Auteur Topic: Het algemene gezichtsverzorging topic  (gelezen 111413 keer)

SUGA

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1600 Gepost op: 21 mei 2018, 14:21:20 »
ik vroeg mij af of er daarom meiden zijn die ook zo'n routine hebben en die tips voor mij hebben om het een beetje budget proof te houden. zijn er ook producten die je evt. zou kunnen skippen? ik heb niet een super onzuivere huid, af en toe een paar rode vlekjes/puistjes. wel heb ik enorme donkere kringen onder mijn ogen (vooral in de richting naar mijn neus toe, daar is het het allerergste). verder heb ik een vrij normale huid, het is alleen af en toe wat vettiger rond mijn t-zone.

Haii! Ik doe zelf heel veel aan de koreaanse skincare routine. Ik zal je even mijn routine showen:
 Ochtend
- Een gel cleanser: ik gebruik zelf de Low PH Good Morning Cleanser van COSRX
- Toner: Ik heb in een flesje groene thee met rozenthee gemixt en dat spray ik dan op mijn gezicht. (Idk of dat goed is maar oke)
- Serum: Vitamine C Drop van Klairs. Maar je kunt ook gewoon een alternatief vinden.
- Dagcreme: ik gebruik de roze Neutrogena moisturizer (Mag ook andere natuurlijk)
- SPF: Eentje van de Rituals. Maar je kunt altijd een andere goedkopere vinden van bijv Nivea.
- Face Mist (hoeft nie perse)

Avond
- Oil cleanser: Clean it zero. Ik heb heel lang zitten twijfelen omdat het best prijzig is. 24 oi volgens mij, maar het is het waard. Je kunt een maand of 2/3 met zo'n potje.
- Dan weer de gel cleanser
- Foam cleanser; een foam cleanser van de hema doet ook heel wat tbh, ik gebruik de snail foam cleanser van de Secret Key.
- soms een scrub, de groene neutrogena.
- dan weer een toner
- serum en de moisturizer.

Een a twee keer per week gooi ik ook nog een sheet mask over mijn gezicht want die zijn goddelijk.
Je hoeft natuurlijk niet alles koreaans te hebben qua producten. Maar als je toch voor de koreaanse producten wil gaan kun je ze bestellen op littlewonderland.nl of yesstyle.com .

Ampulletjes en oogcreme doe ik niet aan. Hopelijk heb je wat aan mijn verhaaltje van hierboven haha!
Mijn huid is heel strak geworden, al na een week van mijn routine. MAAR! Het is het waard!

.x
'In this gray city, there’s stale air and coldness contaminating the rotten brains and spines.' ~ Wake Me Up - B.A.P

Nolleke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1601 Gepost op: 07 juni 2018, 12:08:35 »
Ediit mod: reclame
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2018, 11:19:45 door Pizzagoras »

mary rosie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1602 Gepost op: 11 juni 2018, 08:30:14 »
Edit mod: reclame
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2018, 11:20:17 door Pizzagoras »

kersy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1603 Gepost op: 12 juni 2018, 19:47:58 »
Hoi, Mijn beauty geheim: de producten van Caudalie:vinoperfect. Ik had veel last van zonnevlekjes en grote porien en dank zij het serum van vinoperfect, zijn ze nu veel lichter, waardoor mijn huid meer straalt; :bounce:

Helga

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1604 Gepost op: 18 juni 2018, 15:57:20 »
Ik gebruik momenteel ook Vinoperfect van Caudalie. Mijn huid voelt fisser en zachter aan door de Essence. Zalig! Het Serum zou de vlekjes moeten laten verdwijnen helaas is dit bij mijn nog niet het geval. Ik blijf nog even proberen.

