01 maart 2012, 20:13:58 »

hoi, ik ben nu gemiddeld op de 2 weken ongesteld. wat moet ik doen? wachten tot het regelmatiger word, (ik ben nog niet zo heel erg lang ongesteld) of naar de dokter?

Ik zou even wachten als ik jou was.Het eerste jaar is heel onregelmatig. na de eerste keer, werd ik het 3 dagen daarna weer -_-

kimberley6878

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 01 maart 2012, 23:13:25 »

ik heb een vraag, ik ben ws voor de eerste x ongesteld geworden,
gister lag er bloed in mijn onderbroek kwam erachter nadat ik van de wc was geweest en toen ik me afveegde zat er bloed aan het wcpapiertje. De kleur in m'n onderbroek was een beetje bruin -,-
maargoed, t was echt een beetje, en in de wc lag een klodder bloed ter grote van mayonaise. Dus volgensmij ben ik ongesteld geworden?.
Alleen in het begin is je menstruatie dus niet gelijk en ik ben gewoon als de dood dat ik een x doorlek op school of ergens anders ( als ik bijv een week op kamp ga) als ik wel erger ongesteld word . Mijn vraag heeft iemand tips of iets, moet ik nu iedere dag een maandverband dragen ( oke ik weet dat dat hoeft niet maar dit is gewoon allemaal nieuw). Ik vraag het aan jullie want ik praat er gewoon liever niet met mijn moeder over ik vind dat gewoon geen fijn onderwerp. Ze weet het wel want ik heb t vanochtend gezegt en kreeg maandverband. Dat zit trouwens ook als een luier xD

sorry volgensmij stel ik me echt een beetje aan, maar even kort gezegt ik vind dit echt kut. :3

Als je daar echt bang voor bent kan je ook altijd inlegkruisjes een paar dagen voor de uitgerekende dag van je menstuatie gebruiken. Daarna wen je er wel aan.

114561

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 06 maart 2012, 17:24:44 »
Ik heb eigenlijk alleen maar bruin slijm, nooit gewoon bloed.. heeft iemand anders dat ook (gehad)? En gaat dat nog weg? (k ben nu 6 keer ongesteld geweest en 15 jaar)

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 maart 2012, 19:19:46 »
ben nu ongesteld, ben niet te genieten !@#$%^%$#@

Marion

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 06 maart 2012, 19:42:59 »
hoi meiden ik zit eigenlijk al een week met een dringende vraag!

ik ben 15 en heb mijn regels ongeveer 3 jaar, altijd zeer onregelmatig (soms 3 maand niet) nu, in dec, januari en februari heb ik mijn regels gehad dus ik dacht dat ze nu regelmatig waren, dat was altijd rond de 9de van de maand. Maar nu heb ik sinds 9 februari t.e.m vandaag mijn regels! dat is bijna een voledige maand, is dat normaal? ik heb wel al eens gehoord van een doorbraakbloeding, maar duurt dat dan zo lang? Ik ben echt bang dat ik een erge ziekte heb ofso en ik kan over zo'n dingen niet zo goed praten met men moeder (ik vind het zo genant) dus heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt!

Maudy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 maart 2012, 21:37:44 »
aleve feminax werkt echt geweldig tegen alle klachten

Maudy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 maart 2012, 21:39:37 »

hoi meiden ik zit eigenlijk al een week met een dringende vraag!

ik ben 15 en heb mijn regels ongeveer 3 jaar, altijd zeer onregelmatig (soms 3 maand niet) nu, in dec, januari en februari heb ik mijn regels gehad dus ik dacht dat ze nu regelmatig waren, dat was altijd rond de 9de van de maand. Maar nu heb ik sinds 9 februari t.e.m vandaag mijn regels! dat is bijna een voledige maand, is dat normaal? ik heb wel al eens gehoord van een doorbraakbloeding, maar duurt dat dan zo lang? Ik ben echt bang dat ik een erge ziekte heb ofso en ik kan over zo'n dingen niet zo goed praten met men moeder (ik vind het zo genant) dus heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt!

Je kan even naar de dokter bellen en zeggen hoe lang het al aan de gang is, waarschijnlijk hebben ze een grens na hoeveel dagen je even langs moet komen, heb het zelf nooit gehad, maar een collega van mij wat een keer een maand ongesteld

Marion

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 07 maart 2012, 18:15:31 »
@Swallows, okee, bedankt! ik zal eens bellen, morgen ofso als ik het durf.

ps: vandaag was het wel al minder hevig dan de voorbije weken, dus hopelijk zit ik op het einde.
« Laatst bewerkt op: 07 maart 2012, 18:16:14 door strawberrylove_ »

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 07 maart 2012, 18:16:45 »
Ik ben voor de eerste keer ongesteld geworden, eind december geloof ik. Het is nu maart en ik ben het nog niet. :o
Words like a loaded gun

BAANAAAAN

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 07 maart 2012, 18:37:21 »

Ik ben voor de eerste keer ongesteld geworden, eind december geloof ik. Het is nu maart en ik ben het nog niet. :o

Maak je niet druk, meid, dat kan heel lang duren, is heel normaal :).

