Auteur Topic: Het algemene haarverf topic  (gelezen 837183 keer)

ANTIMATTER

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 01 april 2010, 16:50:09 »

ik heb nu donkerbruin haar, maar ik ben van mezelf donkerblond en ik wil dit graag terug. als ik m'n haar nu verf met middenblond oid (zo'n pakje), en dit vaker doe kan ik zo m'n kleur weer ongeveer terugkrijgen? of is de kans groot dat ik oranje haar krijg hierdoor?

Ik denk niet dat dit gaat lukken, misschien kun je beter bleken met ik weet niet precies hoveel % en dan gewoon blond eroverheen verfen die op je eige haarkleur lijkt.

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 01 april 2010, 17:37:21 »

[...]

Ik denk niet dat dit gaat lukken, misschien kun je beter bleken met ik weet niet precies hoveel % en dan gewoon blond eroverheen verfen die op je eige haarkleur lijkt.

Dan krijg je denk ik helemaal nooit meer je eigen haarkleur terug.
Dit moest ik ook doen toen ik mijn haar bruin had geverfd om het weer terug blond te krijgen. En toen was het mijn eigen kleur lichtblond en het groeit nu donkerblond uit.
Ik ben nu dus gedoemd om altijd mijn haar te blonderen als ik het in mijn eigen oorspronkelijke haarkleur wil hebben.

Janine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 01 april 2010, 17:45:34 »
Pure henna slaat niet groen uit, het groene komt van metalen die erbij toegevoegd zitten zegmaar. ;)
En een pakje kost maar 3eu. Het moet wel vreselijk lang intrekken, een uur of 2 dacht ik..
Ik denk dat ik het idd toch maar gewoon zwart ga verven, ben van mezelf toch al bijna zwart, en dan is het uitgroei-verschil ook niet zo groot als nu.
Toch bedankt. ;)

Sophieee_x

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 01 april 2010, 20:57:28 »

[...]

precies hetzelfde hier! ik heb donkerblond haar en ik wil het zó graag die kleur, maar ben zo bang dat het dan groen wordt XD iemand ervaring met haar lichter verven?

Je kan het beter maar 4 tinten laten afwijken van je eigen haarkleur, en sowieso bij de kapper laten doen! Die geeft altijd het beste advies natuurlijk ;)

marieke

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 01 april 2010, 21:07:39 »

[...]

En heb je je aan de achterkant van het pakje gehouden dan? Want daar staat bij mij altijd de verschillende tinten van je eigen haarkleur ongeveer en dan hoe lang het moet blijven zitten?

Anders snap ik ook niet hoe het komt haha:P

helemaal aan gehouden en toch zo donker.. heel bijzonder !

Xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 02 april 2010, 08:15:56 »

Ik heb mijn haar zondag "geverfd" met een kleurspoeling van 28 wassingen, nou ik schrok me dood toen ik het uitspoelde het was bijna zwart! Terwijl ik L'oreal casting creme gloss 623 caffe latte had genomen. En dat leek me nou niet een kleur die zó donker zou worden.. Ik heb het nu zo'n 10 keer gewassen en het is nu donkerbruin, maar echt op de kleur van het pakje lijkt het niet. Gelukkig staat het wel en is het niet onnatuurlijk.

Ik heb trouwens gehoord dat ondanks de 28 wassingen je het véél lange blijft zien, klopt dat?

Heb ik ook gehad!
Ik wilde chocoladebruin, (ik dacht trouwens ook dat het een spoeling was, dat bleek het later dus weer niet te zijn) maar het kwam er pikzwart met een paarse gloed uit.
Dat is natuurlijk totaaaal niet wat ik wou.
Maar na een paar keer wassen werd het wel een hele mooie kleur.
Ik heb het nu nog steeds, wel met een mega uitgroei, maar ik laat het er helemaal uitgroeien.
En het blijft idd altijd langer zitten dan wat er word gezegd.
dance the night away, live your life and stay out on the floor x

pentagrams

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 02 april 2010, 09:26:00 »

[...]

