Fijn dat dit topic er nu ook eindelijk is!
Aan het einde van de dag doe ik het volgende:
Ik gebruik een tube ''make-up remover & creme Cleansing 2 in 1 milde reiniging en verzorging voor de ogen en het gezicht (droge en gevoelige huid)'' van het Kruidvat eigen merk om mijn make-up eraf te halen (watjes van Kruidvat).
Daarna was ik mijn gezicht met koud water en een washandje om alle restjes eraf te halen en droog het voorzichtig met een handdoek.
Normaal gebruik ik dan een dagcreme (ja, dagcreme, ik gebruik deze gewoon als dag- en nachtcreme), namelijk Garnier Essentials hydrating day care (groen potje, met druiven extract, voor de normale tot gecombineerde huid). Maarrrr deze is nu alweer een tijdje op en ik heb nog geen tijd gehad om nieuwe te halen. Ik denk dat ik deze week maar weer eens de aloë vera creme van Dr. Organic ga halen (De Tuinen), merk dat mijn huid toch best wel erg droog aan het worden is en deze heeft vorig jaar goed geholpen.
Verder gebruik ik heel af en toe de scrub van Essence (alleen in het weekend eigenlijk, ik zit op kamers en die scrub staat in m'n ouderlijk huis). Vind hem niet heel geweldig eigenlijk, hij verdeelt niet zo fijn over je gezicht.
Zo nu en dan gebruik ik ook wel een maskertje, maar dat is elke keer een andere. Meestal Dr. van der Hoog of Montagne Jeunesse.
Als ik een puistje heb, probeer ik er zoveel mogelijk vanaf te blijven en het schoon te houden. Ik stip 'm aan met de tonic depper ''Get Down'' van Hema (vooral ook omdat ik die van garnier etc. altijd zo duur vind). Daarnaast gebruik ik af en toe Nivea Visage pure effect stay clear zuiverende tonic.
Edit: omdat ik al vaker droge plekken rond mijn ogen heb gehad, gebruik ik ook een lichte oogcreme. Deze komt van Kruidvat (eigen merk): oogcontourcreme met aloe vera en abrikoos, voor de droge en gevoelige huid. Ik gebruik deze vooral als het rondom mijn ogen een beetje strak voelt.
En dat is het eigenlijk wel!