Auteur Topic: Help  (gelezen 863 keer)

Maars

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 januari 2009, 18:15:35 »
Ik heb eigenlijk wel altijd los haar. Ik heb daar een beetje genoeg van en wil graag mijn haar in een staartje/knotje ofzo. Maar 1 probleem. Ik heb nogal oren die een beetje ver uit elkaar staan. Ik laat over een paar maanden mezelf opereren maar heeft iemand een paar tips hoe ik mijn haar nu vast kan doen, zonder dat ze mijn oren zien?

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2009, 18:20:17 »
Franse staart. Dat is dat je niet al je haar in een staart doet. Zoek maar eens op op internet. Deed ik vroeger ook wel eens.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Zoë

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2009, 18:22:11 »
heb ik ook, dus draag mn haar ook nooit in een staart

LoveThisLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2009, 18:27:28 »
Je haar losjes in een vlecht/straat zodat het gewoon lekker nonchalant zit en zo vallen er ook een paar plukken over je oren. :)
Maar die oren horen nou eenmaal bij je, ze maken jou uniek.
So, be proud of your ears!

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2009, 18:35:00 »
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2009, 18:35:18 door Grenouille »
Live, love, laugh

summerlovertje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2009, 18:45:57 »
Met klemmetjes aan de zijkant bijvoorbeeld.. staat ook wel vaak leuk! Of doe een leuke accesoire in je haar! (een strik ofzoo!)

Eemmee

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2009, 14:39:46 »

Je haar losjes in een vlecht/straat zodat het gewoon lekker nonchalant zit en zo vallen er ook een paar plukken over je oren. :)
Maar die oren horen nou eenmaal bij je, ze maken jou uniek.
So, be proud of your ears!

Ik had flaporen, geloof me, dan ben je echt niet proud op je ears ><. Ze kwamen bij mij tussen me haar door wanneer ik het los droeg :P.

Maar met een staart leg je er sowieso meer nadruk op, zou niet weten hoe je een staart moet maken dat dat niet het geval is. Kleine oorbellen indoen helpt trouwens wel, dan gaat er minder aandacht naartoe.