Heb ik ook gehad!
Ik wilde chocoladebruin, (ik dacht trouwens ook dat het een spoeling was, dat bleek het later dus weer niet te zijn) maar het kwam er pikzwart met een paarse gloed uit.
Dat is natuurlijk totaaaal niet wat ik wou.
Maar na een paar keer wassen werd het wel een hele mooie kleur.
Ik heb het nu nog steeds, wel met een mega uitgroei, maar ik laat het er helemaal uitgroeien.
En het blijft idd altijd langer zitten dan wat er word gezegd.

Ik wilde het ook chocoladebruin, maar het sloeg rood uit bij mij! Liep ik met een kop rood haar, wat trouwens totaal niet bij mij staat.. Ik heb het ook uit laten groeien, maar je kan ook een antiroos shampoo van bijv. head&shoulders kopen, dat verbleekt de verf ook..
~ Godzillionaire ~

JohnnyBGoode

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 03 april 2010, 16:25:53 »
Ik zit nu met mn hoofd in de blondeer!
Het prikt wel een beetje, maar niet ondraaglijk veel ofzo
Het was erger toen het bij de kapper werd gebleekt.
The only thing worse than being talked about is not being talked about.   - Oscar Wilde

L.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 03 april 2010, 16:29:10 »
haha ik heb zo gelachen me zus wilde zelf haar,haar verven met gewoon zo'n pakketje chocolade bruin is ze klaar schreeuwt mama het is zwart nu ben ik net een gotic :o
LIVE,LAUGH,LOVE

JohnnyBGoode

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 03 april 2010, 16:37:32 »

Zo ziet het er nu uit!
Geel bij de uitgroei
En lichtblauw bij de rest
Ja mn haar was eerst blauw, ligt niet aan de blondeer ofzo hoor x]
ik vind het zo grappig dat je het zowat lichter zíet worden
The only thing worse than being talked about is not being talked about.   - Oscar Wilde

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 03 april 2010, 18:52:46 »

[afbeelding]
Zo ziet het er nu uit!
Geel bij de uitgroei
En lichtblauw bij de rest
Ja mn haar was eerst blauw, ligt niet aan de blondeer ofzo hoor x]
ik vind het zo grappig dat je het zowat lichter zíet worden

&het eindresultaat? :D

JohnnyBGoode

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 03 april 2010, 19:04:52 »
Ja het is nog steeds lichtblauw
Maar het is wel een stuk lichter geworden, en ik ga het morgen toch rood verven dus dan valt het niet meer op hopelijk
Hier is een foto:

Het zit nogal verrukt omdat ik het net gefohnd had.
Oh en even voor de vergelijking
Dit was hoe het was voordat ik het vanmiddag ging bleken

En dit was hoe het eruit zag toen het net was geverfd het was wel al veel verbleekt in de tussentijd

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 04 april 2010, 18:55:21 »
Oeh dat donkerblauw staat je mooi!
Hoop dat het rode lukt voor je, want nouja, blauw en rood wordt paars haha.

thistleandweeds

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 04 april 2010, 21:20:55 »
Ik heb een paar maanden geleden mijn haar bruin laten verven met een kleurspoeling, maar deze gaat er niet meer uit! Heb al anti-roos shampoo geprobeerd maar het werkt niet! Ben later naar de kapper geweest om om raad te vragen maar die zei dat het er niet uit kon en heb er toen weer over heen laten verven (weer met kleurspoeling). Maar nu wil ik mijn eigen kleur weer terug maar van bruin naar blond gaan is volgens mij niet zo makkelijk. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
and I'm on my knees and the water creeps to my chest.

kuijpersz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 04 april 2010, 21:27:22 »

Goed idee!
Ik ga zaterdag mn haar ontkleuren
Maar er staat op de verpakking
Dat de kans dat je een allergische reactie krijgt groter is als je een tattoo hebt
Weet iemand of dit ook echt zo is, en zoja, hoe dit komt? Want ik heb namelijk een tattoo, en ik heb geen zin om met een kapotte hoofdhuid rond te lopen.

Ik heb ook en tattoo en ontkleur me haar zeker wel 3 keer per jaar en heb nooit ergens last van gehad.

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 04 april 2010, 22:07:46 »

Ik heb een paar maanden geleden mijn haar bruin laten verven met een kleurspoeling, maar deze gaat er niet meer uit! Heb al anti-roos shampoo geprobeerd maar het werkt niet! Ben later naar de kapper geweest om om raad te vragen maar die zei dat het er niet uit kon en heb er toen weer over heen laten verven (weer met kleurspoeling). Maar nu wil ik mijn eigen kleur weer terug maar van bruin naar blond gaan is volgens mij niet zo makkelijk. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?