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1605 Gepost op: 02 juli 2018, 09:55:33 »
Ik ben opzoek naar een budget creme voor de vette, onzuivere huid. Liefst niet duurder dan 15 euro. Iemand ideeën?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #1606 Gepost op: 02 juli 2018, 11:27:58 »
^Voor overdag of snachts?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

km.brls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1607 Gepost op: 03 juli 2018, 18:33:54 »
In de ochtend was ik mijn gezicht doordeweeks gewoon met koud water , en smeet een dag crème op van balea.

In de avond, haal ik mijn mascara er eerst af met de Kruidvat 2phases oogmakeup remover. Daarna gebruik ik een tonic van de Balea. Eventuele puistjes stip ik aan met salicylzuur (?) of sudocreme. Ook smeer ik dan een crème van Balea op.

Als ik veel tijd heb in de avond, doe ik eerst hetzelfde wat ik net gezegd heb, en dan pak ik een scrub van Garnier (met houtskool) dit wrijf ik goed in en was er daarna met lauwwarm water af. Daarna pak ik van Balea de Gezichtsfoam, ik heb zelf de blauwe. Dit masseer ik in of ik pak mijn gezichtsborstel van de action. Ook dit was ik met lauwwarm water af. Als ik zin heb doe ik een masker op, ligt eraan welke ik in huis heb en welke ik op wil doen. Als dit is opgedroogd , dan haal ik het er af. Hierna doe ik een crème op, en stip ik eventuele puistjes/vlekjes/bultjes aan met sudocreme.

Snorlaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1608 Gepost op: 05 juli 2018, 15:21:54 »
Ik ben opzoek naar een budget creme voor de vette, onzuivere huid. Liefst niet duurder dan 15 euro. Iemand ideeën?

Dit zoek ik ook nog steeds! In mijn geval voor overdag :)

Ika

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1609 Gepost op: 08 augustus 2018, 21:00:06 »
Het is niet echt voor je gezicht maar ik had door de hitte en chloorwater mijn lippen gescheurd en ik heb de ideale lippenbalsem gevonden. De SOS intensive repair. Het ruikt heel fris en mijn lippen waren na 1 dag al minder geïriteerd. en het kostte maar 1,50.🤑

Ik kon geen andere topic vinden maar ik moest het toch delen.😅

fitysa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1610 Gepost op: 10 augustus 2018, 19:13:19 »
Bijna geheel mijn skincare bestaat uit producten van Jetske Ultee. Ik gebruik dit nu ongeveer voor bijna een jaar en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien. Ik heb al sinds ik klein ben een extreem gevoelige huid wat zit uitte in onder anderen eczeem. In de puberteit heb ik ook te maken gehad met acne en een extreem vette huid.

Sinds ik van producten veranderd ben, zie ik duidelijk verschil. Af en toe nog een puistje en mijn huid wordt nog steeds wel wat vetter gedurende de dag, maar niet zo erg dat ik mij eraan stoor. Op het moment ben ik verder aan het kijken naar andere (het liefst zo natuurlijk mogelijk) producten die mijn huid ook kan verdragen. De producten van Jetske zijn helaas best prijzig, vandaar dat ik aan het kijken ben wat er verder op de markt te verkrijgen is.

's Ochtends was ik mijn gezicht met de cleanser van Jetske Ultee en daarna breng ik een exfoliant aan met daaroverheen een moisturizer. Ook allemaal van Jetske.
Onder mijn ogen smeer ik de 100% pure coffee bean caffeine eye cream.

's Avonds was ik wederom mijn gezicht met dezelfde cleanser en breng ik vervolgens het vitamine C serum van Jetske aan. Dat is echt heerlijk spul.

