Auteur Topic: Het algemene gezichtsverzorging topic  (gelezen 110983 keer)

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 18 november 2013, 21:25:06 »
hm ik begin nu toch wel mijn twijfels te krijgen, de kleurtjes van die clarisonic zijn wel heeeeel leuk. :')

I know right? :')
Parlez-vous een beetje Henk? #teamciteer

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 18 november 2013, 21:26:32 »
I know right? :')

ja totdat ik de prijs voor de borstelkoppen weer even bekeek.  laughing7.

dan ga ik toch voor deze:
It's all ogre now | Marrr ik denk gewoon paprika

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 18 november 2013, 21:28:26 »
@Cupcake. Volgens mij maakt het niet uit wat voor temperatuur het water is. Hij hij verandert snel in een soort melkachtige substantie dus hij gaat er makkelijk van af. Hij plakt ook totaal niet ofzo.
Okay, dankje! Binnenkort maar langs The Body Shop!
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 18 november 2013, 21:28:34 »
Ingrediënten van Embryolisse lait creme concentré:

AQUA. PARAFFINUM LIQUIDUM. STEARIC ACID. GLYCERYL STEARATE. TRIETHANOLAMINE. CERA ALBA. CETYL PALMITATE. BUTYROSPERMUM PARKII. STEARETH-10. POLYACRYLAMIDE C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH-7. PROPYLENE GLYCOL, HYDROLYZED SOY PROTEIN, ALOE BARBADENSIS. 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL. TROPOLONE. PARFUM.

Stelt niet veel voor. Voor door de minerale olie hoog in de lijst. En isopraffin is een soort gelijk ingrediënt. Was er wel teleurgesteld door. Omdat het zo duur is zou ik verwachten dat zo'n goedkoop product als minerale olie er niet in zou zitten.

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 18 november 2013, 21:28:54 »
Ik heb net sinds twee weken mijn gezichtsverzorging totaal aangepast, maar mijn huid is er nog niet zo van opgeknapt dus ik wacht nog even met het hier te posten. Vind het stiekem altijd wel interessant wat voor routines andere mensen hebben.

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 18 november 2013, 21:30:40 »
Ik zit er aan te denken om deze een keer uit te proberen, ik dacht dat ie veel duurder was, maar het valt wel mee:

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 18 november 2013, 21:30:47 »
Ja die borstelkoppen van de Clarisonic zijn wel prijzig ja. Maar als je er 3 maanden mee kan doen als je 'm 2 keer per dag gebruikt, vind ik het opzich meevallen. En waarschijnlijk ga ik hem alleen 's avonds gebruiken. Dus gaan die dingen nog langer mee. Beetje piekeren.

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 18 november 2013, 21:31:21 »
Ik zit er aan te denken om deze een keer uit te proberen, ik dacht dat ie veel duurder was, maar het valt wel mee:

Ja! Die wil ik ook. En de prijs valt best mee. Ga hem waarschijnlijk binnenkort ook aanschaffen.

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 18 november 2013, 21:35:12 »
oh weet iemand dus hoe je je vette huid weg kan krijgen want ik heb het al jaren en nikshelpt ik word er helemeal ziek van
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 18 november 2013, 21:35:30 »
Ja die borstelkoppen van de Clarisonic zijn wel prijzig ja. Maar als je er 3 maanden mee kan doen als je 'm 2 keer per dag gebruikt, vind ik het opzich meevallen. En waarschijnlijk ga ik hem alleen 's avonds gebruiken. Dus gaan die dingen nog langer mee. Beetje piekeren.
Ik zou toch ze wel elke 3 maanden vervangen. Het is namelijk niet alleen dat de borstel slijt, maar er blijft ook altijd vuil in de borstel achter wat er niet altijd uit komt met het wassen ervan. Je zou het wel iets langer kunnen gebruiken, maar ik denk als je ze veel langer gaat gebruiken dat het dan eerder een negatief effect gaat hebben op je gezicht.
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 18 november 2013, 21:35:51 »
Heb trouwens geen goede dingen gehoord over Philosophy Hope in a Jar. Iedere 'bekende' blogger is echt tevreden over maar bij reviews op makeupally.com zijn er ook veel mensen er niet tevreden over en is hij niet zo speciaal. Heeft iemand hier ervaring met deze crème?

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 18 november 2013, 21:36:56 »
oh weet iemand dus hoe je je vette huid weg kan krijgen want ik heb het al jaren en nikshelpt ik word er helemeal ziek van

dat ding wat ik net postte boven jouw post haha

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 18 november 2013, 21:37:09 »
Ik zou toch ze wel elke 3 maanden vervangen. Het is namelijk niet alleen dat de borstel slijt, maar er blijft ook altijd vuil in de borstel achter wat er niet altijd uit komt met het wassen ervan. Je zou het wel iets langer kunnen gebruiken, maar ik denk als je ze veel langer gaat gebruiken dat het dan eerder een negatief effect gaat hebben op je gezicht.

Ja. Dat weet ik. Niet langer dan 3,5 maand ofzo. En ik zou hem na het gebruiken wassen met antibacteriële zeep.

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 18 november 2013, 21:38:52 »
zal ik die pore refiner bestellen? mijn neus glimt altijd enorm

Sargasso

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 18 november 2013, 21:56:50 »
Ik heb een klein flesje Purity Made Simple cleanser. Ik vind hem eigenlijk niet heel speciaal :') Ben meer tevreden met mijn TBS Silky Cleansing Oil.
There's always a siren singing you to shipwreck.

Lexi

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 18 november 2013, 23:51:33 »
's Ochtends en 's avonds reinig ik mijn huid meestal met puur rozenwater, en dan gebruik ik altijd een stuk of 3, 4 crèmes aangezien ik een heel droge/vochtarme huid heb.
Overigens, voor als iemand heel toevallig van plan was deze te kopen; ik heb laatst Biodermal nachtcrème voor vochtarme huid gekocht, en deze werkt (bij mij dan) dus echt voor geen meter. Ik raad hem heeel sterk af. (Ook zit er een heel ranzig luchtje aan, maar dat terzijde :'))
Wel raad ik de Biodermal PCLE-creme aan, deze is best duur, maar werkt perfect voor een droge huid :)

Captaincrunch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 19 november 2013, 00:50:54 »
Iemand ervaring met "Good Things"?
http://www.goodthingsbeauty.com/

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 19 november 2013, 01:04:51 »
Wat ik gebruik is:

Hyperallergene crème:

En natuurlijk heb ik nog heeel veel andere gezichtsproducten. Als ik meer tijd heb zal ik meer plaatsen.
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 19 november 2013, 07:21:41 »
Ik heb een klein flesje Purity Made Simple cleanser. Ik vind hem eigenlijk niet heel speciaal :') Ben meer tevreden met mijn TBS Silky Cleansing Oil.

Maar is hij wel zacht voor de huid?

Daelorian

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 19 november 2013, 07:43:09 »
Heeft iemand ervaring met zo'n clarisonic borstel?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 19 november 2013, 15:12:45 »
Om make-up eraf te halen: Kokosolie
Maskertje: Water met zeezout
Nachtcreme: Soms Bepanthen voor de rode vlekken
Dagcreme: Heel slecht en eigenlijk kan mn huid er niet zo goed tegen maar ik gebruik Ganier bb creme. Tegen de rode vlekken :(
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

confession

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 19 november 2013, 15:15:08 »
ZWITSAL OP 'T WANGETJE. <3

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 19 november 2013, 17:02:30 »
Ohja. Kokosolie is ook een fijne make-up remover.

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 19 november 2013, 17:03:28 »