M.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 07 maart 2012, 21:39:54 »

Haha, maak je geen zorgen :) Ik had na de 1e keer ook een tijdje er tussen, en het is nu na een jaar nog steeds niet helemaal regelmatig.
Just a girl in love

Velours

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 07 maart 2012, 22:09:01 »
Ik heb ook een vraagje, het is nogal raar en eigenlijk niet zo belangrijk.

Ik heb al ongeveer 3 jaar mijn regels.
Normaal heb ik ze zo'n 6-tal dagen, en dan stopt het gewoon.

Maar de laatste 2 keer kreeg ik ze 1 dag, dan een dag of twee niet meer, en dan af en toe een heel klein beetje. (Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

Weet iemand hoe dit komt? Ik vind het nogal irritant, omdat ik nu al 2 weken met een maandverband rondloop.

Somnium

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 07 maart 2012, 22:15:00 »
Ik heb serieus 2 jaar lang hele onregelmatige menstruaties gehad, echt om de 2/3 maanden, nu heb ik 9 maanden lang het heel regelmatig gehad, op de 2 dagen nauwkeurig, en afgelopen maand was ik 10 dagen te laat.
Ik was eigenlijk best wel in de stress, ik kan op geen enkele manier zwanger zijn, maar het is toch wel fijn om te weten dat je lichaam iig werkt zoals het hoort :')
Nu ben ik er minder blij mee overigens, buikpijn heeft toegeslagen.
The sun is up, the sky is blue. It\'s beautiful and so are you --- Tumblr. --- Ik was Indefenitely :)

Bente

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 07 maart 2012, 23:30:10 »
Sinds mn 11e ben ik t. Ik heb wel altijd knallende buikpijn, dus meestal leef ik een paar dagen op ibuprofen (niet goed, i know).

Hebben meer meiden dat de ongesteldheid lang duurt? Dus 4-5 heftige dagen, en dan nog 3-4 licht (bruin spul etc)?
Quanto altius ascendit homo, tanto altius cadit.

E

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 08 maart 2012, 00:30:09 »
x
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2013, 22:14:11 door littlebunny »
Well, this day was a total waste of make-up.

Posterus

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 08 maart 2012, 07:49:59 »

Sinds mn 11e ben ik t. Ik heb wel altijd knallende buikpijn, dus meestal leef ik een paar dagen op ibuprofen (niet goed, i know).

Hebben meer meiden dat de ongesteldheid lang duurt? Dus 4-5 heftige dagen, en dan nog 3-4 licht (bruin spul etc)?

dat heb ik ook een keer gehad ja, de eerste 4 dagen was het echt enorm heftig, daarna 5 dagen licht. echt heel erg vervelend maar gelukkig heb ik tegenwoordig gewoon weer 6 dagen! dus ik denk dat het vanzelf goed zal komen, anders kan je misschien een keer naar de dokter.
Drawn by the light

ikvindjelekker

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 08 maart 2012, 15:32:41 »
Ik ben nog nooit zo erg ongesteld geweest als nu. Ik ging naar de badkamer toen ik uit bed kwam en deed mn joggingsbroek uit, ik had notabene een tampon in en mn hele benen zaten onder & daarna ook de hele badkamer, heb 10 min staan schoonmaken.. Het leek wel alsof er iemand dood was gegaan. :')

Oké to much information haha maar 't ergste is nog dat alle tampons & maandverbandjes op zijn, net nu mehhh...
« Laatst bewerkt op: 08 maart 2012, 15:33:36 door perfectnezz »

ikvindjelekker

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 08 maart 2012, 15:34:41 »
Ohja en ik ben zo'n erge vreetschuur nu, het is echt abnormaal wat ik allemaal naar binnen werk.. En dat terwijl ik juist wil afvallen, uggggh feel terrible

Deliphine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 08 maart 2012, 15:40:48 »
Zijn er hier nog meer mensen die tijdens hun menstruatie last hebben van loze aandrang?

juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 08 maart 2012, 17:42:50 »
ik heb de eerste dagen van m'n menstruatie echt erge buikpijn @#khlfa%
have a happy period. nee dus