Auteur Topic: Het algemene gezichtsverzorging topic  (gelezen 145778 keer)

babyonlinedress

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1625 Gepost op: 03 augustus 2020, 10:16:50 »
bei uns babyonlinedress.de在线上的网页。
https://www.babyonlinedress.de/s/brautkleider-16.html

KaithlynMoore

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1626 Gepost op: 22 september 2020, 12:34:25 »
Hey meiden,

Omdat er nog geen algemeen topic was voor alle soorten gezichtsverzorging behalve voor acne open ik nu dit topic!

Hier kan alles besproken worden over gezichtsverzorging:

crèmes
toners
serums/olie
reiniging
maskers
Reinigings borstels zoals de Clarisonic, Silk 'n Sonic, Philips Visapure

En alle andere producten die daar onder vallen!

De KONJAC sponge. Konjac wordt al 1500 jaar in Japan en Korea gebruikt als medicijn. De hydraterende, alkalische plantvezel wordt ingezet in de strijd tegen onzuiverheden, talg en hersteld de zuurtegraad van de huid. De sponsen bevatten ook nog ijzer, fosfor, koper, zink, vitamine A, vitamine E, vitamine D, vitamine B1, vitamine C en foliumzuur. Konjac Sponges zijn er in verschillende varianten waardoor er voor ieder huidtype een geschikte sponge te vinden is.

De Konjac sponges zijn 100% natuurlijk, 100% biologisch en pH neutraal. Ze mogen dagelijks gebruikt worden en kunnen met of zonder reiniger worden gebruikt. Gebruik je een reiniger denk er dan aan dat je niet te veel gebuikt want de spons zorgt voor een overvloed aan ‘schuim’.

Grijs: The Original Pure Konjac Spons is gemaakt van niets anders dan Konnyaku plantenwortels.

Rood: Franse Rode Klei helpt bij een droge, gevoelige huid of rijpe huid. Rode klei reinigt de huid en het versnelt het herstelproces. De bloedsomloop verbetert en rimpels vervagen.

Roze: Franse roze klei is goed voor de gevoelige en droge huid. Helpt bij het verwijderen van onzuiverheden en is geschikt voor het verjongen van de huid die veel te lijden heeft gehad. Ook geschikt voor de huid wat vaak verband in de zon.

Groen: Geschikt voor een normale tot gecombineerde huid of bij een vette T-zone. Franse groene klei absorbeert namelijk vuil, talg en bacteriën, terwijl de poriën zachtjes gereinigd worden.

Zwart: Geschikt voor de vette huid met puistjes en mee-eters. Bevat houtskool en mineralen die zorgen voor het verwijderen van overtollige talg.

Wit: Speciaal voor baby's. Bevat geen chemicaliën of gifstoffen en reinigt heel zacht. Dus ook geschikt als je een super-super gevoelige huid hebt.

Sites voor skincare (ook natuurlijk):

besopure.nl
iciparis.nl
douglas.nl
detuinen.nl
paulaschoice.nl
thebodyshop.nl

Dus kom maar op met vragen, suggesties of je skin care routine!

Have fun!

igenlijk maak ik me de laatste tijd echt zorgen over mijn ruwe huid, en ik wil geen chemische oplossingen toepassen. Als er kruidengeneesmiddelen zijn, worden deze zeer op prijs gesteld.

Bellebrbnt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1627 Gepost op: 02 november 2020, 10:50:37 »
@KaithlynMoore voor mijn skincare routine gebruik ik een daycreme en faceserum met CBD. CBD is een natuurlijk ingrediënt en komt vanuit de hennepplant. Misschien is dit wel iets wat je zoekt.

Ik heb het linkje van de website toegevoegd waar ik mijn producten bestel mocht je nieuwsgierig zijn  :)