Ik heb toen ook mijn haar bruin geverfd en dat ging er superlangzaam uit. Heb het toen terug laten blonderen naar mijn eigen haarkleur(echt superlicht blond haar) en het is tot op de dag van vandaag nog niet terug in mijn eigen haarkleur. Het groeit bij mij namelijk donkerblond uit.
Ik denk dat ik gedoemd ben om de rest van mijn leven mijn haar te laten blonderen, wil ik mijn eigen haarkleur hebben >.<

Dus als iemand zegt, daar ben je niet tot gedoemd, GRAAG!

myvampirediary

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 04 april 2010, 22:23:51 »
Ik verf mn haar niet, maar soms weleens bruine plukjes dr in!

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 11 april 2010, 09:27:10 »
up!

Anonymous

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 17 juli 2010, 14:49:47 »
Ik heb twee vragen :

1. Mijn haar is zwart geverfd op dit moment, maar ik begin de kleur moe te worden. Nou vroeg ik me af, kun je zwarte haarverf er helemaal uit krijgen met anti roos shampoo?
2. Ik ben op zoek naar felle kleuren haarverf, alleen ik kan tot nu toe alleen nog maar semi permanente vinden. Kun je ook ergens felle haarverf krijgen die wel permanent is?

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 17 juli 2010, 16:06:30 »
Vraagje; Heeft er iemand enig idee hoe ik mijn haar blauwzwart krijg? Zwart met een blauwe gloed dus? Met welke haarverf die je in de winkel kan kopen?

De kleur blauwzwart van Garnier Nutrisse en Brillance van Schwarzkopf helpen niet haha.
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Rachel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 17 juli 2010, 16:12:16 »

Ik verf m'n haar standaard elke zoveel maanden van m'n eigen donkerblonde kleur naar donkerbruin. Dus echt leuk vind ik het niet, het is een gewoonte.

Precies hetzelfde als bij mij ^^
ik meen het

Anonymous

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 17 juli 2010, 16:21:19 »
Oh my Lord!

Anonymous

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 17 juli 2010, 16:22:28 »

Ik heb twee vragen :

1. Mijn haar is zwart geverfd op dit moment, maar ik begin de kleur moe te worden. Nou vroeg ik me af, kun je zwarte haarverf er helemaal uit krijgen met anti roos shampoo?
2. Ik ben op zoek naar felle kleuren haarverf, alleen ik kan tot nu toe alleen nog maar semi permanente vinden. Kun je ook ergens felle haarverf krijgen die wel permanent is?

ANSWER:
1. Nee kan niet, omdat zwart een te diepe kleur is. Je moet het eerst blonderen voor je een ander kleur wilt.
2. - (don't know) -

Jee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 17 juli 2010, 16:28:54 »

Vraagje; Heeft er iemand enig idee hoe ik mijn haar blauwzwart krijg? Zwart met een blauwe gloed dus? Met welke haarverf die je in de winkel kan kopen?

De kleur blauwzwart van Garnier Nutrisse en Brillance van Schwarzkopf helpen niet haha.

Ja, ik had dit eens gedaan met een kleuring dat er na een x aantal keer wassen eruit ging, maar het bleef er vele langer in hoor maar ik kan effe niet meer op het merk komen .

Voor de mensen die hun haar blond willen verven heb ik een hele goede aanrader Belle Collor van garnier is heel goed.

Ik heb men haar ook al in verschillende kleuren geverft (ik heb normaal gezien donkerblond/lichtbruin haar) maar heb al: rood, oranje, paars, donker bruin, zwart, zwart met blauwe gloed gehad, maar nu blijf ik mijn haar blond kleuren en ik zweer bij Belle Collor XD
* You can make me weak with your smile, and tonight the devil wins my soul

Ohmaquillage

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 17 juli 2010, 21:18:00 »
Heee.
ik heb nu balyage in m'n haar; ( blond )
maar ik wil het terug bruin.

Echte haarverf of kleurspoeling?
Never  give up trying do to what you really want to do. Where there is love and inspiration you cannot go wrong.