phamyen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1611 Gepost op: 16 augustus 2018, 06:43:31 »
thanks you

hgkjlkl

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #1612 Gepost op: 17 augustus 2018, 10:28:23 »
Wat mij heeft geholpen is vrijwel niks gebruiken. Ik was 's ochtends mijn gezicht met water, smeer eventueel een zonnebrand voor de gevoelige huid (probeer zo natuurlijk mogelijk). 'S avonds was ik mijn gezicht met water en als mijn gezicht droog is smeer ik er kokosolie op.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1613 Gepost op: 18 november 2018, 00:44:01 »
hallo
winter weer aangekomen, dat betekend voor mij een droge huid.. te minste.. s ochtends is het heel droog maar tegen de avond krijg ik een ssuuuuper vet voorhoofd en neus, echt niet normaal. en dus ook puitjes. Ik heb vrder geen last van de droge huid. alleen na douchen

mijn routine is gewoon hetzelfde ( ik gebruik alleen zachte producten van yves Rocher)

iemand ook last van? en iemand ervaring met biergisttabletten tegen een vette huid?

ben benieuwd x
levensmoe

margriet

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1614 Gepost op: 28 november 2018, 19:52:54 »

Hi!

Jaren lang heb ik gezocht naar een geschikt reinigings product waarbij ik geen last kreeg van irritaties, pijnlijke ogen en achterblijvende make-up resten. Sinds twee jaar gebruik ik trouw elke avond een reinigingsolie van de Douglas. De olie is mild voor de huid, laat niet een vettige laag achter (wat ik eerst wel dacht voordat ik olie ging gebruiken!), hij reinigt mijn ogen ook na slechts 1 keer inmasseren en laat 0% product achter. Wat ik doe is een pompje aanbrengen op mijn schone handen die nog licht vochtig zijn, het inmasseren en als laatste mijn ogen. Door bij de ogen continue in dezelfde richting te masseren zorg je er tevens voor dat je wimpers mooi blijven. Ook heb ik mooie lange wimpers gekregen sinds ik het product gebruik. De dames die dus nog een goede reiniging zoeken, probeer deze reiniger eens! Hij zit een beetje tussen goedkoop en duur in (€13,-) maar de flacon gaat super lang mee en je hebt verder geen andere reinigingsproducten meer nodig.

Anna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1615 Gepost op: 17 december 2018, 17:09:00 »
Het enige wat ik nu gebruik om mijn gezicht mee te reinigen is water en de gloves van Chrome Stiletto.

Ik heb zelf een gevoelige combinatiehuid. In de zomer is mijn huid vooral vettig en in de winter heb ik ook veel droge plekjes.

Sinds kort ben ik dus gestopt met het gebruiken van gezichtsreinigers, make-up removers en mijn Clarisonic Mia 2. Mijn huid werd van zulke reinigingsproducten altijd heel trekkerig en de droge plekjes erger. Doordat mijn huid zo droog was ging het ook meer oliën produceren om het niet uit te drogen, de droogte zeg maar tegen te gaan. Als resultaat werd ik altijd na een paar uur enorm greasy met hier en daar droge plekjes/schilfertjes. Ik moest om het anderhalf uur bij poederen omdat dat het als enige hielp tegen de shine. Maar hierdoor werden mijn droge plekjes nog erger zichtbaar (meiden met een droge huid herkennen dit probleem).

Het enige wat ik nu gebruik om mijn make-up mee te verwijderen en gezicht te reinigen zijn gloves van Chrome Stiletto die je gebruikt met alleen water. De gloves bestaan uit speciale vezels die als een magneet werken en al het vuil/make-up van je gezicht verwijderen zonder het uit te drogen. Ik gebruik de gloves al ongeveer 1 1/2  maand en ik moet zeggen dat het mijn Holy grail is. De droge plekjes die ik normaal heb gehad zijn er niet meer en ik hoef nu maar 1x per dag tot niet bij te poederen. Alle verzorgingsproducten trekken nu ook zo goed in. Ik gebruik de roze glove 2x elke dag en de witte 1x per week om te scrubben.

Na de gloves gebruik ik de moisturizer renewed hope in a jar van Philosophy. 2x per week gebruik ik ook de Koreaanse SNP Ice Bear sheet masks. Voor mijn puistjes gebruik ik voor het slapen gaan meestal benzoylperoxide 5%, de volgende dag zijn mijn puistjes minder groot en de roodheid is minder.