Auteur Topic: Haarverf allergie test.  (gelezen 153 keer)

belle

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 december 2018, 10:57:40 »
Hoi,

Ik wil mijn haar verven en ben nu zo'n haarverf allergietest aan het doen. (Dus een beetje verf/kleurcreme achter je oor laten zitten) Het is nu bijna een dag later en het brand een klein beetje maar is dat erg? Want ik heb geen bultjes, geen rode plekken, geen jeuk of iets. Het is ook niet heel pijnlijk maar ik voel het gewoon. (Dat kan ook zijn omdat ik er veel op let).

+ een andere vraag: Ik zag dat veel mensen vaseline op hun hoofd smeerde (langs de rand) zodat de vlekken makkelijker weggaan, maar kan dat ook gewoon met een dikke creme (nivea?)? Want ik heb geen vaseline.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 december 2018, 12:18:04 »
Is geen allergie dus je kan het gewoon gebruiken! Nivea creme is prima!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

supercoolsy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 december 2018, 22:58:39 »
Oei, maar wanneer je heel je hoofd gaat volsmeren, gaat toch heel je hoofd branden? :o

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 december 2018, 18:34:12 »
Klein beetje branden is normal volgens mij.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

belle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 december 2018, 11:31:35 »
Ja het is goed gekomen hoor haha! Beetje branden op het begin maar was snel over.